موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزينه عمل كوچك كردن سينه مردان

هزينه عمل كوچك كردن سينه مردان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 20:55

hazine-amale-sine-300x223.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جراحی سینه مردان یکی از جراحی های زیبایی سینه می باشد که در آقایانی که سینه های بزرگ و شل دارند استفاده می شوند. آقایان ممکن  است به دلایل ژنتیکی ، هورمونی و مصرف داروهای خاص از افتادگی سینه خود رنج ببرند که با پیشرفت های علم جراحی پلاستیک به  راحتی می توان شکل مناسبی را در سینه آقایان ایجاد کرد.

هزینه عمل جراحی سینه مردان پرسشی است که بسیاری از آقایان با آن مواجه اند تا با براورد بودجه و هزینه عمل جراحی سینه در راستای این جراحی گام بردارند. گفتنی است  روش جراحی ، میزان تخصص جراح و هزینه های جانبی دیگر مواردی هستند که بر روی هزینه جراحی سینه مردان تاثیر گذار می باشند.

شما می توانید با تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق تلگرام ضمن دریافت مشاوره دکتر شیرزادگان از هزینه عمل جراحي سينه مردان  آگاهی لازم را کسب کنید.

پیش از پاسخ به این پرسش بهتر است به تعریف مفاهیمی بپردازیم که سبب آشنایی بیشتر شما با جراحی سینه و همچنین علل جراحی سینه در مردان می شود. و در آخر با مشاهده های نمونه کار های عمل جراحی سینه مردان اطلاعات کافی را در خصوص این جراحی کسب کنیم.

تصویر زیر نمونه ای از عمل کوچک کردن سینه مردان است که توسط دکتر شیرزادگان انجام شده است در ادامه اطلاعات کافی در خصوص این عمل کسب خواهیم کرد و نمونه کار های بیشتری را مشاهده می کنیم.

sine-men4.jpg

با شنیدن عبارت “جراحی سینه مردان”، به صورت ناخود آگاه در ذهن خود به واژه ی ژنیکوماستی برخورد می کنیم. شاید با مطالعه عبارت فوق از خود بپرسید ژنیکوماستی چیست؟ و چرا نیاز به عمل جراحی دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره جراحی سینه مردان و  هزینه عمل جراحی سینه مردان ژنیکوماستی اطلاعات جامع و مفیدی کسب کنید.

جراحی سینه مردان چیست

به رشد بافت پستان در مردان ژنیکوماستی یا بزرگی سینه گفته می شود. ژنیکوماستی خوش خیم بوده و در اثر بر هم خوردن تعادل بین هورمون های جنسی استروژن و تستوسترون ایجاد می شود.

همانطور که در بدن زنان مقداری تستوسترون وجود دارد، بدن مردان نیز در حالت طبیعی حاوی مقدار خاصی استروژن است. اما اگر میزان استروژن موجود در بدن مردان از میزان هورمون های تستوسترون بیشتر شود سبب ایجاد ژنیکوماستی و تورم بافت پستان می شود.

تحقیقات موسسه ملی بهداشت نشان می دهد که ژنیکوماستی در دوران نوجوانی بسیار در مردان شایع است به طوری که نیمی از نوجوانان ۱۲ الی ۱۵ سال از این بیماری رنج می برند.

sine-men2.jpg

البته نا گفته نماند که ژنیکوماستی در بین نوزادان پسر نیز شایع است که نگران کننده نبوده و پس از گذشت چند هفته و یا چندین ماه بر طرف خواهد شد. همانطور که گفته شد ژنیکوماستی عارضه ای است که بیشتر مردان به آن مبتلا هستند و ممکن است در سنین خاصی ایجاد شود. بیشترین مبتلایان به ژنیکوماستی را می توان در بین مردان مسنی که بیشتر از ۵۰ سال سن دارند، یافت. برخلاف ژنیکوماستی دوران بلوغ که اکثرا یک طرفه است، ژنیکوماستی دوران پیری بیشتر به صورت دو طرفه (در هردو سینه) ایجاد می شود.

کسانی که اطلاعات کافی درباره ژنیکوماستی ندارند ممکن است با شنیدن واژه ژنیکوماستی دچار ترس شوند اما لازم به ذکر است که بزرگی سینه در مردان گاهی بدون درد است و نیاز به درمان ندارد. اما ژنیکوماستی هایی که با درد و حساسیت همراه هستند و یا گاهی دیده می شود از نوک پستان ترشحاتی خارج می شود نیاز به درمان دارند. در بیشتر موارد ژینکوماستی پس از گذشت چندین هفته و یا چندین ماه برطرف می شود اما گاهی چندین سال طول می کشد تا بیمار مبتلا به بزرگی سینه از شر این عارضه خلاص شود به همین دلیل اکثر مردان به درمان آن روی می آورند. ژنیکوماستی هایی که با گذشت چندین سال برطرف نشده اند، با کمک دارو و یا جراحی سینه درمان می شوند.

لازم به ذکر است که درمان بزرگی سینه فقط مختص کسانی نیست که مبتلا به ژنیکوماستی دردناک هستند بلکه گاهی مردانی  که بزرگی سینه آن ها همراه با درد و یا حساسیت نیست نیز به دنبال درمان و راه چاره برای رهایی از آن هستند چرا که از لحاظ ظاهری باعث خجالت و شرمساری شده و فرد به نوعی آزادی عمل خود را از دست می دهد و این موضوع سبب ایجاد احساس ناخوشایندی در او می شود.

sine-men7.jpg

عوامل زیادی سبب ایجاد ژنیکوماستی می شوند که از جمله آن ها می توان به تومور های بیضه و یا عفونت های بیضه اشاره کرد البته مصرف مواد غذایی خاص نیز هستند که سبب تولید استروژن در بدن می شوند و سبب بزرگی سینه در مردان می شوند.

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه عمل جراحي سينه مردان

jarah-sine-mardan.jpg

هزینه دستمزد جراحی: معمولا جراحان دستمزد های متفاوتی را برای عمل   جراحی سینه مردان و سایر جراحی های زیبایی از بیماران خود دریافت می کند. شهر جراحی ، میزان تخصص و مهارت جراح ، محل مطب همه و همگی در هزینه جراحی تاثیر گذار است. با این حال بسیاری از جراحان پلاستیک سعی بر این دارند هزینه های قابل قبولی را برای بیماران مشخص کنند تا فرد به راحتی عمل مورد نظر را انجام دهد.

amale-sine-men2.jpg

روش جراحی : روش انجام جراحی سینه مردان در هزینه عمل جراحي سينه مردان تاثیر گذار است. همان طور که در جراحی کوچک کردن سینه آقایان اشاره کردیم این جراحی می تواند با استفاده از تکنیک لیپوساکشن و برش انجام شود که می تواند هزینه متفاوتی را داشته باشد .

jarahi-sine-mardan.jpg

هزینه بیمارستان:

هزینه بیمارستان و هزینه های جانبی دیگر می تواند بر روی هزینه عمل جراحي سينه مردان تاثیر گذار باشد. معمولا بیمارستان های خصوصی هزینه های بیشتری را نسبت به بیمارستان های دولتی دریافت می کنندو هزینه های اتاق عمل ، بیهوشی ، آزمایش خون و …. همه و همه در هزینه عمل سینه مردان تاثیر گذار است.

در آخر باید اشاره کرد جراحی سینه مردان می بایست توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود تا بیمار مشکلاتی را پس از عمل نداشته باشد. در انتخاب جراح خود دقت کنید و سعی کنید تحقیقات لازم را در مورد جراح خود داشته باشید.

هزینه عمل ژنیکوماستی در ایران

هزینه عمل ژنیکوماستی در ایران بسیار کمتر از بسیاری از کشور های پیشرفته دنیا است. پایین بودن دستمزد جراحان ایرانی نسبت به سایر کشور ها ، مهارت بالای جراحان ایرانی موجب شده است بسیاری از افراد برای عمل ژنیکوماستی خود با ایران مراجعه کنند. بسیاری از کشور های همسایه نیز به دلیل هزینه و قیمت مناسب عمل ژنیکوماستی به ایران مراجعه می کنند.

sine-men6.jpg

هزینه عمل ژینکوماستی در کشور های دیگر

کشور های اروپایی و آمریکایی معمولا هزینه های بالایی برای جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک دارند. عمل ژنیکوماستی عمل نسبتا ساده است که بسیاری از افراد در خارج کشور برای پرداخت هزینه کمتر به ایران سفر می کنند. هزینه عمل ژنیکوماستی به قدری در ایران پایین است که انجام عمل با هزینه رفت و آمد و هزینه اقامت و هزینه جراحی بسیار کمتر از انجام عمل در کشور مبدا فرد می باشد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت عمل ژنیکوماستی دکتر شیرزادگان می توانید با شماره های موجود تماس بگیرید.

sine-men.jpg

 انتخاب بهترین جراح با توجه به هزینه جراحی سینه مردان

بسیاری از افراد که می خواهند عمل سینه مردان را انجام دهند در جستجو بهترین جراح هستند. شناخت بهترین جراح با مراجعه به مطب و مشاهده سابقه جراحی و نمونه کار های جراح قابل انجام است. دقت کنید که همیشه هزینه بالاتر به معنی کیفیت بهتر نمی باشد و جراح خود را با توجه به هزینه انتخاب نکنید.

gynecomasty-doctor.jpg

هزینه جراحی ژنیکوماستی با توجه به روش درمان

انتخاب روش درمانی یکی از عمده ترین عوامل موثر بر روی هزینه جراحی ژنیکوماستی است. در ادامه با روش های این عمل جراحی بیشتر آشنا می شویم.

روش جراحی ژنیکوماستی توسط پزشک جراح تشخیص داده می شود. به چند صورت زیر می توان برای کوچک کردن سینه اقدام کرد:

  • لیپوساکشن
  • جراحی اکسیزیون (برداشتن بافت)
  • ترکیبی از دو روش لیپوساکشن و اکسیزیون

درمان ژنیکوماستی با لیپوساکشن

در این روش یک مایع بی حسی به بافت ناحیه سینه تزریق می شود. سپس شکاف کوچکی را در ناحیه سینه برای وارد کردن کانولا ایجاد می کنند. کانولا وقتی به قسمت بافت سینه وارد می شود، به عقب جلو حرکت داده می شود. این حرکت ها باعث می شوند که چربی های اضافه دور سینه سست شوند و از طریق فرآیند ساکشن تخلیه شوند. حرکت کانولا در درون بافت سینه کنترل شده انجام می شود پس موضوعی نگران کننده نیست.

hazine-gynicomasty.jpg

درمان ژنیکوماستی با جراحی اکسیزیون

این روش بیشتر برای زمانی است که بافت سینه غده ای باشد. همچنین در مواردی برای اصلاح شرایط ژنیکوماستی نیاز به برداشتن پوست ناحیه سینه است که در چنین شرایطی نیز از جراحی اکسیزیون استفاده می شود.

در این روش پزشک جراح بسیار دقیق و حساب شده عمل می کند و به گونه ای برش های ناحیه سینه را انجام می دهد که پس از بهبود جای زخم ها بر روی پوست باقی نماند.

نمونه کار عمل سینه مردان

دکتر شیرزادگان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی یکی از جراحان موفق در جراحی ژنیکوماستی است. در ادامه می توانیئ برخی از نمونه کار های جراحی سینه مردان دکتر شیرزادگان را مشاهده کنید.

دریافت مشاوره هزینه عمل جراحی سینه مردان

شما می توانید برای اطلاع از قیمت و هزینه عمل سینه مردان با مطب دکتر شیرزادگان تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی استفاده کنید. با تماس تلفنی می توانید اطلاعات کافی را در خصوص دستمزد جراحی ، هزینه اتاف عمل و هزینه های جانبی دیگر بدست آورید.

hazine-amale-sine-1.jpg
سوالات متداول عمل جراحی سینه مردان ژنیکوماستی

با توضیحات داده شده باز هم ممکن است پس از تشخیص و اطمینان از نوع بیماری سوالاتی برای بیمار پیش آید که:

تعرفه عمل ژنیکوماستی در سال ۹۸ و ۹۹ به چه صورت محاسبه می شود؟

دکتر شیرزادگان با توجه به تکنیک و ابزار های متفاوتی که در انجام جراحی استفاده می کنند، بررسی های لازم را بر روی سینه انجام داده و هزینه نهایی را پس از معاینه اعلام می نمایند.

میزان موفقیت عمل جراحی ژنیکوماستی چند درصدی خواهد بود؟

بسته به انتخاب پزشک و میزان مهارت ها و تجربه وی می توان میزان موفقیت کامل و صد در صدی عمل را تخمین زد. مهارت و تخصص پزشک در این زمینه اهمیتی غیر قابل انکار دارد.

برای دریافت مشاوره کوچک کردن سینه مردان چه کار کنم؟

شما می توانید با تماس تلفنی ۰۹۱۲۰۷۵۸۶۱۳ و ۸۶۰۸۰۹۳۰ -۰۲۱  و یا دریافت وقت اطلاعات کامل را در خصوص عمل کوچک کردن سینه مردان کسب کنید.

آیا نتایج نتیجه نهایی عمل جراحی ژنیکوماستی دائمی است؟

در بیشتر مواقع نتایج دائمی است.

آیا مراجعه کننده های شهرستان می توانند با ارسال عکس ویزیت شوند و فقط برای عمل مراجعه کنند؟

بله . برای دریافت مشاوره غیر حضوری برای شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید تا بعد از بررسی های لازم فقط برای عمل تشریف بیاورید.

 آیا با انجام جراحی بهبودی فرم سینه طولانی مدت خواهد بود یا نه؟

بله با انجام عمل جراحی ژنیکوماستی فرد به صورت دائم و کامل بهبود خواهد بافت.

 آیا عمل جراحی ژنیکوماستی عوارض جانبی به همراه خواهد داشت؟

این عمل عوارضی جانبی نخواهد داشت و به طور معمول جای زخم در اطراف لبه و نوک پستان مدتی کوتاه باقی می ماند اما بهبودی فرد به طور کامل و دائمی حاصل می گردد.

 جراحی ژنیکوماستی در کلینیک انجام خواهد شد یا بیمارستان؟

جراحی ژنیکوماستی را می تواند به صورت سریع یا همان سرپایی، در مطب یا مرکز جراحی انجام شود.

 اگر شخصی بر اثر مصرف داروهای استروئیدی سینه های نامتوازن داشته باشد، و دچار عارضه ژینکوماستی شده باشد،به غیر از جراحی راه درمان دیگری دارد؟

اگر داروی مصرف شده از داروهای مضر و تشدید کننده ی بیماری نباشد، امکان درمان با دارو های تشخیص پزشک وجود دارد. این شرایط به دلیل خاص بودن و مشخص نبودن داروی مصرف شده و میزان و مدت استفاده، به معاینه دقیق و اطلاعات بیشتری نیاز دارد. با ما در تماس باشید تا از تجربه دکتر شیرزادگان بهره مند گردید.

دکتر شیرزادگان با توجه به تکنیک و ابزار های متفاوتی که در انجام جراحی استفاده می کنند، بررسی های لازم را بر روی سینه انجام داده و هزینه نهایی را پس از معاینه اعلام می نمایند.

" } }, {"@type": "Question", "name": "میزان موفقیت عمل جراحی ژنیکوماستی چند درصدی خواهد بود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

بسته به انتخاب پزشک و میزان مهارت ها و تجربه وی می توان میزان موفقیت کامل و صد در صدی عمل را تخمین زد. مهارت و تخصص پزشک در این زمینه اهمیتی غیر قابل انکار دارد.

" } },{"@type": "Question", "name": "برای دریافت مشاوره کوچک کردن سینه مردان چه کار کنم؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

شما می توانید با تماس تلفنی ۰۹۱۲۰۷۵۸۶۱۳ و ۸۶۰۸۰۹۳۰ -۰۲۱  و یا دریافت وقت اطلاعات کامل را در خصوص عمل کوچک کردن سینه مردان کسب کنید.

" } },{"@type": "Question", "name": "آیا نتایج نتیجه نهایی عمل جراحی ژنیکوماستی دائمی است؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

در بیشتر مواقع نتایج دائمی است.

" } }, {"@type": "Question", "name": "آیا مراجعه کننده های شهرستان می توانند با ارسال عکس ویزیت شوند و فقط برای عمل مراجعه کنند؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "

بله . برای دریافت مشاوره غیر حضوری برای شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید تا بعد از بررسی های لازم فقط برای عمل تشریف بیاورید.

" } } ]}


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر