موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کرم ضد چروک سینره خوبه

کرم ضد چروک سینره خوبه

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 02 اسفند 1400 ساعت 22:03

وقتی قصد خرید یک کرم ضدچروک داریم با حجم بالایی از کرم های ضدچروک ایرانی و خارجی روبرو هستیم که به شکلی قابل انتظار کرم های ضدچروک خارجی از رده قیمتی بالاتری برخوردار هستند. در صورتی که بخواهید برای خرید کرم ضدچروک نرخ کمتری پرداخت نمایید، کرم ضدچروک سینره گزینه مناسبی برایتان محسوب خواهد شد. این کرم ضدچروک علاوه بر این که نسبت به نمونه های مشابه خارجی قیمت کمتری دارد، دارای کیفیت خوبی بوده و می تواند اثربخشی مورد انتظار را ایجاد کند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در حقیقت اگر پیش از این تجربه استفاده از کرم های ضدچروک را داشته باشید، حتما می دانید که این کرم ها می توانند به ظاهر و در ساعات اولیه استفاده، اثربخشی مناسبی داشته، اما در صورتی که بی کیفیت تولید شده باشند، به مرور به پوست شما ضرر بیشتری برسانند.

نحوه استفاده از کرم ضد چروک

برای استفاده از این کرم ضدچروک برند ایرانی سینره، باید ابتدا پوست خود را به خوبی تمیز کرده، سپس به میزان کافی از این کرم را روی آن قرار دهید. لازم است که استفاده از کرم ضدچروک سینره را هر صبح و شب انجام دهید تا بهترین بهره برداری از آن را داشته باشید.

به این شکل رفته رفته چین و چروک های پوستی شما برطرف شده و پوستی درخشان، کشیده و یکدست خواهید داشت. این کرم ضمن برطرف سازی چین و چروک ها، از پوست، خشکی های سطحی را نیز بهبود می بخشد. البته استفاده از این کرم، جای استفاده از کرم های آبرسان را نمی گیرد و حتما باید از کرم های آبرسان و مرطوب کننده، به ویژه در فصل پاییز و زمستان روی پوست خود بهره مند شوید.

به یاد داشته باشید که یکی از دلایل ایجاد چین و چروک های پوستی، خشکی است و در صورتی که به موقع از کرم های آبرسان استفاده نکنید، زمینه تشکیل چین و چروک ها را افزایش خواهید داد.

کرم ضد چروک سینره

  • پر فروش ترین کرم ضد چروک ایران
  • بسیار با کیفیت
  • تیوپی
  • دارای عصاره گیاهان
  • قیمت مناسب
  • ساخت ایران
  • مناسب آب و هوای ایران

تعداد فروش امروز :194

فرمولاسیون ویژه

خوشبختانه فرمولاسیون کرم ضدچروک سینره کاملا محافظ پوست بوده و علاوه بر خاصیت ضدچروکی، پوست را نیز مرطوب ساخته و ویتامینه می کند. در این کرم ضدچروک برند ایرانی سینره از ویتامین E استفاده شده و حجم آن نیز 40 میلی لیتر است.

استفاده از  کمپلکس MDI برای رفع چین و چروک

در فرمول این کرم ضدچروک از کمپلکس MDI برای رفع چین و چروک و جلوگیری از تشکیل بیشتر آن ها استفاده شده است. همین کوآنزیم Q10 نیز برای مقابله با رادیکال های آزاد در این کرم جای دارد.

کرم ضدچروک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر