موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

دستگاه رفع لک صورت

دستگاه رفع لک صورت

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 13:38

آکنه یک بیماری شایع پوستی و یکی از دلایل اصلی مراجعه بیماران به پزشکان متخصص پوست است. عموما با شروع بلوغ نشانه‌های این بیماری دیده می‌شود و افراد مبتلا به خاطر تاثیر مستقیم این بیماری روی ظاهرشان همواره به دنبال راهی برای درمان آن هستند. سال‌هاست که برای درمان آکنه از داروهایی مانند آنتی‌بیوتیک‌ها یا آکوتان استفاده می‌شود که به خاطر عوارضی جانبی بیشمار، گاه بیمار از مصرف آن‌ها منصرف شده و حضور جوش‌های آکنه را روی پوست خود ترجیح می‌دهد. اما اگر آکنه درمان نشود و رفع آن را بر عهده‌ی زمان بگذاریم جای جوش‌ها برای همیشه روی پوست باقی خواهد ماند. به همین دلیل سال‌هاست که متخصصین پوست، مو و زیبایی به دنبال راهی هستند که با کمترین عوارض جانبی ممکن بتوان از آکنه را درمان کرد. از ماسک‌های گیاهی تا پرتوهای مدرن راه‌هایی بودند که کم و بیش روی درمان آکنه تاثیر گذاشتند. اما با پیشرفت زمان و فناوری متخصصان حوزه زیبایی همچنان به دنبال راه‌هایی ساده‌، با کم‌ترین هزینه و بیش‌ترین تاثیر ممکن بودند. راه‌هایی که علاوه بر تاثیرگذاری، اثری مانا و پایدار داشته باشند و کاربر بتواند با خاطری آسوده از آن‌ها استفاده کند. به همین خاطر و با پیشرفت پرتودرمانی، دستگاه‌هایی کلینیکی و خانگی طراحی و ارائه شدند تا با عوارض جانبی بسیار کمتر و اثرگذاری بیشتر، بتوان بیماری‌هایی از قبیل آکنه را درمان کرد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

معرفی

برند تریا از سال ۲۰۰۳ میلادی با انتقال تکنولوژی‌های مدرن رایج در کلینیک‌های زیبایی به خانه‌ها، انقلابی را در صنعت تکمیل درمان، زیبایی و محافظت از پوست به وجود آورد. در کنار دستگاه‌هایی مانند لیزر خانگی  برطرف‌کننده‌ی موهای زائد و لیزر ترمیم‌کننده و جوان‌کننده‌ی پوست که هم روش استفاده ای بسیار ساده داشتند و هم هزینه‌های استفاده از لیزر را به صورت قابل توجهی کاهش داده بودند، تریا دستگاه درمان کننده‌ی خانگی آکنه را با استفاده از نور آبی ارائه کرد. منابع نوری به کار رفته در این دستگاه دقیقن با فناوری ساخت لامپ‌هایی که در دستگاه‌های کلینیکی به کار می‌روند ساخته شده‌اند و همین موضوع، این محصول تریا را تبدیل به دستگاهی قابل اعتماد، هم از نظر تاثیرگذاری و هم از نظر ایمنی می‌کند.

دستگاه رفع آکنه و لک تریا مدل Blue Light یک ابزار نوری برای درمان آکنه است که از تشعشعات ماوراء بنفش در نور تولید شده توسط آن خبری نیست. انرژی بالای تولید شده توسط منبع نوری آن پوست را تحریک نمی‌کند و اختصاصا برای درمان جوش‌های ملتهب خفیف و متوسط آکنه طراحی و ساخته شده است. به گفته‌ی متخصصین تریا نور تولید شده توسط این دستگاه تاثیری سریع در از بین بردن لکه‌های پوستی حاصل از جوش‌های آکنه در صورت، گردن، قفسه سینه و پشت دارد. این نور آبی رنگ به آرامی به زیر سطح پوست کاربر نفوذ کرده و بدون ایجاد هیچ‌گونه التهاب و سوزش باکتری‌های مولد آکنه را از بین برده و زیبایی طبیعی پوست را به آن باز می‌گرداند.

این دستگاه که موفق به کسب تایید از FDA (سازمان غذا و داروی امریکا) شده است برای استفاده‌ی خانگی طراحی شده و یکی از دلایل محبوبیت و شهرت آن نحوه‌ی استفاده‌ی فوق‌العاده ساده‌‌ی آن است. کاربر این دستگاه می‌تواند برای درمان آکنه‌های خفیف و متوسط به صورت روزانه و با اطمینان از عدم ایجاد سوزش یا التهاب از آن استفاده کند. این محصول تریا به یک سنسور مجهز شده که به کمک این سنسور، لامپ‌های تولید کننده‌ی نور آبی تنها در صورت اتصال سری دستگاه با سطح پوست روشن می‌شوند. به همین دلیل خطر تابیده شدن نور تولید شده توسط دستگاه به چشم (که ممکن است عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد) کاهش یافته و ایمنی این محصول را تا حد زیادی بالا می‌برد. در روی بدنه‌ی دستگاه یک صفحه‌ی نشانگر دیجیتال تعبیه شده که اطلاعات مفیدی از جمله میزان شارژ باتری، زمان استفاده شده برای درمان و عمر کارتریج را به کاربر نشان می‌دهد. کاربر برای استفاده از این دستگاه نیاز به کارتریج‌هایی دارد که از بخش انتهایی وارد دستگاه شده و برای یک دوره درمانی شصت روزه قابل استفاده است. پایان عمر کارتریج از طریق نشانگر دیجیتال دستگاه اعلام شده و پس از آن کاربر می‌تواند کارتریج را به سادگی تعویض کند.

یک دستگاه مدرن با تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده

نتایج تحقیقات

برای تست این وسیله ارزیابی‌هایی دوره‌ای انجام گرفته که بررسی نتیجه‌ی این ارزیابی‌ها به دانستن کارایی آن کمک می‌کند. نتایج یک ارزیابی در بازه‌ای پانزده روزه نشان می‌دهد که تمامی کاربران از بهبود نسبی پوست خود ابراز رضایت کرده‌اند. ۹۷ درصد افراد این آزمایش نیز بیان کرده‌اند که پوست‌شان نسبت به قبل از این دوره شفاف‌تر و درخشان‌تر شده است. ۹۰ درصد افراد مورد آزمایش بیان کرده‌اند که جوش‌ها نسبت به قبل کمتر و یا خفیف‌تر شده‌اند. پاک‌شدن سطح پوست از لکه‌های حاصل از جوش در ۷۰درصد افراد مورد آزمایش مشاهده شده و ۹۳درصد افراد خبر از بهبود کامل پوست خود داده‌اند.

شیوه استفاده

برای گرفتن بهترین نتیجه ابتدا لازم است تا پوست محدوده‌ی درمان کاملا تمیز و بدون هیچ پوشش آرایشی باشد تا نور آبی کامل‌ترین نفوذ خود را به لایه‌ی زیرین پوست و حفره‌های فولیکول داشته باشد. توصیه‌ی متخصصین تریا استفاده از فوم‌های تمیز کننده‌ی پوست است که به طور ویژه برای پیش از استفاده از این دستگاه ارائه شده‌اند. وجود لوازم آرایشی مانند مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های ضد آفتاب ممکن است در پروسه‌ی نفوذ نور آبی اختلال ایجاد کند. پس از خشک کردن منطقه مورد نظر، باید دستگاه را به صورت عمودی روی پوست قرار داد. سنسور‌ها پس از اتصال سری دستگاه به پوست لامپ تولید‌کننده‌ی نور آبی را به صورت خودکار روشن می‌کنند. در این زمان کاربر باید به آرامی سری دستگاه را که در حال انتشار نور آبی است روی منطقه‌ی مورد نظر حرکت دهد. توصیه شده که استفاده از دستگاه در یک منطقه‌ی مشخص به صورت روزانه در یک نوبیت پنج دقیقه‌ای یا دو نوبت دوونیم دقیقه‌ای صورت گیرد. نور آبی می‌تواند برای تمام صورت یا نقاطی که جوش‌های آکنه‌ای تجمع بیشتری دارند مانند چانه، پیشانی یا گونه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اما باید به خاطر داشت که تنها صورت محل ظهور آکنه نیست و مناطق دیگری مانند گردن، سینه و پشت نیز دچار جوش‌ها و لکه‌های آکنه‌ای باشند. نور آبی تریا علاوه بر صورت می‌تواند جوش‌ها و لکه‌های ظاهر شده در این مناطق را نیز بهبود ببخشد. نکته‌ی آخر تغذیه و بازسازی پوست پس از استفاده از این محصول کارآمد تریا است. به این منظور و بعد از هر سری استفاده باید با استفاده از سرم‌های غنی شده با مواد مورد نیاز پوست و آنتی‌اکسیدان‌ها پوست را تغذیه کرد و رطوبت از دست رفته‌اش را به آن بازگرداند.

پاکیزگی کامل پوست، اولین قدم پیش از استفاده از نور آبی

جمع‌بندی

تریا با ارائه‌ی لیزرها و وسایل کمک‌درمانی خانگی و کسب گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر بین‌المللی برای محصولاتش توانسته محبوبیت بالایی در سراسر جهان پیدا کند. شیوه‌ی استفاده‌ی ساده، صرفه‌جویی در وقت و قیمت مناسب این دستگاه‌ها در قیاس با شیوه‌های درمان کلینیکی باعث شده تا کاربران زیادی در کشورهای مختلف محصولات مختلف تریا را خریداری کنند. Tria Acne Clearing Blue Light دستگاهی کوچک و کارامد است که به کمک آن می‌توان جوش‌های آکنه‌ای خفیف و متوسط را درمان و از شیوع آن‌ها جلوگیری کرد. تست‌های دوره‌ای روی افراد مختلف درصد بالایی از رضایت کاربران را بعد از یک دوره‌ی درمانی نشان می‌دهد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.digikala.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر