موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

خط چشم گربه ای ساده

خط چشم گربه ای ساده

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 11:32

خط چشم گربه ای یکی از خط چشم های جذاب برای خانم ها می باشد. در این مطلب از مجله اینترنتی ویبره، آموزش کشیدن خط چشم گربه ای را به شما همراهان ارجمند ارائه کرده ایم. این خط چشم برای حضور در مجالس بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای به شیوه ای ساده

این خط چشم بسیار جذاب بوده و برای خانم هایی که عاشق متفاوت شدن می باشند، گزینه ای ایده آل به حساب می آید. این خط چشم در عین زیبایی، بسیار آسان بوده و اصلاً زمان بر نیست. خط چشم یکی از آرایش های خاص است که جنبه زیبایی زیادی دارد. در واقع آرایش خط چشم کمی نیاز به تبحر  و تخصص دارد. این مهارت را می توان به شکل تدریجی و در چندین جلسه فرا گرفت.

مراحل کشیدن مدل خط چشم گربه ای

کشیدن خط چشم گربه ای نیاز به طی کردن مراحل خاصی دارید. خط چشم گربه ای را در حالت آسوده و آرامش بکشید تا زیبا و جذاب به نظر برسید. برای جذابیت این خط چشم ابتدا از کانسیلر و یا کرم پودرهای مشابه استفاده کنید.

در ادامه یک مداد برداشته و در کنار بینی خود نگه دارید. این مداد به شکل مورب از کناره خارجی بینی قرار داده می شود. این قرار دادن باید طوری باشد که سمت بالای مداد در قسمت خروجی پلک(گوشه چشم) قرار بگیرد. حالا خط گوشه چشم را مطابق شکل می کشید. برای کشیدن مدل خط چشم گربه ای می توانید از وسایل دیگری نیز کمک بگیرید. برای کشیدن خط چشم این مداد باید به شکل صحیح مورد توجه قرار  بگیرد.

پس از اینکه خط گوشه چشم را کشیدید، حالا باید از قسمت بالای این خط به سمت پلک یک خط در راستای پلک بکشید. این خط وقتی به گوشه چشم نزدیک می شود، باریک تر می گردد.

در مرحله سوم آموزش کشیدن خط چشم گربه ای نیز باید این فضای شکل گرفته را پر نمایید. با این کار خط چشم گربه ای شما تکمیل می گردد.

روش دوم کشیدن مدل خط چشم گربه ای

در این روش قلمو را برداشته و از گوشه چشم به سمت بیرون خط بکشید. این خط از گوشه چشم شروع می شود. خط ابتدا نازک بوده و به سمت بیرونی چشم ضخیم تر می گردد. در صورت تمایل می توانید برای قسمت زیرین چشم نیز از خط چشم استفاده کنید. اگر خط چشم در حین کشیدن پخش شد یا از خط خارج شد، برای پاک کردنش از یک گوش پاک کن خیس شده استفاده کنید. در این صورت به دیگر بخش های خط چشم آسیب وارد نخواهید کرد.

کشیدن خط چشم گربه ای به یک خط نوک تیز منتهی می گردد. این خط همان دنباله خط چشم است که در راستای گوشه چشم بالا و پایین کشیده می شود. برای کشیدن این دنباله، زاویه چهل و پنج درجه را مد نظر قرار دهید.

خط چشم گربه ای به چه چشمی میاد؟

خط چشم گربه ای برای چشمانی مناسب تر است که افتاده و رو به پایین می باشند. چشمان پف دار نیز گزینه خوبی برای کشیدن خط چشم گربه ای می باشند.

آرایش روز و آرایش شب خط چشم گربه ای چه تفاوتی دارد؟

آرایش روز مدل خط چشم گربه ای از نوع نازک و ظریف بوده اما برای آرایش شب این مدل می توان از نمونه های ضخیم و پر رنگ کمک بگیرید.

سایه چشم خط چشم گربه ای

سایه چشم های دودی، صورتی و صدفی نیز از سایه های مناسب برای کشیدن خط چشم گربه ای می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر