موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

ژل لب مدل سه دکمه ای

ژل لب مدل سه دکمه ای

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 03 فروردین 1399 ساعت 17:49

امروز با بررسی موضوع ژل لب مدل سه دکمه ای با شما همراهیم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ژل لب مدل سه دکمه ای برای کسانی که قصد دارند این عمل را انجام دهند آشنا می باشد و این افراد سعی می کنند با بررسی تمام موارد خاص در ارتباط با ژل تزریق شده بر روی پوست اطلاع یابند و بر اساس مشورت و تحقیق درست ژلی را برای لب خود انتخاب کنند که رضایت لازم را دریافت و به نتیجه دلخواه خود برسند.

ژل لب مدل سه دکمه ای

در ادامه مقاله به سوالاتی که شاید برای شما نیز پیش بیاید پاسخ ممی دهیم.

ژل لب چیست؟

ژل لب مدل سه دکمه ای به چه نوع مدلی گفته می شود؟

مزیت های استفاده کردن از ژل لب کدامند؟

اقدامات لازم  و مهم بعد از انجام تزریق ژل چیست؟

انواع ژل تزریقی استفاده شده کدامند؟

علت ایجاد درد ناشی از تزریق ژل لب  چیست؟

ژل لب چیست؟

هر کسی دوست دارد که لب های زیبا و جذابی داشته باشد و این لب ها چهره را شاداب تر و بهتر کند، این کار را افرادی جزء دغدغه های خود می دانند که معمولا احساس می کنند لب های باریک دارند و  یا اینکه مدل لب هایشان ظاهر خوش فرمی ندارد. امروزه برای اینکه این مشکل به راحتی و  با صرف هزینه مناسب از بین برود و فرد بخواهد این کار را انجام دهد از تزریق ژل استفاده می شود.

خیلی از افراد دوست دارند در ظاهر خود و صورت خود زیبایی های خاص تر و  ویژه تری را ایجاد کنند و  برای دست یابی به این کار سعی می کنند از روش های مختلف و کاربردی استفاده کنند، در خیلی موارد افراد کاملا به شکلی مادرزادی لب های کوچک دارند و این گونه ها و به اضافه گونه کوچک باعث می شود که فرد به شرایطی که ایجاد شده  است فکر کند، خیلی از افراد به دلیل کاربرد ژل ها در حال حاضر می توانند به بزرگ کردن لب ها فکر کنند.

ژل ها از موادی به نام هیالورونیک اسید ایجاد شده اند و  و برای مدت خاصی ماندگاری آن کاربرد دارد و سپس این ژل جذب بدن شده و شکل طبیعی به خود می گیرد، بعد از یک مدت خاص برای اینکه نتیجه خاصیت خود را دریافت کند باید مجدد بعد از این مدت به کار برده شوند

این روش مزیت هایی دارد که می توان از مزیت های خاص آن به این مورد اشاره کرد که در صورتی که فرد رضایت کافی از انجام این کار را نداشته باشد و  قبل از اتمام مدت خاص تصمیم بگیرد که این عمل را از بین ببرد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد و با تزریق ساده ای که از آنزیم خاصی ایجاد شده لب ها به طور کامل به حالت طبیعی برمی گردند.

ژل لب مدل سه دکمه ای به چه نوع مدلی گفته می شود؟

امروزه افراد متقاضی استفاده از روش های خاص برای تزریق کردن ژل لب هستند و انواعی از مدل های گوناگون تزریق ژل لب ایجاد شده اند و و پزشکان برای افرادی که قصد انجام این کار را دارند دقت لازم را در نظر گرفته و بر اساس سلیقه و خواسته فرد اقدام می کنند، یکی از انواع تزریق ژل لب به نام روش سه دکمه ای شناخته شده است و افراد متقاضی این روش بهتر است با پزشک درباره مزیت های استفاده از این کار و همچنین مراقبت های خاص و .. بحث کرده تا بتوانند به نتیجه درست در زمان ممکن به زودی دست یابند.

ژل لب مدل سه دکمه ای به چه نوع مدلی گفته می شود؟

مزیت های استفاده کردن از ژل لب کدامند؟

امروزه مزیت های خاصی را در ارتباط با تزریق ژل به لب مشخص کرده اند و از این روش ها استفاده زیاد می شود از جمله مزیت های تزریق ژل لب می توان به کنترل کردن حجم لب تا هر اندازه ای که فرد بخواهد اشاره کرد  و  برای اینکه نتیجه مورد نظر از این زمینه دریافت شود استفاده کردن از این ژل در طول جلسات خاص و تحت نظارت دکتر کاملا الزامی است.

برای خیلی از افراد استفاده از این روش ها با آلرژی همراه نیست و خوشبختانه نشانه های آلرژیک آن به شدت محدود است ، البته  لازم است بینا شود که اگر پزشک برای اینکه درد کمتر حس شود از داروی لیدوکائین برای بیمار به کار می برد و این بیمار به این دارو حساسیت دارد قبل از انجام این کار پزشک را در جریان گذاشته و از به وجود آمدن مشکل جدی تر خودداری کند.

مزیت های استفاده کردن از ژل لب کدامند؟

اقدامات لازم  و مهم بعد از انجام تزریق ژل چیست؟

فردی که کار تزریق ژل را انجام می دهد برای اینکه نتیجه ماندگارتری را دریافت کند بهتر است نکاتی را مدنظر داشته و رعایت کند از جمله اینکه اگر جای ژل تزریق شده ورم کرد از دستکاری کردن آن تا چند روز خودداری شود، و برای از بین رفتن این ورم از کمپرس سرد به کار برده شود، رفتن به شنا و سونا و… تا چند روز ممنوع می باشد، بهتر است فرد از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید خودداری کند، از مواد غذایی که می تواند کاربرد مفیدی برای او داشته باشد بهره ببرد مانند میوه و سبزیجات و…

اقدامات لازم  و مهم بعد از انجام تزریق ژل چیست؟

انواع ژل تزریقی استفاده شده کدامند؟

اولین مدل ژلها به نام دائمی شناخته شده اند که معمولا بعد از اینکه  تزریق آن انجام می شود ماده  به راحتی پوست بدن فرد جذب نمی شوند می تواند ایجاد کننده مشکلات زیادی باشد و سعی شده از این مدل کمتر به کار ببرند.

ژلهایی را  به نام نیمه موقت بینا شده اند، این ژلها برای اینکه در ماندگاری خوبی را از خود به جای بگذارند تزریق آنها باید در عمق بیشتر پوست انجام شود.

انواع ژل تزریقی استفاده شده کدامند؟

علت ایجاد درد ناشی از تزریق ژل لب چیست؟

در حین تزریق  ژل لب معمولا از کرم های بی حسی استفاده می شود که برای این از این کرم به کار می برند که درد شدیدی ممکن است احساس شود و برای اجتناب از این درد شدید این کار را می کنند، همچنین اگر فردی خود از این روش زیاد رضایت نداشته باشد و درد را احساس کند احتمال اینکه به دیگران و اطرافیان خود نیز حس درد زیاد را منتقل کند زیاد است و با این شیوه خیلی از افراد ترجیح می دهند دیگر این کار را انجام ندهند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :[email protected]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر