موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

سایت کرم معجزه

سایت کرم معجزه

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 10 آذر 1400 ساعت 08:49

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کرم معجزه نفیس توانایی ترمیم پوست، رفع چین و چروک، رفع سیاهی دور چشم، درمان آفتاب سوختگی، روشن‌ و نرم‌ کردن پوست، از بین بردن لکه‌های پوستی، رفع جوش‌های چرکی و سرسیاه و سفت کردن عضلات صورت را دارد. در محصول خریداری شده ما دو کرم معجزه مجزا با نام‌های یک و دو وجود دارد. برای استفاده از این ضماد دو شیوه وجود دارد. روش اول: ابتدا کرم نفیس 1 را استفاده کرده و بعد از ۲۰ دقیقه بدون آنکه شسته شود، کرم نفیس ۲ را استفاده کنید. باید حداقل ۴ الی ۵ ساعت روی صورت بماند و سپس شسته شود. روش دوم: شب‌ها کرم نفیس ۱ را استفاده کنید و تا صبح بماند. سپس کرم نفیس ۲ را استفاده کرده و بعد از ۸ ساعت شسته شود. مواردی که کرم نفیس ۱ به تنهایی درمان خواهد کرد: در سوختگی‌ها: بلافاصله موضع را با آب بشویید و مقدار قابل ملاحظه‌ای از کرم را روی آن بمالید. زخم و جراحت‌ها و بند آمدن خونریزی آن‌ها: بلافاصله مقداری از کرم را در محل زخم و جراحت بمالید.

کرم معجزه نفیس دکتر روازاده براساس تحقیقات و فرمولاسیون اختصاصی ساخته می‌شود. این محصول از مواد کاملا طبیعی و با تکنولوژی مدرن تولید شده است. بنابر همین دلایل اثربخشی کرم معجزه دکتر روازاده دارای سرعت بسیار زیادی است. این محصول اکسیژن فعال دارد که می‌تواند بار الکتریکی مویرگ‌ها را خنثی کند و رسوب در رگ‌ها را به حداقل برساند. این کرم با غیرفعال کردن باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی مانع نازیبایی در پوست شده و تاثیر بسیار مثبتی در زیبایی و طراوت پوست شما دارد.
تذکر: کرم معجزه نفیس 1 را بهتر است در دمای پایین (یخچال) نگه‌داری کنید، زیرا گرمای بیش از حد، اکسیژن فعال این محصول را از بین می‌برد.

خواص کرم معجزه نفیس

فواید کرم معجزه نفیس فراوان است. این کرم بر تمامی مشکلات پوستی شما تاثیرات مثبت بسیاری می‌گذارد. در مرحله اول خواص کرم معجزه نفیس دکتر روازاده را در حالت استفاده از هر دو کرم به صورت هم‌زمان می‌گوییم.
درمان عوارض پوستی (ترمیم پوست)، درمان چروک دور چشم و برطرف کردن چین و چروک صورت، رفع چروک پیشانی، از بین بردن سیاهی دور چشم، درمان آفتاب سوختگی، برطرف کردن لک‌های پوستی، سفت کردن عضلات صورت، آب‌رسانی به تمامی لایه‌های پوست، روشن‌ کردن، شفاف کردن و لطیف کردن پوست کارهایی است که توسط کرم معجزه نفیس انجام می‌شود.
درمان انواع سوختگی‌های پوستی، زخم‌های پوستی، جلوگیری از خون‌ریزی، درمان عفونت قارچی و باکتریایی واژینال از خواص مخصوص کرم معجزه نفیس 1 به شمار می‌رود. برای خرید کرم معجزه نفیس و دریافت تمامی خواص آن می‌توانید از عطاری اینترنتی عطارخونه استفاده کنید. قیمت کرم معجزه نفیس در تمامی مراکز فروش مورد تایید دکتر روازاده برابر بوده و با قیمت ثابت باید عرضه شود.
روش استفاده از کرم معجزه نفیس
روش اول: ابتدا کرم نفیس 1 را استفاده کرده و بعد از ۲۰ دقیقه بدون آنکه شسته شود، کرم نفیس ۲ را استفاده کنید. باید حداقل ۴ الی ۵ ساعت روی صورت بماند و سپس شسته شود.
روش دوم: شب‌ها کرم نفیس ۱ را استفاده کنید و تا صبح بماند. سپس کرم نفیس ۲ را استفاده کرده و بعد از ۸ ساعت شسته شود.
برای درمان سوختگی‌ها:
به سرعت قسمت حادثه دیده را با آب بشویید و کرم را روی آن بمالید.
زخم‌ها و جراحت‌ها و بند آمدن خونریزی:
در سریع‌ترین زمان ممکن کرم را روی آن بمالید.
چگونگی عملکرد
این کرم دارای اکسیژن فعال بوده و یون اکسیژن توانایی خنثی‌سازی بار الکتریکی مویرگ‌ها را در خود دارد. این قابلیت امکان رسوب رگ‌ها را به پایین‌ترین میزان می‌رساند. آنیون اکسیژن بیشترین میزان جذب سلولی را داشته و اکسیژن را به شکلی عالی به بافت سلولی می‌رساند. همچنین اکسیژن فعال، ضد قارچ بوده و توانایی غیرفعال کردن بسیاری از باکتری‌ها را دارد.
منع مصرف کرم معجزه
کرم معجزه نفیس 1 و 2 منع مصرف خاصی ندارند. اما مصرف کرم نفیس 1 برای افرادی که به اوزون آلرژی دارند، منع شده است.

عطاری عطارخونه یکی از بهترین مراکز برای خرید کرم معجزه نفیس مورد تایید دکتر روازاده است که محصولات را با کیفیتی بالا و کاملا اصل در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: attarkhone.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر