موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

عوارض دستگاه وکیوم مردانه

عوارض دستگاه وکیوم مردانه

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 07 آذر 1400 ساعت 18:17

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بیشترین زمان رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد. بلوغ معمولا از سن 9 تا 14 سالگی شروع می شود و تا سن 20 سالگی ادامه دارد. با این حال، زمانی که شما به سن 17 یا 18 سالگی برسید، رشد آلت تناسلی شما متوقف می شود.
نرخ رشد در دوران بلوغ در بین مردان متفاوت است.

اندازه آلت تناسلی به چه اندازه است؟

اندازه آلت تناسلی به وسیله قرار گرفتن در معرض هورمون تعیین می شود و از یک فرد به فرد دیگر متفاوت است. محدوده متوسط ​​آلت تناسلی راست بین 6 تا 11 سانتی متر است.هر پسربچه بالای 1سال که طول دستگاه تناسلی اش در حالت کشیده، کمتراز 9/ 1 سانتی متر است، باید مورد بررسی قرار گیرد. میکروپنیز شرایطی است که رشد آلت تناسلی را در کودکان متوقف می کند میکروپنیز ممکن است نشانه ای از اختلالات هورمونی باشد که بر رشد اندام جنس پسر تاثیر می گذارد. این اختلالات ممکن است بر غده هیپوفیز یا هیپوتالاموس تأثیر بگذارد. اندازه آلت در حالت کشیده مورد بررسی قرار می گیرد اگر با بالا رفتن سن کودک اندازه آلت تغییری نکند یک معاینه فیزیکی برای تشخیص میکروپنیز ضروری است . اگرچه اندازه آلت هر فرد بر اساس ژنتیک ، رنگ پوست ، محیط زندگی تعیین می شود با این حال برخی به صورت مادرزادی آلت های کوچک دارند.کوچکی واقعی اندازه آلت تناسلی مردان می تواند سبب تبعات روانی ناگوار و مشکلات عدیده در زندگی زناشویی شود.یک مطالعه در سال 2015 که در مجله روانشناسی مردان و مردانگی منتشر شد، نشان می دهد که، بیشتر مردان نسبت به همسرانشان به اندازه آلت تناسلی خود اظهار نگرانی می کنند در حالی که زنان از اندازه آلت تناسلی همسرشان راضی هستند. بر اساس این مطالعه 75 درصد زنان اندازه آلت مردان برایشان اهمیت ویژه ای ندارد و تنها 25 درصد از زنان خواستار آلت تناسلی بزرگ هستند. آنچه که در رابطه جنسی اهمیت دارد معاشقه قبل از آمیزش می باشد در خیلی از موارد میتوان شریک جنسی را بدون عمل دخول ارضا کرد.

آیا می توان آلت تناسلی را بزرگتر کرد؟

بازار پر سود برای قرص ها،کرم هایی که ادعا می کنند برای افزایش اندازه آلت تناسلی وجود دارد. با این حال، هیچ شواهد علمی وجود ندارد که هر یک از این محصولات کاری را که ادعا می کنند انجام دهد. یک روش جراحی، به نام پنوموپلاستی شناخته شده است، که می تواند به آلت تناسلی طولی ماندگار اضافه کند، اما طول آلت تناسلی راست را تحت تاثیر قرار نمی دهد. معمولا عمل های جراحی دارای ریسک بالایی می باشند و از هزینه زیادی برخوردار هستند که همه ی افراد توانایی مالی آن را ندارند. در بین این محصولات تنها دستگاه وکیوم مردانه برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان موثر می باشد.

%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%88%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%A7%D8%AF%D9%88-225x300.jpeg

عوارض دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه 3 کاربرد داد که عبارتنداز:

افزایش طول و قطر آلت تناسلی
رفع اختلال نعوظ
رفع زودانزالی

وکیوم مردانه که به پمپ خلاء معروف است از یک محفظه ی شیشه ای که آلت درون آن قرار میگیرد و از یک پمپ که از ورود هوا به درون شیشه جلوگیری می کند تشکیل شده است. دستگاه وکیوم مردانه به دلیل پمپاژ کردن سبب جریان تند و شدید خون به تنه آلت درون محفظه شیشه ای میشود در نتیجه آلت خیلی سریع بزرگ میشه و امتداد می یابد…حتی از حالت نعوظ در حالت عادی هم بیشتر می شود. وکیوم مردانه علاوه بر افزایش سایز آلت تناسلی بر عملکرد اختلال نعوظ مردان تاثیر مثبت دارد و از زودانزالی جلوگیری می کند. برخی افراد برای استفاده راحت تر از این دستگاه از روان کننده ها شامل کرم و روغن خراطین کمک می گیرند.

عوارض دستگاه وکیوم مردانه

تحقیقات نشان می دهد که تنها 55 درصد از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی هستند. بنابراین شما تنها نیستید. اگر کوچکی آلت تناسلی شما را آزار می دهد و توانایی برقراری رابطه جنسی را از شما گرفته است در این مورد با افراد بی تجربه صحبت نکنید چراکه ممکن است روش هایی به شما پیشنهاد داده شود که سلامتی عمومی بدن را تهدید کند. اگر از اندازه آلت تناسلی خود نگران هستید و سوالات دیگری در مورد بزرگی آلت تناسلی ، بیضه ها و سلامت جنسی دارید به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید. یک متخصص اورولوژی در موارد زیر به شما کمک می کند

  • تشخیص مشکلات
  •   اطمینان بخشیدن به شما در مورد آنچه “طبیعی” است
  • ارائه گزینه های درمان

در حال حاضر از بین روش هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد وکیوم مردانه گزینه بهتری به شمار می رود قرص های موجود در باز عملا تا کنون هیچ نقش مثبتی در بزرگی آلت تناسلی ایفا نکرده اند و تنها سبب آسیب به کبد فرد شده اند. استفاده از وکیوم مردانه در طولانی مدت موجب افزایش طول و قطر آلت تناسلی می شود و این افزایش سایر ماندگار می باشد. قیمت این دستگاه ارزان و به راحتی قابل دسترس می باشد در اندازه کوچکی قرار دارد و به آسانی حمل می شود و فرد در هر مکانی می تواند از آن استفاده کنید. اگر ازین دستگاه به شیوه مناسب استفاده نشود موجب آسیب به آلت تناسلی می شود به عنوان مثال مدت زمان مصرف این دستگاه نباید بیش از 10 دقیقه باشد بهتر است تعداد دفعات در روز بیشتر و با زمان کم انجام شود اگر فشار وارد شده برای پمپ کردن بیش از حد باشد آلت تناسلی متورم و قرمز می شود و لکه هایی بر روی آن ایجاد می شود. خشک بودن آلت به هنگام پمپ کردن موجب تورم رگ ها می شود استفاده همزمان از روان کننده ها مانند روغن خراطین از آسیب به آلت جلوگیری میکند. این دستگاه تا کنون هیچ عوارضی که بر سلامتی بدن و آلت تناسلی تاثیر بگذارد نداشته است و تنها استفاده مبتدی از آن موجب آسیب آلت تناسلی می شود.

نکته: اندازه آلت تناسلی به توانایی جنسی، سطح تستوسترون یا سایر ویژگیهای مردانه مربوط نیست. مردی با آلت تناسلی متوسط می تواند زندگی جنسی قویتری نسبت به مردی با آلت تناسلی بزرگتر داشته باشد. گاهی اوقات یک مکالمه صریح با یک متخصص ارولوژی می تواند اضطراب را کم کند و به شما اجازه می دهد بر ویژگی هایی که می توانید کنترل کنید تمرکز کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر