موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

تزریق ژل لب مدل قلبی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 20 آبان 1399 ساعت 12:00

انواع مدل های تزریق ژل لب

چکیده مطلب

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهی برای حجیم کردن لب هستند و به همین دلیل روش‌های متنوعی برای حجیم کردن لب از جمله روش‌های تزریقی مانند تزریق ژل لب رونق پیدا کرده‌اند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

از آنجایی که روش‌های تزریقی برای حجیم کردن لب ، کم عوارض‌تر و ارزان‌تر از روش‌های دیگر هستند ،تزریق ژل لب ، طرفداران بیشتری دارند.

تزریق ژل لب انواع مختلفی مانند تزریق ژل لب روسی ، مدل میکرو قطره ای ، مدل تزریق ژل طبیعی ،مدل لب فانتزی ، مدل تزریق ژل لب قلبی ، مدل تزریق ژل لب سوتی دارد که تفاوت این روش‌ها در میزان و محل تزریق ژل لب است؛ در این مطلب سعی داریم این مدل‌ها را به شما معرفی کنیم.

images-1.jpg

1.انواع مدل های تزریق ژل لب

شکل و حالت تزریق ژل در لب ها انتخابی و سلیقه‌ای است و افراد با توجه به فرم عادی لب های خود ، با مشاوره با متخصص زیبایی و با توجه به علاقه و پسند خود مدل عروسکی ، طبیعی ، قلبی ، فانتزی و غیره را انتخاب می‌کنند.

در ادامه مطلب راجع به مدل‌های مختلف تزریق برای شما توضیح می‌دهیم.

1.1. تزریق ژل لب مدل طبیعی  

اوایل که تزریق ژل لب به تازگی باب شده بود، اغلب متقاضیان مدل‌های فانتزی و عروسکی را که کاملا نشان دهنده تزریق ژل لب بودند را برای انجام تزریق انتخاب می‌کردند ولی به مرور گرایش‌ها به سمت مدل‌های طبیعی بیشتر شد و متقاضیان ترجیح می‌دادند که تزریق ژل لبشان به صورتی باشد که طبیعی به نظر برسد و  اثری از تزریق در لب‌هایشان معلوم نباشد. مزایای اصلی تزریق ژل لب به شکل طبیعی این است که بعد از این تزریق صورت زیاد تغییر نمی‌کند و همچنین شکل لب بعد از مدتی از  چشم نمی‌افتد.

photo_2019-07-23_13-02-07.jpg

1.2. تزریق ژل لب با تکنیک میکرو قطره ای

تکنیک میکرو قطره ای یک شیوه جدید برای تزریق ژل لب می‌باشد که به طور چشمگیری مورد استقبال همه جهانیان قرار گرفته و بسیار رایج شده است. تزریق ژل لب با روش میکره قطره ای تاثیرات بسیار خوب و ماندگاری زیادی دارد.

در تکنیک میکرو قطره ای به جای اینکه مانند شیوه قدیمی ، ژل یا فیلر را از یک ناحیه به لب وارد کنند ، این ژل به آرامی و به صورت اندک اندک به نواحی مختلفی از لب تزریق می‌شود.

به این ترتیب شکل دهی به لب‌ها آسان‌تر است و متخصص زیبایی می‌تواند به سادگی شکل دلخواه و زیبایی را به لب‌های متقاضی بدهد.

1.3. تزریق ژل لب مدل روسی

به تازگی مدل تزریق ژل لب روسی مورد استقبال زیادی قرار گرفته و متقاضیان بسیاری برای حالت دهی لب‌ُها به این روش روی آورده‌اند.

در این نوع تزریق ، در ناحیه خط بالای لب و گوشه بالای لب تزریق ژل انجام می‌شود و به این ترتیب خط بالای لب برجسته خواهد شد.

این مدل برای افرادی که لب بالای باریک و کوچکی دارند بسیار مناسب است و انجام این نوع تزریق ژل زیبایی عالی را برای فرد به همراه دارد. همچنین اگر فردی لب عادی داشته باشد نیز با برجسته کردن خط بالای لب ، زیبایی لب‌هایش چند برابر می‌شود.

jel-lab-2.jpg

1.4. تزریق ژل در حاشیه لب ها

برخی از افراد علاقه دارند که ژل را به حاشیه ، گوشه‌ها و خطوط خارجی لبشان تزریق کنند تا دور لبشان حجیم تر و زیباتر به نظر بیاید.

زمانی که و شکل و حالت لب‌ها زیبا باشند ، حجیم و برجسته کردن اطراف و گوشه‌های لب می‌تواند زیبایی آن ها را چند برابر کند.

این نوع تزریق ژل لب موجب می‌شود که هنگام میکاپ احتیاجی به اجرای تکنیک‌های برجسته سازی خطوط لب نباشد و شما راحت‌تر بتوانید آرایش لب زیبایی را انجام دهید.

 برجسته کردن خط لب در همه افراد زیبایی لبشان را بالا نمی‌برد و پزشک باید مقدار برجسته کردن و تزریق ژل در خط لب را بر اساس فرم فک و دندان‌های شما مشخص کند تا بعد از تزریق ژل زیبایی صورت و لب شما دو چندان شود.

photo_2019-07-23_11-07-23.jpg

1.5. تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

حتماً پیش از انتخاب فرم عروسکی با متخصص پوست و زیبایی مشورت نمایید تا بررسی شود این مدل برای حالت چهره و لب‌های شما مناسب می‌باشد یا خیر.

در این مدل ، بعد از انجام تزریق لب‌ها مشابه عروسک باربی حجم داده شده و حاشیه لب پایین مستطیل شکل می‌گردد. بعضی مواقع برای دست یافتن به این فرم لب احتیاج است تا در سایر نواحی صورت هم تزریق ژل انجام شود.

در واقع مهم ترین ایرادی که ممکن است تزریق ژل لب به مدل عروسکی داشته باشد، این است که شما را وادار به عمل‌های دیگر کند زیرا مدل عروسکی ممکن است برای هر صورتی مناسب نباشد.

photo_2016-12-15_00-54-52.jpg

1.6. تزریق ژل لب مدل قلبی

در این مدل فاصله‌ای بین دو حاشیه لب به وجود می‌آید که به آن مدل قلبی گفته می‌شود. این فرم و حالت با این که علاقمندان خود را دارد ولی لب‌ها را از فرم عادی خارج کرده در صورت نارضایتی بیمار خارج سازی فیلر مشکل است.

9-09-scaled.jpg

1.7. تزریق ژل لب مدل فانتزی

در این حالت لب‌ها به حالت عادی و طبیعی خود نیستند و به صورت خاص و زیادی برجسته و حجم داده می شود. بیشتر افرادی که تمایل به این مدل لب دارند در نواحی دیگر صورت خود مانندگونه و چانه هم تزریق ژل انجام می‌دهند تا چهره شان عروسکی و فانتزی به نظر بیاید.

photo_2019-07-23_13-01-22.jpg

1.8. تزریق ژل لب مدل سوتی

برای تزریق ژل به مدل سوتی ، باید متخصص با روش‌های خاص تزریق فیلر لب ، فضای خالی بین لب‌ها ایجاد کند تا بعد از تزریق فرم لب به شکل سوت باشد. تزریق ژل لب مدل سوتی نیز طرفداران خاص خود را دارد و مطمئنا عده‌ای مدل سوتی را به سایر فرم‌ها ترجیه می‌دهند.

photo_2019-07-23_11-27-01.jpg

1.9. تزریق ژل لب مدل چاک دار

با تزریق ژل به وسط لب پایین مدل لب چاک دار می‎شود. بخش وسطی لب پایین، در اغلب موارد پهن ترین بخش لب‌ها است اما لب برخی افراد دقیقا در خط وسط، باریک است، به طوری که در دو طرف خط وسط لب، برجستگی دیده می‌شود.  برجسته بودن دو طرف خط وسط لب و شکاف وسط لب، حالتی را ایجاد می‌کند که اصطلاحا لب چاک دار گفته می‌شود.  چاک دار کردن لب از مواردی است که به زیبایی هر چه بیشتر لب و لبخند کمک می‌کند. 

چاک دار کردن لب‌ها هم به وسیله تزریق ژل و هم با جراحی انجام می‌شود. در بسیاری از افراد تنها با چاک دار کردن لب هایشان زیبایی لبشان دو چندان می‌شود.

9-04-scaled.jpg

1.10. تزریق ژل به گوشه دهان

نحوه رسیدن لب‌ها به یکدیگر در گوشه‌ دهان به فرم‌های مختلفی دیده می شود.  گاهی پزشک به نحوی ژل را به گوشه دهان تزریق می‌کند که دهان فرد کوچکتر به نظر می‌رسد و به این ترتیب فرم و زیبایی لب او چند برابر می‌شود.

در واقع در تزریق ژل به گوشه دهان خطای دید موجب می‌شود که دهان کوچک‌تر از مقدار واقعی خود به نظر برسد که این مدل تزریق برای افرادی که صورت‌های ظریفی دارند، مناسب است و ممکن است به زیبایی هرچه بیشتر صورتشان کمک کند اما این مدل تزریق ژل در فردی که صورت چاقی دارد مناسب نیست و ممکن است موجب غیر طبیعی و زشت شدن صورتش شود.

9-05-scaled.jpg

1.11. تزریق ژل لب مدل گرد

بعضی اوقات ژل به این شکل در لب تزریق می‌شود که شکل لب گرد می‌شود، یعنی مقدار تزریق ژل در لب به شکلی است که لب بالایی پر حجم‌تر از لب پایینی به نظر می‌رسد.

photo_2019-07-23_11-14-55.jpg

2.انتخاب بهترین مرکز برای تزریق ژل لب

عمل های جراحی زیبایی به ویژه تزریق ژل لب، در کلینیک ها و مراکز زیبایی مختلفی انجام می‌شود اما برای پیدا کردن بهترین مرکز تزریق ژل لب، بهتر است انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

تجربه پزشک تاثیر مستقیمی در زیبایی و نتیجه تزریق ژل لب دارد. متخصصان زیبایی در کلینیک زیبایی رویان سلامت با ارائه خدمات تزریق ژل لب می‌توانند بهترین نتایج را برای شما به ارمغان آورند.

مشاوران و متخصصان این کلینیک با در نظر گرفتن فرم صورت شما بهترین مدل تزریق ژل لب را به شما پیشنهاد می‌کنند تا زیبایی لب و صورت شما بعد از تزریق ژل لب چندین برابر شود.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه لیفت بینی می‌توانید در ساعات کاری کلینیک با شماره‌های 41936(021) ,

95-22885890(021)  تماس حاصل فرمایید ، اما اگر امکان حضور ندارید می‌توانید از طریق  فرم  ویزیت آنلاین  و یا پیام رسان‌های تلگرام  به آی دی @royanmoobot  و واتس آپ پیام ارسال کنید تا مشاوران ما در اولین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر