موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کپسول آلوئه ورا داروکده

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 21:12

سیستم ایمنی یکی ازمهم ترین قسمت های بدن هر فرد می باشد؛ زیرا این بخش نقش مهمی در حفظ تندرستی و مبارزه با انواع بیماری ها دارد. این سیستم دارای سلول ها و بخش های مختلفی می باشد که هر کدام دارای فعالیت به خصوصی هستند. ایمنی در بدن را می توان به دو نوع غیر اختصاصی و اختصاصی تقسیم نمود. دفاع غیر اختصاصی بدن در مورد تمام عوامل بیماری زا یکسان عمل می کند در حالی که دفاع اختصاصی توانایی تشخیص و تمایز انواع عوامل بیماری زا را دارد.
همواره تقویت سیستم ایمنی می بایست مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از مواد غذایی در این زمینه کمک کننده می باشند و در افراد بسیاری نیز نیاز به مصرف مکمل های غذایی می باشد. ترکیباتی مانند ویتامین ها، مینرال ها،آنتی اکسیدان ها و... در این امر بسیار موثر می باشند.
این مواد از طریق ازبین بردن رادیکال های آزاد، تقویت سلول های ایمنی بدن و یا  از بین بردن عوامل بیماری زا و ... اثر خود را اعمال می کنند. گروهی از مکمل ها دارای مجموعه ای از این ترکیبات با ارزش می باشند که می توانند اثربخشی مطلوبی بر سلامت افراد داشته باشند.
محصول آلوئه ورا برند باریج اسانس یکی از مکمل های موثر در تقویت سیستم ایمنی می باشد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مشخصات ظاهری:
محصول آلوئه ورا 100 میلی گرمی توسط شرکت باریج اسانس در ایران تولید و بسته بندی می شود و در هر جعبه حاوی 30 عدد کپسول می باشد.

ارزش تغذیه ای:
در این قسمت به بررسی ترکیبات موجود در این محصول می پردازیم :
آلوئه ورا (Aloe vera) :
 آلوئه ورا سرشار از آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین ای و آ و ث می باشد و علاوه بر آن دارای فولیک اسید، کولین، ویتامین ب 12، کلسیم، زینک و منیزیم و پلی ساکاریدهای تقویت کننده سیستم ایمنی نیز می باشد و خواص بسیار زیادی دارد.
این گیاه از طریق تقویت سیستم ایمنی می تواند در روند بهبود التهاب موثر باشد.
این محصول دارای 100 میلی گرم عصاره آلوئه ورا در هر کپسول می باشد.

روش مصرف و هشدارها
می توان روزانه 2-1 کپسول ازاین مکمل را مصرف نمود.
خانم های باردار و شیرده و افرادی که از داروی خاصی استفاده می کنند، قبل از مصرف این محصول می بایست با پزشک مشورت نمایند.

نتیجه گیری:
آلوئه ورای 100 میلی گرمی شرکت باریج اسانس با دارا بودن عصاره آلوئه ورا می تواند در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی و کمک به بهبود علائم آن موثر باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.darukade.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر