موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت مداد چشم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 12:47

{{= Emarsys.convertToFaDigit(Emarsys.formatCurrency(p.price, false, '' ))}} تومان

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

{{ } }} {{ } }} ]]>

بهترین فرصت خرید

حتی افرادی که طرفدار آرایش کم و طبیعی هستند از توانایی‌های مداد چشم در حالت دادن به چشم‌ها خبر دارند. استفاده از مداد چشم بسیار آسان است و اگر دچار خطا شوید، می‌توانید آن را به آسانی پاک کنید. شاید به همین دلیل است که این محصول طرفداران پروپاقرصی دارد. کار با مداد چشم برای افرادی که در امر آرایش به‌ویژه آرایش چشم تازه‌کار هستند، کمی دشوار است زیرا پلک پوستی نازک با چروک‌های ریز دارد که کار را برای آنها سخت می‌کند. تعریق و پوست چرب نیز از دیگر مسائلی است که کیفیت مداد چشم را تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین باید از برندهای معتبر مداد چشم تهیه کنید.
نحوه‌ی کشیدن مداد چشم سوال بسیاری از افراد است. فراموش نکنید که مداد چشم برای زیباتر کردن حالت چشم‌های شما ساخته شده است. بنابراین اگر چشم‌های شما ریز است با خط چشم کشیده و کمی پهن از نیمه‌ی پلک می‌توانید آن را درشت جلوه دهید. اگر چشمان شما حالت خاصی ندارد با ایجاد سایه در قسمت کناری چشم‌ها می‌توانید آن را کشیده نشان دهید. مداد چشم از ماندگاری کمتری نسبت به سایر محصولات آرایشی چشم برخوردار است پس در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.
تولیدکنندگان محصولات آرایشی، با تغییر در مدل و فیزیک محصولات خود تلاش می‌کنند استفاده از آنها را ساده‌تر کنند. مداد چشم نیز از این قاعده مستنثی نیست. مثلا خط چشم‌های پیچی یکی از محصولات جدیدی است که به تازگی به دنیای مد و آرایش عرضه شده‌ است. این محصولات در مقایسه با مداد چشم‌های معمولی ماندگاری بیشتری دارند و می‌توان با آن  خط چشم دقیق‌تری کشید. از دیگر انواع مداد چشم می‌توان به مداد چشم‌های رنگی و اکلیلی اشاره کرد که استفاده از آنها محدودتر و با توجه به ترند هر سال صورت می‌گیرد. برای مثال کشیدن مداد چشم سفید در داخل چشم و ریمل‌های رنگی از ترندهای سال 2020 به شمار می‌آید.

خرید انواع مداد چشم در رنگ های متنوع از فروشگاه اینترنتی دیجیکالا

در این صفحه از محصولات دیجیکالا می‌توانید انواع گوناگون مداد چشم نظیر مداد چشم مدادی با پایه‌ی واکسی، مداد چشم رنگی، مداد اکلیلی و مداد چشم ضد آب را مشاهده کنید. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با ارائه‌ی انواع مارک های ایرانی نظیر مای، این‌لی، کالیستا و برندهای معروف خارجی مانند فلورمار، گلدن رز، اسنس، بیو، بورژوا تنوع بی‌نظیری از مداد چشم را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این محصولات از قیمت‌های اقتصادی و مناسب گرفته تا محصولات خاص و گرانقیمت در دسترس هستند. با خرید آنلاین می‌توانید مشخصات فنی و قیمت مدادهای چشم‌های گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید و با خرید آنلاین از دیجی‌کالا از سایر تخفیف ها بهره‌مند شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.digikala.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر