موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت آمپول بیوتین بپانتن ايراني

قیمت آمپول بیوتین بپانتن ايراني

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 شهریور 1400 ساعت 19:25

نقد و بررسی اجمالی آمپول بیوتین 5mg بیاکتو اکتوورکو 6 عددی

آمپول بیوتین 5 میلی گرم بیاکتو برای درمان ریزش مو در بزرگسالان و و تامین کمبود ویتامین H مورد استفاده می‌باشد. این آمپول بایستی بصورت تزریق عضلانی مورد استفاده قرار ‌گیرد. پیش از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ارزش خرید نسبت به قیمت

عالی

نقاط قوت

  • جلوگیری از خستگی و بی خوابی
  • کمک به درمان افسردگی
  • کمک به داشتن موهای سالم و قوی

نقد و بررسی تخصصی

آمپول بیوتین 5 میلی گرم بیاکتو اکتوورکو همان ویتامین H است که در موارد بسیاری کاربرد دارد و از ویتامین‌های ضروری برای بدن به شمار می‌رود. بیوتین یک جزء مهم از آنزیم‌های متابولیزکننده چربی، کربوهیدرات و سایر مواد مغذی است. مصرف همزمان بیوتین و کروم به کنترل قند خون در افراد دیابتی کمک می‌کند. بیوتین می‌تواند تا حدی گز گز شدن اندام‌ها در افراد دیابتی را بهبود بخشد و همچنین میزان شکنندگی ناخن‌های دست و پا را در افرادی که ناخن‌های شکننده دارند، کاهش دهد اما بیشترین کاربرد بیوتین، برای درمان ریزش مو است.

آمپول بیوتین 5 میلی گرم بیاکتو

بیوتین جزء ویتامین‌های محلول در آب و از خانواده ویتامین‌های گروه B است که برخی آن را با نام ویتامین H می‌شناسند. شاید بسیاری از افراد ندانند که کمبود بیوتین می‌تواند مستقیم بر ریزش موها اثر داشته باشد. بد نیست بدانید کراتین، پروتئین پایه‌ای و اصلی برای ساختن مو، پوست و ناخن‌هاست اما این بیوتین است که زیرساخت تولید کراتین در بدن را تأمین می‌کند. از این رو، اهمیت دریافت این ویتامین در پیشگیری از ریزش موها بسیار حیاتی است. تحقیقات نشان داده اند که کمبود ویتامین H می‌تواند به نازک شدن، شکنندگی و دوشاخه شدن موها و همچنین ریزش آنها منجر شود. بسیاری از خانم‌ها در دوران بارداری و پس از زایمان به ریزش مو دچار می‌شوند اما نمی‌دانند که این مشکل را می‌توانند به راحتی و با استفاده از آمپول بیوتین حل کنند.

محققان همچنین می‌گویند که مصرف بیوتین به تقویت موها و داشتن موهایی سالم نیز کمک می‌کند. در واقع، دریافت ویتامین H از طریق مکمل‌ها یا حتی استفاده از شامپوهای حاوی ویتامین H می‌تواند به از بین بردن خشکی موها و پوسته پوسته شدن پوست سر کمک کند و درنتیجه مانع ریزش موها شود. مهم‌ترین مواد غذایی که مقادیر مناسبی از بیوتین را در خود جا داده‌اند، شامل جگرسیاه، قلوه، زرده تخم‌مرغ، بادام، بادام‌زمینی، گردو، دانه سویا، غلات سبوس‌دار، موز، گل‌کلم و قارچ می‌شوند. آمپول بیوتین 5 میلی گرم بیاکتو موجب قطع ربزش مو یا تقویت موها میگردد.

امتیاز کاربران به: آمپول بیوتین 5mg بیاکتو اکتوورکو 6 عددی | (1نفر)

ارزش خرید نسبت به قیمت

عالی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از فارما کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: pharmakala.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر