موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت ژل رووفیل کره

قیمت ژل رووفیل کره

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 14 بهمن 1400 ساعت 07:13

ژل رووفیل Revofil ژلی تزریقی حاوی بیومیمتیک پپتید و روشی بسیار عالی و مطلوب جهت جوان سازی پوست، شکل دهی و حالت دهی صورت و اصلاح وضعیت ظاهری قسمت های متفاوت صورت و اندام ها تولید و به بازار عرضه شده است.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ژل رووفیل حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک آزاد است وPBS در میان  هیالورونیک اسید با اتصال همبر، به پپتید وصل و به آن چسبیده است که باعث افزایش ماندگاری و دوام اسیدهای هیالورونیک می شود که روشی بی عارضه و مطمئن با مواد و ساختار طبیعی برای زیبایی می باشد.

رووفیل میزان هیالورونیک اسید و کلاژن را در بافت هدف بیشتر می کند که این امر موجب سفتی و پرشدگی و صاف شدن پوست می گردد. این موضوع در ژل لب رووفیل هم وجود دارد. عموماً فن آوری بیومیمتیک پپتید سبب افزایش الاستیسیته و گرانروی ، بالا رفتن مدت زمان ماندگاری و قابلیت حالت دهی به اندام ها و بافت های صورت و تزریق راحت و ملایم ژل هیالورونیک اسید می گردد.

این شیوه ی درمانی دربرگیرنده ی تزریق راحت و ایمن با جزئی ترین جای جراحت و خراشیدگی بر روی پوست می باشد. همچنین بعد از تزریق ژل رووفیل فرد می تواند در مدت زمان کوتاهی کارهای روزانه ی خویش را از سر گرفته و دوره ی نقاهت را به سرعت طی کند. ژل لب رووفیل هم همین ویژگی را دارد.

ژل رووفیل اثرات مستقیم و چشمگیری را بر روی تولید کلاژن و تبدیل و ساختن هیالورونیک اسید در فیبروبلاست های انسانی و پایداری زیادتر در مقابل آنزیم ها را نمایان ساخته است که نشان از دوام و پایداری بسیار زیاد آن در بافت و اندام های تزریق شده دارد و با به کارگیری مواد و آمیزه های فعال خود سبب ترمیم و کاهش خطوط و چین های صورت ، جوان سازی و شادابی و نرمی پوست و چهره ای زیبا و جوان و طبیعی را برای فرد به ارمغان می آورد.

ویژگی انواع ژل های رووفیل

رووفیل فاین

نوع ژل رووفیل فاین جهت رفع چین ها و خطوط ظریف وسطحس پوست قابل استفاده و موثر است و همه ی خطوط و فرورفتگی ها و چین های ریز و کم عمق پوست صورت را پر می سازد.

سوزن ظریف و کوچک آن که به صورت زیرجلدی در لایه ی نخست پوست تزریق می گردد ، تزریق آسان و ساده ای را برای افراد متقاضی مهیا می سازد.

مدت زمان دوام و پایداری و ماندگاری رووفیل فاین به صورت متوسط ۱۰ ماه می باشد.

ماندگاری ژل ها و فیلرهای تزریقی مانند ژل رووفیل به چند فاکتور وابسته است که عبارتند از:
جنس و نوع پوست فرد ، سن بیمار ، نواحی و بافت های موردنظر ، نحوه تزریق و میزان دوز ژل تزریقی.

رووفیل پلاس

ژل روفیل پلاس شیوه و متد ساده ای به منظور حجم دهی و پرکنندگی اندام ها و بافت های صورت و رفع خطوط و چین ها و فرورفتگی های به نسبت عمیق پوست می باشد.

رووفیل پلاس برای تزریق در قسمت های رفع خطوط خنده ، خطوط اخم ، خطوط عمودی دور لب ، برجسته سازی و حجم دهی لب ها و گونه ها ، چانه و نواحی زیرچانه کاربرد و اثربخشی مطلوبی دارد.

ژل رووفیل پلاس با استفاده از سوزن های ظریف و کوچکی به صورت زیرجلدی در لایه ی دوم پوست بیمار تزریق می گردد.

مدت زمان دوام و پایداری رووفیل پلاس به صورت متوسط ۱۲ ماه می باشد.

رووفیل اولترا

ژل زووفیل اولترا جهت حجم دهی و برجسته سازی بافت ها و اندام ها و رفع خطوط و فرورفتگی و چروک های عمیق پوست اثربخشی مطلوبی دارد.

رووفیل اولترا برای تزریق در قسمت های نظیر حجم دهی لب ها ، رفع خطوط خنده و خطوط اطراف لب ، رفع خطوط پیشانی ، پرکنندگی و برجستگی گونه ، بهبود ظاهر چانه و فک و فرم دهی به آن ها و اصلاح وضعیت ظاهری بدن و قسمت های مختلف آن کاربرد دارد.

رووفیل اولترا با استفاده از سوزن های بسیار نازکی به صورت زیرجلدی در لایه های ضخیم و عمیق پوست تزریق می گردد.

ژلهای رووفیل ۱۰ سی سی و 2 سی سی

ژل رووفیل ۱۰ سی سی یکی از محصولات پر فروش شرکت نیکمد می باشد. ژل ۱۰ سی سی رووفیل شبیه سایر ژل های ۱۰ سی سی دارای برچسب وزارت بهداشت نمی باشد. اما ژل رووفیل ۱۰ سی سی نسبت به سایر ژل های ۱۰ سی سی دارای کیفیت و در نتیجه رضایت بیشتری است.

یکی از روش‌‌های مطمئن و تائید شده برای جوان‌سازی پوست و از بین بردن چین‌وچروک‌ها، حجم دهی به لب، اصلاح خط خنده، حجم دهی به چانه و گونه تزریق ژل است. در این روش مواد طبیعی و یا مصنوعی برای پر کردن پوست استفاده می‌شود. رووفیل اولترا یک فیلر و ضد چروک عمیق پوست حاصل تحقیقات آزمایشگاه Caregen کشور کره جنوبی که برای اصلاح و ترمیم خطوط متوسط تا عمیق پوست صورت و احیا و بازسازی مجدد خطوط و چین‌وچروک‌های پوستی بدون نیاز به اعمال جراحی مورداستفاده قرار می‌گیرد. می توان از این فیلر برای تزریق ژل بینی استفاده کرد.

تزریق ژل یکی از بهترین راه‌های رسیدن به پوستی زیباست. در این روش نتایج بلافاصله بعد از تزریق ژل نتایج قابل رویت است. اصلی‌ترین کاربرد تزریق ژل در پوست، پرکردن چین‌و‌چروک‌های عمیق در پوست است. از فیلرها می‌توان برای تزریق ژل دورچشم، لب، چانه، گونه، زیرچشم و همچنین ژل بینی استفاده کرد. ماندگاری تزریق ژل فرد به فرد متفاوت است. اما معمولا ژل‌ها بین ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارند. تزریق ژل عوارض جانبی ندارد و تمامی ژل‌ها دارای تائیدیه سازمان غذا و داروی آمریکا هستند. با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول، نتایج حاصل بعد از تزریق ژل بسیار مطلوب است. این محصول یکی از بهترین مارک‌های ژل است.

هر بسته محتوی:

میزان ۱ میلی‌لیتر سرنگ آماده تزریق حاوی ۲۳ میلی‌گرم در لیتر هیالورونیک اسید

اجزای تشکیل‌دهنده رووفیل اولترا Revofil Ultra شامل:

الیگوپپتید-۷۲ که مانع از تجزیه هیالورونیک اسید به‌منظور اطمینان از جذب فیلر حتی در طول گذر زمان می‌گردد.
الیگوپپتید-۵۰ که دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و موجب افزایش میزان سنتز کلاژن و هیالورونیک اسید در بافت پوست می‌گردد.

نواحی که می‌توان تزریق انجام داد؟

نواحی پیشانی، بینی، خط خنده، خطوط کنار شکاف دهان (مریونت)، گونه‌ها، پوست فک تحتانی و چانه

مدت‌زمان ماندگاری نتایج حاصل از مصرف رووفیل اولترا Revofil Ultra تا چه مدتی است؟

اثرات استفاده از رووفیل اولترا Revofil Ultra تا حدود ۱۲ ماه پایدار باقی می‌ماند اما مدت‌زمان آن به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، میزان و شدت خطوطی که باید اصلاح شوند، نوع تزریق ژل و میزان تزریق ژل وابسته است. مشخص‌شده است که تزریق ژل به نواحی عمیق‌تری از پوست مثل بخش dermis در نواحی پیشانی، بینی، خط خنده، خطوط کنار شکاف دهان (مریونت)، گونه‌ها، پوست فک تحتانی و چانه تأثیر بسیار زیادی در رفع چین‌وچروک پوست این نواحی دارند.


تزریق ژل نتایجی فوری را در بر دارد. با تزریق ژل می‌توان پوست را احیاء کرده، رطوبت لازم را به آن بازگردانده و انعطاف‌پذیری و همواری آن را افزایش داد. اساساً پس از درمان اکثر چین و چروک‌ها هموار شده و افتادگی پوست بهبود می‌یابد. نتایج این درمان تا ماه‌ها ماندگاری دارد.

فیلرهای پوستی رِووفیل

رِووفیل اولترا (Revofil Ultra) فیلری است که برای درمان خطوط و چین و چروک‌های متوسط و شدید و کانتور کردن و حجم‌دهی صورت طراحی شده است. نتایج تزریق ژل رووفیل به طور میانگین 12 ماه ماندگاری دارد، که البته این مدت زمان به عواملی نظیر نوع پوست، شدت چین و چروک‌ها، نوع تزریق و حجم تزریق بستگی دارد.

پس از این مدت باید جهت تزریق مجدد ژل رووفیل به دکتر مراجعه نمایید. این فیلر عمدتاً به لایه‌های عمیق پوست تزریق شده و می‌توان مشکلات نواحی مانند پیشانی، تیغه بینی، خطوط میان بینی و لب (خطوط نازولبیال)، خطوط ماریونت، گونه، فک و چانه را به وسیله آن درمان کرد.

چه کسانی نباید تزریق ژل رووفیل را انجام دهند و عوارض این درمان چیست؟

افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت شدید دارند نباید تزریق این ژل را انجام دهند. درد، التهاب، قرمزی و ورم بخشی از عوارض موقتی تزریق ژل رووفیل هستند که این عوارض پس از چند روز از بین خواهند رفت.

رووفیل فاین (REVOFIL FINE) فیلری نرم و رقیق برای اصلاح چین و چروک‌های سطحی و خطوط ظریف پوست است. تزریق این ژل پوست را به خوبی احیاء می‌کند و همچنین می‌تواند ظاهر اِسکارها را بهبود بخشد. این فیلر دارای پپتیدهای بیومتریک است. نتایجی تزریق این ژل کاملاً طبیعی است و مدت ماندگاری آن نسبت به دیگر فیلرهای اسید هیالورونیک بیشتر می‌باشد.

ماندگاری نتایج تزریق ژل رووفیل چقدر است؟

ژل رووفیل به طور میانگین 12 ماه ماندگاری دارد و پس از این مدت باید برای تزریق مجدد ژل به دکتر مراجعه نمایید. البته فیلر رووفیل فاین (Revofil Fine) 10 ماه ماندگاری دارد. ماندگاری نتایج به نوع پوست فرد، شدت چین و چروک‌ها، تکنیک تزریق ژل و حجم ژل تزریق شده بستگی دارد. رووفیل فاین برای تزریق به نواحی سطحی پوست مثل زیر چشم، شقیقه، گونه‌ها، لب‌ها و به طور کلی درمان خطوط ظریف صورت مناسب است.

قیمت ژل رووفیل کره ای

قیمت ژل رووفیل و تمام محصولات به روز می باشد ولی جها اطلاع دقیقتر می توانید قبل از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: shakoorzadeh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر