موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

صورت پهن

صورت پهن

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 آذر 1399 ساعت 19:01

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
  • ندا خوشرو
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با انواع ترفندها برای آرایش صورت پهن آشنا خواهید شد که امیدواریم با توجه به نکات گفته ذکر شده بتوانید صورت خود را به بهترین نحو میکاپ کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

اغلب خانم هایی که دارای صورت گرد و پهنی هستند تمایل دارند به کمک ترفندهای آرایشی صورت خود را کشیده و لاغرتر کنند. برای میکاپ صورت پهن ترفندهایی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها صورت خود را به زیبایی میکاپ کنید و صورتی کشیده و جذاب تر داشته باشید.

ترفندهایی برای آرایش صورت پهن

داشتن صورت درشت و چاق یکی از انواع معضلات بزرگ برای خانم ها است که برای برطرف کردن پهنی صورت تکنیک های آرایشی پرکاربردی معرفی شده اند. در مطالب قبلی آرایش صورت گرد و آرایش صورت کشیده را مشاهده کردید در ادامه این مطلب نحوه میکاپ برای صورت درشت به همراه مدل هایی از میکاپ صورت درشت را مشاهده خواهید کرد.

Wide-face-makeup-7.jpg

مراحل میکاپ صورت پهن

۱. ابتدا باید پوست صورت را با کمک کرم ضد آفتاب بپوشانید سپس از کرم پودری مناسب برای یکسان کردن همه نقاط پوست صورت استفاده کنید. برای صورت پهن بهتر است از کرم پودر ها با رنگ هلویی استفاده نمایید زیرا این کرم پودرها به دلیل داشتن بیس صورتی گردی صورت را می پوشانند.
۲. برای کشیدن خط چشم شما می توانید از انواع مدل خط چشم های شکسته و به سمت بالا و کشیده استفاده نمایید و اگر چشم هایتان درشت است بهتر است برای آرایش چشم ها فقط از ریمل استفاده کنید.

Wide-face-makeup-8.jpg
۳. روی پلک چشم هایتان را به کمک سایه های دودی و تیره زیرسازی نمایید سپس با استفاده از سایه روشن و براق روی پلک چشم هایتان سایه بزنید.
۴. برای گریم گونه ها نیز بهتر است گونه هایتان را تو ببرید و با کمک برسی پهن و نرم رژگونه را روی برآمدگی گونه های خود از سمت بالا تا نزدیکی چشم ها به صورت دورانی بزنید.
۵. برای آرایش لب ها نیز می توانید در صورت تمایل از رنگ های شاد و گرم رژلب استفاده نمایید تا گردی صورت شما گرفته شود و چهره تان ظریف تر به نظر برسد.

Wide-face-makeup-14.jpg

مدل های میکاپ برای صورت پهن

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند در مکان های مختلف صورتشان میکاپ داشته باشد توجه داشته باشید که برای داشتن آرایش صورتی بی نظیر و مناسب باید فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان را در نظر بگیرید. هر فرم صورتی آرایش مخصوص به خودش را دارد بنابراین بهتر است شما ابتدا فرم صورت خود را بشناسید سپس از مدل آرایشی استفاده نمایید که با فرم صورت شما تناسب و همخونی دارند.

Wide-face-makeup-4.jpg
در ادامه توجه شما را به انواع مدل های آرایش صورت پهن جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها صورت خود را به زیبایی میکاپ کنید.

Wide-face-makeup-5.jpg

مدل میکاپ صورت پهن

Wide-face-makeup-6.jpg

مدل میکاپ صورت گرد و پهن

Wide-face-makeup-9.jpg

مدل آرایش صورت زنانه

Wide-face-makeup-10.jpg

مدل آرایش صورت ملایم

Wide-face-makeup-11.jpg

مدل آرایش صورت لایت برای صورت گرد

Wide-face-makeup-12.jpg

مدل آرایش صورت زنانه

Wide-face-makeup-13.jpg

مدل میکاپ برای صورت گرد

Wide-face-makeup-15.jpg

مدل میکاپ دخترانه برای صورت پهن

Wide-face-makeup-16.jpg

مدل آرایش لایت و ملایم

Wide-face-makeup-17.jpg

مدل میکاپ برای صورت گرد و پهن

Wide-face-makeup-18.jpg

مدل آرایش دخترانه برای صورت درشت

Wide-face-makeup-20.jpg

مدل میکاپ صورت پهن

Wide-face-makeup-21.jpg

مدل میکاپ زنانه

Wide-face-makeup-1.jpg

مدل میکاپ صورت لایت و ملایم برای صورت پهن

در این مطلب با نحوه آرایش صورت پهن و مدل هایی از میکاپ برای صورت پهن آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

برچسب :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر