موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

پودر کلاژن jeunvie

پودر کلاژن jeunvie

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 22 دی 1400 ساعت 01:06

این پودر کمک به سفت شدن پوست و شادابى و روشن شدنش میکنه.باعث تقویت ناخن ها و محکم شدنشون، جلوگیرى از ریزش مو و سرعت بلند شدن مو میکنه.ازونجا که روى کل بدن تاثیر داره باعث بهبود مفاصل و کم شدن دردش میشه.ترک پوستى، چین و چروک،جاى جوش،سلولیت و پوست پرتقالیو بهبود میبخشه.و کمک به سرحال شدنتون میکنه.
از آنجا که کلاژن به طور طبیعى در پوست ، ماهیچه ، استخوان و.. وجود داره ، اگر هم زمان با مصرفش ورزش کنید کمک زیادى به تنظیم وزن و ماهیچه و عضلاتتون میکنه که اخیرا آقایون عزیز تنها به خاطر این یک دلیل شروع به استفاده از پودر کلاژن کردند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شما بعد از ۴ تا ۶ هفته از مصرفش متوجه تغییرات خواهید بود و تا هر زمان که بخواین میتونید در قالب یه مکمل طبیعى و مفید ادامه بدین.
این پودر از بهترین محصولات ژانوى و کاملا ارگانیک هست.بدون مواد نگه دارنده و شیمیایى، حاوى کلاژن دریایى هستش و هیچ گونه عوارضى براى کسى نداره اما توصیه ما اینه که خانوماى باردار و کسایى که شیر میدن استفاده نکند.

میدونید که از سن ٢٠ به بالا تولید کلاژن شروع به کم شدن میکنه تا جایى که تو سن بالاتر قطع میشه.
مصرف الکل و دخانیات هم به این روند کمک میکنه.نتیجش این هست که پوست شروع به شل و کدر شدن میکنه و پیرى پوست شروع میشه.اما این موضوع فقط مربوط به پوست نیست و شامل مو ، مفاصل و ناخن ها هم هست.

طریقه مصرف :

شما میتونید بین فاصله صبح تا ظهر که جذب ویتامین بیشتر هست (داخلش ویتامین داره)داخل آب،شیر،ماست،آبمیوه و یا هر نوشیدنى خنکى با پیمانه اى که داخلش هست از یک سوم پیمانه تا یک پیمانه (بستگى به خودتون داره با چه اندازه اى دوست دارین شروع کنین و ادامه بدین)بریزید و میل کنید.فقط نوشیدنى داغ و قهوه نباشه.
هضم و جذب این پودر نسبت به قرصهاى کلاژن موجود در بازار خیلى بهتر و راحتتر هست.

نکته دیگه اینکه به هیچ وجه چاق نمیکنه اما اگر صورتتون به هر دلیلى خالى شده و افتاده ، پر میکنه.
هیچ طعم و مزه و بویى نداره و خیلى راحت تو نوشیدنى حل میشه.
در ضمن پودر کلاژنو با ژلاتین اشتباه نگیرین.
داراى مجوز بهداشت و گواهى سلامت (GMP) از انگلستان و ایران هست و محصول انگلستان میباشد.

توضیحات تکمیلی:

  • وزن (گرم): 100
  • کشور سازنده: انگلستان


منبع: givatak.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر