موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کی از روغن خراطین برای لب استفاده کرده

کی از روغن خراطین برای لب استفاده کرده

نویسنده : معین | زمان انتشار : 29 آبان 1400 ساعت 01:08

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کی از روغن خراطین استفاده کرده؟

  • printButton.png

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 161146

امروزه همه جا صحبت از روغن خراطین و خواص آن است و مدام بر سر زبانها استفاده از آن و خصوصیات آن شنیده میشود و افراد زیادی از نتایجی که این روغن در آنها داشته صحبت میکنند.
بسیاری برای چاق کردن صورت، برخی برای برجسته کردن و حجم دادن گونه و یا لب، خانمهایی برای رشد باسن و یا بزرگ کردن سینه‌ها و برخی آقایان برای رشد و بزرگ کردن آلت از این روغن استفاده میکنند و عمدتاً نتایج خوبی میگیرند.
قسمت بسیار مهم مصرف روغن خراطین، که موجب استفاده بیشتر آن میشود اینست که این روغن هیچگونه عارضه ای ندارد ( البته به این شرط که اصل باشد). و مصرف کنندگان حتی برای چین و چروک دورچشم نیز میتوانند براحتی از این روغن استفاده نمایند.
مسلماً وقتی برای چشم و دورچشم که بسیار حساس است، عارضه ندارد، برای دیگر اندامها نیز بدون عارضه میباشد.
بنابراین بدون هیچ نگرانی میتوانید از روغن خراطین حتی به مدت طولانی و حتی برای خانمهای باردار یا شیرده، استفاده نمائید.

kharatin-16.jpg

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 110 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 60 هزار تومان

 سوالات و نظرات برخی افراد در خصوص مصرف روغن خراطین در زیر ارسال میشود.

سجاد:
نقل قول:

سلام دوست عزیز

چند سالی هست که بدنبال راه درمان برای افزایش طول آلت هستم که یکی از دوستان روغن شما رو بهم معرفی کرد. الان دو ماه است که روغن را به همراه دستگاه وکیوم استفاده میکنم و نتیجه هم گرفتم. ولی به نظر شما چند وقت دیگه باید ادامه بدم که این رشدی که کرده موندگار باشه؟  ممنون میشم اگر پاسخ دهید

پاسخ:
سلام بر شما دوست عزیز
 از اینکه نتیجه بخش بوده برای شما بسیار خوشحالیم. در نظر داشته باشید که روغن خراطین وقتی به نتیجه میرسد، اثر آن ماندگار است و دیگر نیازی به ادامه مصرف ندارید.
موفق باشید
مینو سمایی:
نقل قول:

برای حجم دادن لب خیلی خوب برای من اثر کرد و الان هنوز روی گونه ها دارم ماساژ میدم. اگر میشه بگید که چند روز دیگه باید استفاده کنم که گونه هام مثه لبها حجم بگیره و اصلا چرا لبها زودتر از گونه اثر کرده؟

پاسخ:
با سلام و احترام
بافت لبها با بافت صورت و گونه متفاوت است و میزان و سرعت رشد آن بیشتر از گونه می‌باشد و به همین علت اثر روغن روی لبهای شما زودتر بروز داده
به مصرف روغن برای گونه ادامه دهید و شاهد نتیجه آن همانند لبها خواهید بود. موفق باشید . خدانگهدار
saa bidel
نقل قول:

چند وقت بود دنبال روغن خراطین اصل میگشتم . از چند تا عطاری یکی دو تا روغن بهم معرفی کردند ولی مشخصات ظاهریشون با اونچه که در مورد روغن خراطین اصل خوندم فرق داشت. از اینترنت هم اعتماد نمیکردم خرید کنم.

یکی از دوستانم روغن خراطین میراکل رو از شما گرفته بود بهم نشون داد. خوب بود ظاهرش مشخصات اصل بودن رو داشت. البته دوستم هنوز استفاده نکرده بود ازش

منتظرم ببینم اگر نتیجه بخش باشه از همینجا سفارش میدم

 
سیمین دارابی:
نقل قول:

سلام

خیلی ممنونم بخاطر مطالب خیلی مفیدی که در مورد روغن خراطین توی سایتتون نوشتید. راستش من خیلی توی اینترنت دنبال این روغن میگشتم که حتما اصل باشه.

توضیحات این سایت رو که خوندم متوجه شدم که روغن خراطین رو کامل معرفی میکنه و اطلاعات خوبی در موردش میده.  الان یه روغن با دستگاه وکیوم سینه سفارش دادم برای اهواز

اگر نتیجه خوب بگیرم حتما به همه معرفی میکنم.

ممنون و سپاسگذار

پاسخ:
با عرض سلام
بسیار سپاسگذاریم از شما.  مطالب سایت برای آگاه سازی عموم مردم در خصوص روغن خراطین، تنظیم شده و خوشحالیم از اینکه برای شما نیز مفید بوده.
انشاءاالله به نتیجه دلخواه خود از مصرف این روغن برسید.  موفق و پیروز باشید. خدانگهدار
شیدا سجادی:
نقل قول:

روغن خراطین خیلی خوبه ولی به شرط این که روغنش اصل باشه

از اینایی که عطاریها دارن استفاده کردم اصلا فایده نداشت. ولی روغن خراطین میراکل رو هم خودم برای سینه استفاده کردم هم مادرم واسه چروک صورت خوب بود. البته یکی از دوستام برای گونه استفاده کرده هنوز نتیجه نگرفته

فقط روغن خراطین باید قهوه ای باشه. من قبلا روغن خراطین گرفتم که زرد بود اصلا خوب نبود.

ali moradi:
نقل قول:

اگر واقعا این روغن میراکل اصله برام بفرستید الان همه جنسها تقلبیه مخصوصا اینترنتی اطمینان ندارم. حالا یکی از دوستام روغن میراکل رو معرفی کرد. فقط خواهشا همون میراکل رو بفرستید. اگه خوب باشه به همه معرفی میکنم.

ارسال برای تبریز هم رایگانه؟

پاسخ:
نگران نباشید حتما روغن خراطین میراکل خدمت شما ارسال خواهد شد. ما نماینده فروش محصولات میراکل هستیم و فقط همین محصول رو که مورد تایید است ارسال میکنیم.
ارسال محصول به تمام شهرهای کشور از جمله تبریز، کاملا رایگان بوده و هزینه درب منزل پس از تحویل کالا پرداخت میشود. 
راحله کاشانی:
نقل قول:

سلام  من روغن خراطین رو برای حجم سینه و باسن میخوام استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید که چه مقدار روغن نیازه و چند وقته نتیجه میگیرم. و اینکه آیا نتیجه ماندگاره؟

پاسخ:
با سلام
روغن خراطین یک روغن حجم دهنده عمومی بدن است که به مرور زمان در عضلات مورد نظر ایجاد رشد دائمی میکند. از جمله عضلات سینه و باسن. برای هر یک از این اندامها شما به یک روغن 60 گرمی نیاز دارید و حتما توصیه میشه که برای ایجاد رشد سینه و نتیجه بهتر، از وکیوم مخصوص سینه (بادکش سینه) به مدت ده دقیقه قبل از مصرف روغن استفاده کنید تا جریان خون بیشتر شده و نتیجه رشد دهی روغن خراطین بهتر شود.
میزان و سرعت نتیجه گرفتن با توجه به سن و سال و سرعت رشد عضلات متفاوت است ولی حداقل دوره مصرف شما دو تا سه ماه است. پس از به نتیجه رسیدن، ماندگار میشود البته اگر بدن شما در شرایط یکنواخت قرار داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر