موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

روغن براق کننده پوست صورت

روغن براق کننده پوست صورت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 12 آذر 1399 ساعت 20:43

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قبل از خرید روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن باید بدانید…

از بین رفتن رطوبت طبیعی و متعادل پوست و مو و بروز خشکی یکی از مشکلات شایع در میان خانم ها و آقایان می باشد. خشکی پوست و مو مهمترین عامل زمینه ساز بروز مشکلاتی نظیر خارش، سوزش، قرمزی، حساسیت های پوستی، وز شدن موها، افزایش شکنندگی مو، گره خوردن تارهای مو و … است. بدین ترتیب می بایست با استفاده از محصولات رطوبت رسان و تقویت کننده، از بروز خشکی بر روی پوست جلوگیری کرده و مانع از بروز آسیب ها و عوارض ناشی از آن شد. محصولات زیادی در این زمینه روانه بازار شده اند. روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن محصولی غنی برای تقویت و رطوبت رسانی به پوست صورت، بدن و مو فرموله سازی شده است.

خشکی پوست علاوه بر بروز حساسیت های پوستی، با تضعیف سلولهای پوست و افزایش آسیب پذیری آنها سبب بروز نشانه های پیری زودرس بر روی پوست شده و شادابی آن را از بین می برد. علاوه بر این، از بین رفتن رطوبت طبیعی تارهای مو به واسطه استفاده از شامپو های نامناسب، رنگ و دکلره کردن موها، آلودگی های محیطی، اشعه های مضر نور خورشید … نیز سبب از بین رفتن زیبایی و لطافت موها شده و حالت پذیری آنها را به طور کامل از بین می برد. از این رو استفاده از محصولات رطوبت رسان و تقویت کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مزایای روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن

روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن با بهره گیری از ترکیبات تقویت کننده و مغذی محصولی مناسب برای پوست و موهای خشک و آسیب دیده است. این محصول به واسطه دارا بودن عصاره بادام شیرین، آووکادو و دیگر ترکیبات مغذی و تقویت کننده، سبب رطوبت رسانی، تقویت و ترمیم پوست و موهای خشک و آسیب دیده می شود. علاوه بر این، وجود ذرات براق کننده اکلیل در ساختار روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن، موجب افزایش درخشندگی و شفافیت پوست و مو شده و تاثیر زیادی در افزایش زیبایی ظاهری دارد.

ترکیبات به کار رفته در ساختار روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن، با تقویت و تغذیه رسانی عمقی به سلولهای پوست و مو، سبب افزایش نرمی و لطافت آنها شده و زیبایی بی نظیری به آنها می بخشد. همچنین، این محصول با خاصیت محافظت کنندگی قوی خود، مانع از بروز آسیب های ناشی از خشکی و عوامل مخرب بر روی پوست شده و شادابی پوست را برای مدت طولانی حفظ می کند. استفاده از ترکیبات مغذی و ترمیم کننده در فرمولاسیون روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن، سبب رفع آسیب های ناشی از خشکی بر روی پوست و مو شده و زیبایی از دست رفته را به آنها باز می گرداند.

ویژگی های روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن

  • افزایش درخشندگی و جذابیت پوست و مو
  • تقویت کننده و تغذیه رسان پوست
  • با خاصیت محافظت کنندگی قوی
  • رطوبت رسانی و افزایش نرمی و لطافت پوست
  • تقویت کننده موها
  • حاوی ذرات براق کننده اکلیل
  • دارای عصاره بادام شیرین و آووکادو
  • تغذیه رسانی عمقی به سلولهای پوست و مو
  • ایده آل برای پوست و موهای خشک و آسیب دیده
  • مناسب برای افزایش درخشندگی پوست های برنزه در تابستان

روش استفاده از روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن

استفاده برای پوست صورت: از روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن می توان به عنوان پایه آرایش و یا جهت براق نمودن جلوه آرایش بر روی پوست صورت اسپری نمود.

استفاده برای پوست بدن: از روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن جهت افزایش زیبایی و براقیت نواحی دکلته، دست ها و پاها استفاده کنید.

استفاده برای موها: برای درمان مشکلات ناشی از خشکی بیش از حد در موهای خشک و آسیب دیده، قبل از استحمام مقداری از روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن را بر روی ساقه موها اسپری کرده و پس از 15 تا 20 دقیقه به خوبی آبکشی نمایید. همچنین برای افزایش درخشندگی موهای خشک می توان از این روغن بر روی موها اسپری نمود.

توجه: قبل از استفاده حتما محصول را به خوبی تکان دهید.

محصولات مرتبط

(استیک براق و هایلایت کننده صورت اورلناستیک براق کننده گونه اورلن)

قیمت روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن

در فروشگاه اینترنتی روژه برای محصولات سه دسته بندی قیمتی اقتصادی (تا 99 هزار تومان) ، متوسط (100 تا 499 هزار تومان) و لوکس (500 هزار تومان به بالا) تعریف شده، که با توجه به روغن براق کننده صورت، بدن و مو اورلن این محصول در دسته متوسط قرار می گیرد.

مشاهده محصول فوق در سایت رسمی اورلن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر