موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک خط چشم

بهترین مارک خط چشم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 اسفند 1399 ساعت 08:38

در خرید لوازم آرایش، یکی از محبوب‌ترین‌های آرایش چشم، همیشه خط چشم است ولو اینکه استفاده از آن برای برخی خانم‌ها جزو سخت‌ترین موارد آرایشی به نظر برسد. اما از آنجایی که خط چشم در بین خانم‌ها یک وسیله آرایشی جذاب و پرطرفدار محسوب می‌شود، برندهای حرفه‌ای آرایشی در سطح جهان پیوسته در تلاش هستند تا انواع خط چشم برای سلیقه‌ها و کاربردهای مختلف تولید کنند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پس عجیب نیست که شاهد تنوع چشمگیر در بازار خط چشم باشیم، همین مسئله؛ انتخاب و خرید یک خط چشم ایده‌آل و مناسب را برایمان سخت‌تر می‌کند.

در این یادداشت علاوه بر ارایه یک راهنمای مختصر و کاربردی خرید خط چشم، فهرستی جامع و دقیق از بهترین خط چشم‌های موجود در مجموعه‌های جدید برندهای معتبر مانند لانکوم، میکاپ فکتوری، فلورمار و دوسه آماده کرده‌ایم تا بهترین خط چشم‌های دنیا را بشناسید و بتوانید با اطمینان بیشتری خرید کنید.

1-  خط چشم فلورمار مدل DIPLINER

به سیاهی جوهر و براقی چشم

dipliner.jpgفلورمار flormar برند برتر ترکیه‌ای با نیم قرن تجربه، امروز یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم آرایشی بهداشتی در سطح جهان است و در 104 کشور جهان شعب معتبر فروش دارد. خانم‌های ایرانی سالهاست که به برند فلومار اعتماد کرده‌اند و لوازم آرایشی فلورمار را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه‌اش می‌شناسند.

خط چشم فلورمار مدل DIPLINER یک خط چشم مایع به رنگ مشکی کلاسیک است که به علت شستشوی آسان و سبک بودن مایع، انتخاب بسیار مناسبی برای آرایش روزمره محسوب می‌شود.

از ویژگی‌های خط چشم فلورمار مدل DIPLINER می‌توان به فرمولاسیون تقویتی و مرطوب‌کننده پوست اشاره کرد.

اطلاعات خط چشم فلورمار مدل DIPLINER

کشور مبدا برندترکیه
ضد آبخیر
حجم3.5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتقلم‌مو با طراحی ویژه جهت آرایش آسان، ماندگاری بالا
حدود قیمت خط چشم فلورمار مدل DIPLINER38.000 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم فلورمار مدل DIPLINER
Group5.png

2-  بهترین خط چشم مایع میکاپ فکتوری

حرفه‌ای ترین خط چشم مایع

makeup-factort-01.jpgبرند حرفه‌ای میکاپ فکتوری Make up Factory کار خود را از سال 2005 در مونیخ به عنوان بخشی از گروه آرایشی ARTD ECO آغاز کرد و تا به امروز با بهره‌گیری از دانش به‌روز متخصصان و جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات، در قله استانداردهای جهانی ایستاده است.

خط چشم میکاپ فکتوری یک انتخاب درجه یک برای علاقمندان به خط چشم مایع است. طراحی مینی‌مال و شیک بدنه و قلم پیشرفته آن نشان از یک محصول کاملا حرفه‌ای دارد.

خط چشم میکاپ فکتوری با رنگ مشکی مات، نقاط بین مژه‌ها را نیز پر می‌کند و چشمان شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

اطلاعات خط چشم میکاپ فکتوری

کشور مبدا برندآلمان
ضد آبخیر
حجم4 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتفاقد پارابن، قابلیت خشک شدن سریع
حدود قیمت خط چشم میکاپ فکتوری169.000 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم میکاپ فکتوری
Group5.png

3-  خط چشم لانکوم

لوکس‌ترین خط چشم

Lancome-Artliner-Eye-Liner-01.jpgلانکوم Lancôme یکی از برندهای مشهور آرایش و عطر فرانسوی است که با محصولات جذاب خود دل هر زنی را می‌برد. این برند که بخشی از کمپانی بزرگ L’Oréal به حساب می‌آید، تولید محصولات حرفه‌ای خود را از سال 1953 در پاریس آغاز کرد و امروز سراسر جهان محصولاتش را با طراحی شیک و کیفیت بالا می‌شناسند.

خط چشم لانکوم ماژیکی که به مدل آرت‌لاینر معروف است، با رنگ مات خاص خود، بهترین خط چشم برای آرایش‌های مخصوص و مدل‌های چشم‌گربه‌ای به شمار می‌آید. با خط چشم لانکوم کد 01 روی چشمانتان، ممکن است حس کنید در پاریس دهه 70 میلادی قدم می‌زنید، و همین حس خوب زیبایی شما را دوچندان خواهد کرد.

اطلاعات خط چشم لانکوم

کشور مبدا برندفرانسه
ضد آبخیر
حجم1.4 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتطراحی زیبا، حاوی پلیمرهای منحصر به فرد و رنگدانه‌های غنی
حدود قیمت خط چشم لانکوم500.000 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم لانکوم
Group5.png

راهنمای خرید بهترین خط چشم

بهترین مارک خط چشم : میکاپ فکتوری ( makeup factory ) ، لانکوم ( lancome )

در این قسمت با ظریف‌ترین و ضروری‌ترین نکات در راستای خرید و استفاده از خط چشم آشنا می‌شوید.

نکته اول) خط چشم قادر است فرم و حالت چشم‌ها را تغییر دهد

اگر نوع خط چشمی که انتخاب می‌کنید با آرایش مختص فرم صورت و چشم‌های شما سازگار نباشد، ممکن است نتیجه رضایت‌بخش نباشد. پس حتما به هماهنگی شکل چشم‌ها در کلیت چهره و آرایش دلخواهتان توجه کنید و بر همین اساس خط چشم انتخاب کنید.

نکته دوم) میزان مهارت در کشیدن خط چشم حرف اول را می‌زند

اگر تا به حال برای کشیدن خط چشم تمرین نکرده باشید؛ حتی با داشتن بهترین و تخصصی‌ترین ابزار خط چشم ممکن است به نتیجه دلخواه نرسید. پیشنهاد ما این است که برای شروع از خط چشم‌های ماژیکی استفاده کنید و ترجیحا مدلی را انتخاب کنید که به آسانی پاک می‌شوند. بعد از کسب مهارت و داشتن تسلط کافی سراغ خط چشم های مایع کلاسیک بروید.

نکته سوم) خط چشم احتمال دارد به تنهایی نتیجه بخش نباشد

خط چشم جزو موارد اختیاری آرایش به شمار می‌رود و بدون رعایت اصول اولیه آرایشی مثل ریمل زدن به مژه‌ها، ممکن است خوب به نظر نرسد. در این راستا خرید یک ریمل خوب می‌تواند خط چشم شما را به نما بیاورد، پس به بودجه خود نیز توجه کنید.

نکته چهارم) موارد ایمنی را رعایت کنید

خط چشم ممکن است وسیله‌ای خطر آفرین باشد، بهتر است حتی‌الامکان محصولاتی را که ایمنی مصرف بالاتری دارند خریداری کنید. قبل از استفاده به ویدیوهای آموزشی رجوع کنید و هنگام استفاده از آن بسیار محتاط باشید. تحت هر شرایطی آن را از دسترس کودکان خارج کنید.

نکته پنجم) مرغوبیت خط چشم مهم‌ترین معیار سنجش

از آنجا که چشم عضوی بسیار حساس شمرده می‌شود و بروز هر گونه صدمه ممکن است تبعاتی جبران‌ناپذیر به بار آورد، انتخاب یک خط چشم مطمئن و مرغوب بر تمامی جنبه‌های زیبایی آن اولویت دارد. ترجیحا خط چشم‌هایی بخرید که ضد حساسیت و فاقد افزودنی‌هایی مانند اسانس یا پاربن باشند.

در عوض، وجود ویتامین‌ها و روغن‌های گیاهی و تقویتی در فرمولاسیون محصولات آرایشی از جمله خط چشم می‌تواند آن را به محصولی ایده‌آل برای شما تبدیل کند.

4- خط چشم این لی مدل Silk Liquid

جلوه ابریشمین خط چشم

Silk-Liquid.jpgشرکت داروهای گیاهی طبیعت زنده که آنرا با نام تجاری سینره Cinere می‌شناسیم در 1376 تاسیس شد و لوازم آرایشی خود را با برند این لی inlay وارد بازار کرد. این برند ایرانی با شعار «زیبایی طبیعی» سال‌هاست در بین زنان این سرزمین جایگاه خاص خود را پیدا کرده و با عرضه محصولات استاندارد با قیمت مناسب، به یکی از انتخاب‌های ویژه خرید لوازم آرایشی بدل شده است.

خط چشم این لی مدل Silk Liquid از نوع مایع، با قلم‌مویی ظریف و طراحی بسیار ساده اما شیک، نظر هر مشتری را جلب می‌کند. رنگ‌دانه‌های قوی با رنگ مشکی براق و فرمولاسیون ضد حساسیت از ویژگی‌های بارز خط چشم این لی مدل Silk Liquid است.

اطلاعات خط چشم این لی مدل Silk Liquid

کشور مبدا برندایران
ضد آبخیر
حجم5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتماندگاری بالا، مواد اولیه مرغوب و ضد حساسیت
حدود قیمت خط چشم این لی مدل Silk Liquid25.690 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم این لی مدل Silk Liquid
Group5.png

5- بهترین خط چشم ماژیکی (فلورمار )

flormar.jpgخط چشم فلورمار مدل ماژیکی با حجم بالا انتخابی مقتصدانه محسوب می‌شود. طراحی منحصر به فرد قلم‌مو و فرمولاسیون حرفه‌ای، یک خط چشم ظریف و حرفه‌ای به شما تحویل می‌دهد.

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه خط چشم فلورمار مدل ماژیکی خاصیت رنگ‌بخشی بسیار شدید است که در کنار ترکیبات ویژه، ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت.

اطلاعات خط چشم فلورمار مدل ماژیکی

کشور مبدا برندترکیه
ضد آبخیر
حجم6 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتمقاوم در برابر رطوبت، طراحی ویژه براش Miracle Pen Slim Touch
حدود قیمت خط چشم فلورمار مدل ماژیکی48.120 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم فلورمار مدل ماژیکی
Group5.png

6-  بهترین خط چشم مویی دوسه مدل wear

زیباترین خط چشم آمریکایی

doucce-eyeliner.jpgبرند آمریکایی دوسه Doucce یکی از برندهای مطرح در زمینه لوازم آرایشی روز دنیاست. این برند با در هم آمیختن ذوق و سلیقه پاریسی و دیدگاه نیویورکی، مجموعه‌ای از برترین، شیک‌ترین و حرفه‌ای ترین لوازم آرایشی را به علاقه‌مندان سراسر جهان عرضه کرده است.

خط چشم دوسه سری مویی مدل wear اگرچه مایع است، اما با قلم‌مویی ظریف به شما این امکان را می‌دهد که خط مشکی براق زیبایی پشت پلک خود بکشید.

خط چشم دوسه سری مویی مدل wear به دلیل مقاومت در برابر هرگونه رطوبت، هرگز ظاهری نامرتب پیدا نمی‌کند و کمرنگ نمی‌شود. اپلیکاتور پلاستیکی آن طوری طراحی شده که نهایت راحتی را در حین آرایش تجربه کنید.

اطلاعات  خط چشم دوسه سری مویی مدل wear

کشور مبدا برندآمریکا
ضد آببله
حجم2.5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتضد حساسیت، طراحی زیبا، رنگدانه‌های غنی
حدود قیمت خط چشم دوسه سری مویی مدل wear95.500 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم دوسه سری مویی مدل wear
Group5.png

7- خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

ارزان‌ترین خط چشم ایرانی

%D9%85%D8%AF%D9%84-Dip-Liner.jpgبرند ایرانی مای نام تجاری شرکت آریان کیمیا تک مستقر در تهران است که در سال 1381 با کسب لیسانس از شرکت آلمانی کال اند کو، کار حرفه‌ای خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی بهداشتی شروع کرد و تا امروز توانسته با گسترش محصولات تولیدی در حیطه مراقبت تخصصی کودکان، بانوان و آقایان، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن، حرفی برای گفتن در دنیای لوازم آرایشی تولید ملی داشته باشد.

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner یک خط چشم ضد آب از نوع ماژیکی است و به همین دلیل استفاده از آن راحت‌تر از نوع مویی است.

استفاده از ویتامین E در فرمولاسیون خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner، پاسخگوی نیاز سخت‌پسندان است. در ضمن، هنگام استفاده از این محصول نگران ریزش مایع و سیاه شدن زیر چشم خود نباشید این محصول بسیار با دوام است.

اطلاعات خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

کشور مبدا برندایران
ضد آببله
حجم4.5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتحوی ویتامین E، قیمت مناسب، با دوام
حدود قیمت خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner18.590 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner
Group5.png

8-  خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK

مشکی‌ترین خط چشم

%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-ULTRA-CARBON-BLACK.jpgبرند آلمانی کمتر شناخته شده رویال اترنیتی Royal Eternity، با خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK مدل کلاسیک اما در حین حال دارای طراحی کاملا امروزی با بدنه نارنجی رنگ، مشکی‌ترین رنگ خط چشم را برای چشمان شما به ارمغان خواهد آورد.

این رنگ مشکی ناب، به تنهایی قادر است آرایش‌دوستان را به خریداری خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK مجاب کند، اما از نکات مثبت دیگر آن از جمله خواص ضد حساسیت و ماندگاری بالا، نمی‌توان چشم پوشید.

اطلاعات خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK

کشور مبدا برندآلمان
ضد آببله
حجم4.5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتطراحی متفاوت، رنگ بسیار مشکی
حدود قیمت خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK41.500 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم ضد آب اترنیتی مدل ULTRA CARBON BLACK
Group5.png

9- خط چشم مایع مای سری Black Diamond مدل All In One

کامل‌ترین خط چشم

%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-Black-Diamond-%D9%85%D8%AF%D9%84-All-In-One.jpgبرند ایرانی مای با مجموعه بلک دایموند، سری حرفه‌ای از لوازم آرایشی را به مشتریان عرضه کرده است. خط چشم مایع مای سری Black Diamond مدل All In One یکی از جدیدترین طراحی‌ها را در زمینه اپلیکاتور دارد و انتخاب مناسبی برای دوستداران خط چشم‌های اندکی پهن‌تر است.

قلم اسفنجی خط چشم مایع مای سری Black Diamond مدل All In One ضامن یک آرایش زیبا اما آسان است و رنگدانه‌های غنی آن شما را از یک انتخاب حرفه‌ای اما کاملا مقرون به صرفه، راضی خواهد کرد.

اطلاعات خط چشم مایع مای سری Black Diamond مدل All In One

کشور مبدا برندایران
ضد آبخیر
حجم3.5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتقلم از جنس فوم انعطاف‌پذیر، فاقد اسانس
حدود قیمت خط چشم مایع مای سری Black Diamond مدل All In One19.000 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم مایع مای سری Black Diamond مدل All In One
Group5.png

10- خط چشم لورآل مدل Super Liner Perfect Slim

ظریف‌ترین خط چشم ماژیکی

%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%84%D9%88%D8%B1%D8%A2%D9%84-%D9%85%D8%AF%D9%84-Super-Liner-Perfect-Slim.jpgلورآل L’Oréal امروزه بزرگترین تولیدکننده جهانی لوازم آرایشی بهداشتی نام گرفته، و از هر خانمی بپرسید دست کم یکی از محصولات عالی لورآل را استفاده کرده و می‌تواند از آن طرفداری کند.

خط چشم لورآل مدل Super Liner Perfect Slim از نوع ماژیکی است اما در عین حال قلمی بسیار ظریف دارد و طراحی آن به گونه‌ای است که می‌توانید در عین راحتی و بدون لرزش، خطی ظریف، یکدست و مشکی بکشید.

خط چشم لورآل مدل Super Liner Perfect Slim فاقد افزودنی‌های حساسیت‌زا است، به راحتی پاک می‌شود و قطعا یکی از برترین خط چشم‌های سال است.

اطلاعات خط چشم لورآل مدل Super Liner Perfect Slim

کشور مبدا برندفرانسه
ضد آبخیر
حجم4.5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاترنگدانه‌های متراکم، نوک 0.4 میلی‌متری قلم برای انواع خط چشم
حدود قیمت خط چشم لورآل مدل Super Liner Perfect Slim101.000 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم لورآل مدل Super Liner Perfect Slim
Group5.png

11- خط چشم ماژیکی اسنس مدل Super Fine

بهترین خط چشم برای آرایش‌ امروزی

%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D8%A7%DA%98%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-Super-Fine.jpgخط چشم ماژیکی اسنس مدل Super Fine یکی از مدل‌های معروف خط چشم از برند اسنس Essence است و مانند دیگر محصولات آرایشی این برند، علیرغم قیمت مناسب، از کیفیت بالایی برخوردار است.

خط چشم ماژیکی اسنس مدل Super Fine با قلم ظریف و رنگ مشکی جذابش گزینه‌ مناسبی برای انواع آرایش است.

اطلاعات خط چشم ماژیکی اسنس مدل Super Fine

کشور مبدا برندآلمان
ضد آبخیر
حجم1 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتنوک باریک ماژیکی، ماندگاری بالا، مناسب آرایش متفاوت
حدود قیمت خط چشم ماژیکی اسنس مدل Super Fine39.200 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم ماژیکی اسنس مدل Super Fine
Group5.png

12- خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17

تخصصی‌ترین خط چشم آلمانی

%DA%86%D8%B4%D9%85-%D9%85%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-DR-03-RB-17.jpgبرند دیپ رومانس Deep Romance آلمان در تولید لوازم آرایشی حوزه تخصصی گریم فعالیت دارد و محصولات این برند از هر لحاظ کیفیت بالایی دارند.

خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17 که بیشتر مناسب آرایش حرفه‌ای است تا استفاده روزمره، ضد آب است اما شستشوی آن بسیار راحت است.

خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17 ضد حساسیت نیز هست و هرگز باعث سوزش چشم‌ها نخواهد شد. می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و از کیفیت و ماندگاری بالای آن لذت ببرید.

اطلاعات خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17

کشور مبدا برندآلمان
ضد آببله
حجم5 میلی‌لیتر
مجوزسازمان غذا و دارو
توضیحاتمناسب استفاده تخصصی و گریم، ضد حساسیت، شستشو آسان
حدود قیمت خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17110.000 هزار تومان
از کجا بخریم : خط چشم مویی رومانس مدل DR-03-RB-17
Group5.png
بهترین انتخاب برای خرید خط چشم

حالا با خواندن این مقاله، به شما تضمین می‌هیم که:

– بهترین برندهای تولیدکننده خط چشم را به خوبی می‌شناسید.

– با در نظر گرفتن نکات ضروری، نه تنها دچار سردرگمی در خرید نمی‌شود بلکه می‌توانید با اطمینان سراغ بهترین محصول بروید.

– در استفاده از خط چشم انتخابی، دچار حساسیت و مشکلات پیش‌بینی نشده نخواهید شد، چرا که قبل‌تر فکر همه‌جا را کرده‌اید و حالا بهترین خط چشم از آن شماست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: tipbato.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر