موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزینه مزوتراپی بینی

هزینه مزوتراپی بینی

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 21:33

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کلینیک مهرزاد با ارائه خدمات مزوتراپی بینی و تزریق ژل بینی آماده ارائه خدمات زیبایی به شما عزیزان است در ادامه با فواید مزوتراپی بینی آشنا می شویم. مزوتراپی بینی یکی از روش های نوین زیبایی بینی می باشد که در زمان کوتاه و با کمترین عوارض انجام می شود .این روش بدون عمل جراحی و بیهوشی عمومی انجام می شود. در ادامه با کوچک کردن بینی با مزوتراپی و قیمت مزوتراپی بیشتر آشنا می شویم و می توانید نمونه کار و عکس مزو

مشاوره رایگان

تمایل به داشتن چهره زیبا و متناسب در وجود همه افراد به عنوان یک غریزه وجود دارد. برخی از افراد هستند که بینی بدفرمی دارند و این موضوع تناسب و زیبایی چهره شان را بر هم می زند. در گذشته تنها راه ایجاد بینی با فرم زیبا عمل جراحی بینی بود. اما بدلیل ریسک بالای عمل برخی از افراد حاضر به انجام عمل جراحی نبودند. امروزه روش های نوین جهت کوچک کردن و به تناسب رساندن فرم بینی وجود دارد که در ادامه به معرفی یکی از این روش ها یعنی مزوتراپی بینی می پردازیم.

mezo-bini.jpg

مزوتراپی بینی چیست

مزوتراپی بینی امروزه مورد استقبال افراد زیادی که از عمل بینی می ترسند قرار گرفته است. البته این روش برای همه افراد مناسب نمی باشد و شخص قبل از هر تصمیمی باید توسط پزشک متخصصی مورد معاینه قرار بگیرد و پزشک جراح تشخیص دهد که آیا می تواند مزوتراپی بینی انجام دهد یا خیر ؟
همان گونه که تزریق بوتاکسبه عنوان روشی عالی و تاثیر گذار در جوانسازی صورت شناخته می شود و در از بین بردن چین و چروک صورت نقش بسزایی را ایفا می کند ،مزوتراپی بینی نیز به عنوان روشی غیر جراحی در جهت رسیدن به زیبایی ورفع نواقص بینی بدون عمل جراحی نقش مهمی داشته است.

اگر فردی به دنبال راهی کم هزینه و کم خطر جهت رسیدن به زیبایی و خوش فرم کردن بینی خود می باشد ، پیشنهاد اکثر جراحان پلاستیک به وی مزوتراپی بینی می باشد .

اما این سوال پیش می آید که نحوه عمل مزوتراپی بینی چگونه است؟ آیا دردناک است ؟ در جواب به این سوال باید گفت که روش انجام مزوتراپی بینی به گونه ای است که آن را به عنوان روشی غیر تهاجمی و نسبتا ایمن معرفی کرده است.

مشاوره رایگان
افرادی که از فرم بینی خود ناراضی هستند و به دلیل ترسیدن از عمل جراحی نمی خواهند جراحی رینوپلاستی انجام دهند ،می توانند با خیال راحت به پزشکی متخصص و ماهر مراجعه نموده و تحت مزوتراپی بینی قرار بگیرند. این روش در صورتی که توسط پزشکی با تجربه و به صورت اصولی انجام شود هیچ گونه دردی نخواهد داشت و عواضی نیز بروز نمی کند.
به علت این که مزوتراپی بینی بدون بیهوشی کامل انجام می شود بنابرین عوارض بیهوشی فرد را درگیر نخواهد کرد به همین ترتیب با کمترین عوارض به فرم بینی دلخواه خواهید رسید.
نحوه انجام مزوتراپی نیز بدین ترتیب است که پزشک جراح برای این کار ترکیب داروها و مواد پرکننده های صورت را استفاده می نماید. پزشک این مواد را با استفاده از سوزن به مناطق عمیق بینی تزریق می کند. این تزریق تا زمان تقارن دو طرف بینی و رسیدن به فرم دلخواه فرد ادامه پیدا می کند. با توجه به حساسیت نوع تزریق این کار باید توسط جراح زیبایی و پزشک متخصص پوست انجام شود کلینیک های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که کلینیک زیبایی مهرزاد یکی از مجهزترین و بهترین کلینیک زیبایی است که دارای تجهیزات و پرسنل بسیار معتبر و ماهر است.

1595bf57-5ba2-4c59-a90c-3a2a85721c26-1.jpg

فواید مزوتراپی بینی

یکی از فواید و مزایای مزوتراپی بینی نسبت به عمل جراحی بینی در نحوه بیهوشی فرد می باشد. فردی که از مزوتراپی بینی استفاده می کند نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و بیحسی موضعی یا بیهوشی مختصر کفایت می کند ، درنتیجه عوارض بیهوشی هم در بدنش باقی نمی ماند. اما در مورد رینوپلاستی فرد باید تحت بیهوشی عمومی قرار بگیرد تا عمل جراجی بینی بر روی بینی فرد انجام شود .
افرادی که تحت مزوتراپی بینی قرار می گیرند دوره نقاهت و بهبودی کوتاه مدتی دارند. این افراد تنها با حدود 5 روز استراحت می توانند به بهبودی کامل برسند و فعالیت های خو را از سر بگیرند.
برخلاف روش جراحی بینی ،در مزوتراپی بینی پس انجام هیچ گونه دردی در بدن فرد وجود نخواهد داشت. در صورت بروز درد خفیف هم موقتی خواهد بود و با ساعاتی استراحت از بین خواهد رفت.
از دیگر فواید و مزای روش مزوتراپی بینی نسبت به سایر روش های جراحی می توان به مقرون به صرفه بودن و کم هزینه بودن این روش اشاره نمود.
مزوتراپی بینی به گونه ای است که بلافاصله بعد از انجام مزوتراپی، نتیجه آن بر روی بینی فرد نمایان می شود و می توان دید و تورم و کبودی روی بینی خیلی ناچیز است.

mezotrapy-nose-1.jpg

عمل بینی بدون جراحی با مزوتراپی بینی

در مواردی که بینی نیاز به تغییرات عمده ندارد ،می توان از روش غیر جراحی برای تغییر شکل بینی استفاده نمود. تغییراتی که با استفاده از روش غیر جراحی در فرم بینی فرد ایجاد می شود عبارتست از :

  • برطرف کردن عدم قرینگی دو طرف بینی
  •  کج بودن ناچیز بینی
  •  صاف نبودن سطح بینی ( فرو رفتگی یا برآمدگی )
  •  اصلاح جزئی قوز بینی
  •  اصلاح جزئی افتادگی بینی

برطرف کردن مشکلات جزئی بینی با استفاده از روش غیر جراحی امکان پذیر است اما نمی توان مواردی مانند تغییر سایز پره های بینی و افتادگی در ساختار بینی را درمان کرد .همچنین درمان مشکلات تنفسی در مورد بینی مانند انحراف آن و پولیپ بوسیله روش غیر جراحی امکان پذیر نیست.
هزینه عمل بینی بدون جراحی بسیار ناچیز تر از روش های جراحی بینی می باشد. مزیت دیگر این روش کوتاه بودن دوره نقاهت و بهبودی سریعتر در روش های غیر جراحی می باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که تغییرات ایجاد شده در روش غیر جراحی دائمی نیست و پس از مدتی فرم بینی به حالت اولیه بازخواهد گشت.
معمولا استفاده از روش های غیر جراحی به افرادی توصیه می شود که یکبار عمل جراحی بینی انجام داده اند و بینی شان به تغییرات زیادی احتیاج ندارد.

81456307_165643841434992_2715300319071391083_n.jpg

کاندیدای مناسب مزوتراپی بینی

با وجود مزایا و فواید مختلف مزوتراپی بینی نسبت به روش جراحی بینی ،اما این روش برای همه افراد مناسب نمی باشد و بهتر است قبل از هرگونه تصمیم به پزشک جراح با تجربه مراجعه کنید و از او مشاوره بگیرید .
افرادی که کاندیدای مناسب مزوتراپی بینی می باشند شامل :

  •  افرادی که خواهان قوز بینی و قوس موجود در بینی شان می باشند.
  • اشخاصی که می خواهند تو رفتگی و یا غیر قرینگی موجود در بینی شان را درمان کنند.
  •  افرادی که می خواهند انجراف ناچیزی که در نوک بینی را دارند، درمان کنند.
  •  اشخاصی که نوک بینی آنها دچار غیر قرینگی می باشد.
  •  برخی از افرادی که می خواهند نوک بینی خود را به سمت بالا متمایل کنند.
  •  افرادی که جراحی بینی انجام داده اند ،اما از فرم بینی خود راضی نیستند.
  •  وجود ناصافی و تو رفتگی نوک بینی و سطح بینی
  •  افرادی که پل بینی تو رفته دارند.
  •  اشخاصی که دارای حجم بینی بزرگ هستند و همین موضوع نیز سبب ظاهر نامتناسبی در صورت شان شده است.
  •  همچنین افرادی که دارای بینی نسبتا کوتاهی می باشند می توانند با استفاده از پر کردن پل بینی و تزریق فیلر بینی خود را با ظاهر صورتشان متناسب کنند تا چهره شان زیباتر دیده شود.
    در جامعه رواج پیدا کرده است که روش های غیر جراحی بینی سبب ایجاد درد ،برای فرد می شوند. در صورتی که روش مزوتراپی بینی اصولی و توسط متخصص انجام شود درد ایجاد شده به حداقل می رسد. درد ایجاد شده در این روش بسیار ناچیزتر از درد موجود در روش جراحی بینی می باشد.

تیر ۳, ۱۳۹۹

ادمین سایت کلینیک زیبایی مهرزاد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mehrzad.clinic



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر