موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک کانسیلر زیر چشم

بهترین مارک کانسیلر زیر چشم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 11:24

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کانسیلر چیست؟

کانسیلرها پودرهای فشرده‌ای با رنگ روشن هستند که برای فرم‌دهی بیشتر به آرایش و اجزای صورت استفاده می‌شوند. هر کدام از انواع کانسیلرها کارایی متفاوتی دارند و می‌توانند آرایش شما را از این رو به آن رو کنند. برخی افراد کانسیلر را زیر کرم پودر و برخی نیز روی کرم پودر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

انواع کانسیلر

1- کانسیلر استیکی

کانسیلرهای استیکی شبیه به رژلب هستند و معمولا می‌توانید با قلموهای مخصوص آرایش از آن‌ها به راحتی استفاده کنید. این کانسیلرها حجم کمی داشته و بسیار سبک هستند؛ در نتیجه می‌توانند در سفر و یا محل کار همراه‌تان باشند.

2- کانسیلر پودری

کانسیلرهای پودری ظاهر بسیار جذابی به پوست می‌دهند و معمولا برای زیر چشم استفاده می‌شوند. ترکیب کانسیلرهای پودری با میک‌آپ برنزه واقعا می‌توانند معجزه کند. پیشنهاد می‌کنیم از هر نوع کانسیلری که استفاده می‌کنید حداقل یک کانسیلر پودری هم در لوازم آرایش خود داشته باشید.

کانسیلرهای پودری را باید با قلم‌های سرگرد سایز متوسط به دور چشم خود بزنید.

3- کانسیلر مایع

کانسیلرهای مایع زیرسازهای فوق العاده‌ای هستند و استفاده از آن ها کمی با دیگر کانسیلرها متفاوت است؛‌ به این صورت که کمی از کانسیلر را با اسفنج مخصوص روی پوست قرار می‌دهید. در ابتدا باید کمی جذب پوست شود سپس کانسیلر را روی پوست‌تان پخش می‌کنید.

4- کانسیلر مدادی

کانسیلرهای مدادی به دلیل نوک مداد شکل آن‌ها کارایی متفاوتی دارند. از این کانسیلرها می‌توانید بر روی پلک و یا گوشه‌ی چشم خود استفاده کنید. به طور کلی استفاده از این کانسیلرها برای نقاط کوچک مناسب هستند.

از چه رنگ کانسیلری استفاده کنیم؟

استفاده‌ی درست از کانسیلر نکته‌ای بسیار مهم است که حتما باید آن را بدانید. کانسیلر شما باید یک الی دو درجه از پوست‌تان روشن‌تر باشد. به طور مثال اگر پوست روشنی دارید بهتر است از کانسیلرهای کرم و یا صورتی رنگ استفاده کنید.

اگر پوست‌تان گندمی است از کانسیلرهایی که تناژ نارنجی دارند و اگر پوست‌تان تیره است از کانسیلرهای کاملا نارنجی، هلویی و رز گلد استفاده کنید.

چند سوال متدواول در خصوص نحوه انتخاب بهترین مارک کانسیلر و استفاده از آن

تفاوت کانسیلر و پرایمر در چیست؟

کانسیلرها اغلب برای پوشاندن لک‌ها و آسیب‌دیدگی‌های پوستی استفاده می‌شود که معمولا بعد از کرم ضدآفتاب استفاده می‌شوند. اما پرایمرها در واقع زیر‌ساز پوست هستند.از پرایمر برای بستن منافذ باز پوست و قبل از زدن کرم پودر استفاده می‌کنیم.

برای پوشانندگی تیرگی دور چشم از چه رنگ کانسیلری استفاده کنیم؟

برای پوشاندن هاله‌ی تیره‌ی دور چشم از کانسیلر‌های زرد رنگ استفاده کنید که مخصوص همین کار هستند.

آیا می‌توان کرم پودر را با کانسیلر ترکیب کرد؟

بله می‌توانید کرم پودر خود را با کانسیلر مایع ترکیب کنید.

کدام دسته از کانسیلر‌ها پوشانندگی بالاتری نسبت به بقیه دارند؟

کانسیلرهای مایع از دیگر کانسیلرها پوشانندگی بالاتری دارند.

سخن آخر

شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به جای استفاده از چند رژ و خط چشم از لوازم آرایش‌های جدیدی استفاده کنید. به این ترتیب بدون زحمت خاصی آرایش شما چند درجه زیباتر از قبل جلوه خواهد داشت. استفاده از کانسیلر قطعا آرایش شما را به یک آرایش کاملا حرفه‌ای هالیوودی نزدیک‌تر خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر