موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 13:17

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال را با توجه به چندین عامل مختلف می توان از بقیه آراف ها تفکیک نمود. انتخاب آراف فرکشنال با توجه به تنوع نچندان زیاد این محصول کار چندان مشکلی نیست. مدل های که در بازار وجود دارد اغلب برای مخاطبان این دستگاه نامی آشنا هستند. مدل های مانند ونوس ویوا، اسکارلت، اکسپلورل و ویواسه و… نام های آشنا برای مخاطبان می باشد. آر اف فرکشنال روشی برای درمان چین و چروک ها و بهبود بافت پوست است. در واقع این روش شبیه به روش میکرونیدلینگ است با این تفاوت که در این روش سوزن ها هنگام ورود به پوست، انرژی آر اف که برای جوانسازی پوست و کلاژن سازی عالی است را منتقل می کنند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

rf-expolore1-300x225.jpg

آراف فرکشنال سوزنی چست؟

rf-nedel-300x225.jpgآراف فرکشنال سوزنی یکی از بهترین روش های نوین جهت جوانسازی می باشد. این روش درمانی در واقع تفکیکی از دو روش میکرونیدلینگ و رادیو فرکانسی است.در این شیوه درمانی انرژی رادیوفرکانسی توسط سوزن ها یا نیدلهای بسیار ظریف به عمق پوست انتقال می یابد.

در روش میکرونیدلینگ با استفاده از نیدلها جراحت های ریز در سطح پوست ایجاد می شود مه سبب تحریک مکانیسم ترمیم و بهبود طبیعی پوست بدن می شود. در طی درمان تولید کلاژن و الاستین آغاز شده و سبب لیفت و سفت شدن پوست و بهبود جای جوش می شود.

در آرف فرکشنال از نیدلهای ظریف تر هستند و بسته به مدل دستگاه هرچه نیدل ظریف تر باشد اثر آن روی پوست کمتر باقی خواهد ماند. در آراف فرکشنال انرژی آراف (رادیوفرکانسی) به میکرونیدلینگ اضافه شده است. با اضافه کردن این آیتم به میکرونیدلینگ ، پوست به میزان قابل ملاحظه ای سفت تر شده و جای جوش بهبودی بیشتری پیدا می کند.

انرژی امواج رادیوفرکانسی در لایه های زیرین پوست موجب اقباظ و سفتی و همچنین تحریک تولید الاستین و کلاژن در لایه های زیرین پوست می شود. از آنجا که انرژی آر اف به عمق پوست منتقل می شود، می تواند نتایج بهتر و سریع تری ایجاد کند.

دستگاه آراف فرکشنال مدل EXPOLORE

rf-expolore12-300x225.jpgدستگاه لیزر RF فر کشنال با نام تجاری EXPOLORE ساخت کمپانی DEKA می باشد. که کاری اصلی این محصول سفت کردن پوست می باشد. امواج رادیوفرکانسی طیفی از امواج الکترومغناطیس هستند که برای عملکرد به گیرنده و فرستنده احتیاج دارد. رد وبدل آین امواج در پوست گرما را تولید می کنند که در راستای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. آراف فرکشنال یکی از جدیدترین روش های جوانسازی به حساب میاید.

قسمت میانی پوست که درم نام دارد که متشکل از کلاژن و الاستین است وظیفه عمده آن قوام و استحکام پوست می باشد بر اثر عوامل مختلف از جمله بالا رفتن سن ،نورخورشید و مصرف سیگار تولید این رشته ها در پوست به مقدار قابل توجهی کاهش می یابدکه متعاقبا چین و چروک و شلی پوست را به همراه دارد.

دستگاه RF فرکشنال مدل EXPOLORE بدین گونه عمل می کند

rf-2-handpes-dana-300x225.jpgسوزن های بسیار نازکی وارد پوست می کند که بین آنها امواج رادیویی رد وبدل می شود و با تولید گرما در بخش درم باعث ایجاد کلاژن جدید می شود. معنایی فرکشنال، بخش و قسمت می باشد. یعنی بخش های از پوست گرما داده می شود و قسمت های عمده پوست در معرض گرما قرار نمی گیرد. در نتیجه همین موضوع باعث شده که عوارض آراف فرکشنال کاهش یابد.

کاربردهای RF فرکشنال مدل EXPOLORE

rf-expolore-300x225.jpgاین دستگاه دارای کاربردهای گسترده ای است که در اینجا به توضیح برخی از مهمترین آنها می پردازیم.

  • با کمک این محصول می توان بدونه نیاز به جراحی لیفت پوست صورت را انجام داد و آثار لیفتینگ به روشنی قابل مشاهده است که می توان از آن برای بالابردن ابرو و درمان افتادگی پلک استفاده نمود که سهم بسزای در زیبایی صورت دارد
  • کاربرد دیگر این دستگاه سفت کردن غبغب و فک است. از این دستگاه می توان برای ازبین بردن غبغب استفاده کرد
  • همچنین برای جوانسازی گردن و سفت کردن پوست گردن کاربرد دارد. با توجه به نازکی پوست گردن آراف فرکشنال در این زمینه بی همتا و بی رقیب عمل می کند.
  • برای کاهش و از بین بدن جوش ها می تواند از آراف فرکشنال استفاده کرد البته لازم به ذکر است که بعد از اراف فرکشنال ممکن است اندکی جوش های صورت تشدید شود اما این امر موقتی است.
  • از این دستگاه می توان برای درمان و کاهش ترشحات بیش ار حد چربی پوست استفاده نمود.
  • درمان منافذ باز پوستی
  • درمان چروک های اطراف چشم
  • رفع خطوط اطراف دهان
  • درمان تعریق بیش از حد ناحیه زیر بغل
  • حذف یا کاهش خطوط پیشانی یا اخم
  • کم رنگ کردن خطوط ترک های پوستی(استریا)

هندپیس های دستگاه RFفرکشنال EXPOLORE

rf-dana-1-300x225.jpgدستگاه اراف فرکشنال EXPOLORE دارای دو هندپیس می باشد.  و این تنوع هندپیس امکان نفوذ به عمق 0.1-4 میلی متر را دارد که می تواند عمق مورد نظر را تنظیم کرد.استفاده بر ای عمق 4 میلی متر باعث می شود  که در در مان استرچ مارک موثر باشد یکی از ویژگی های خوب اراف فر کشنال این است که

نیازی به بستری شدن نیست و استراحت در منزل نیست. و فرد می تواند بلافاصله کارهای روزانه خود را از سر بگیرد. نیازی به مرخصی شغلی نیز ندارند.به دلیل اینکه انرژی به وسیله ئنوک سوزن دقیقا به عمق مورد نظر داده می شود لایه روی پوست آسیبی نمی بیند و پوست فقط به مدت 24-48 ساعت ممکن است کمی ملتهب یا قرمز باشد که می توان از کمپرس یخ استفاده کرد.این روش برای افراد با پوست تیر و نیز در فصول گرم سال نیز دارای اثربخشی خوبی می باشد.

تفاوت لیزرRFفرکشنال با CO2 فرکشنال

rf-expolarel12-300x225.jpgهر دو روش جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. که دارای اثرات متفاوتی هستند. با این تفاوت که دستگاه لیزرCO2 فر کشنال بدلیل تهاجمی بودن، بیشتر جنبه درمانی دارد. و RF فرکشنال بدلیل غیر تهاجمی بودن بیشتر در زمینه زیبایی کاربرد دارد. در زیر تعدادی از این تفاوت ها را بیان می کنیم.

  • درصد بهبودی با آراف فرکشنال در درمان شل شدگی و افتادگی پوست بیشتر از لیزر CO2 فرکشنال است.
  • میزان بهبودی در اسکارهای آکنه(جای جوش) و اسکارهای جراحی و جای بخیه CO2 فرکشنال مفیدتر است. در مورد نوع عمقی اسکار جای بخیه آراف فرکشنال مفید تر از CO2 فزکشنال است زیرا مکانیسم اثر این دستگاه لایه های عمقی پوست است.
  • برای فصول گرم سال و افرادی که پوست سبزه دارند اراف فر کشنال بهتر است. زیرا کمتر تهاجمی ایست.
  • برای افرادی که امکان استراحت بعد از درمان را ندارند و می خواهند سریع به سرکار برگردند RF بهتر است.

در صورت امکان ترکیب این دو روش اثر فوق العاده ای در درمان مشاهده می شود.

ویژگی‌های دستگاه RF فرکشنال مدل DANA با نام تجاری EXPLORE

rf-expolorelbuco-300x225.jpg

  • دارای هندپیس تهاجمی غیر تهاجمی
  • قابلیت تنظیم توان دستگاه از ۱ تا ۱۲۰
  • دارای ۴ حافظه داخلی
  • قابلیت شمارش شات
  • عنوان نفوذ ۰٫۱ میلی‌متر الی ۴ میلی‌متر جهت کابردهای مختلف
  • قابلیت درمان استریاها و استرچ مارک‌‎ها با استفاده از عمق نفوذ بالا
  • دارای 49 نیدل
  • برای جلوگیری از ایجاد  حساسیت نیدل ها از طلا ساخته شده اند.

قابل ذکر است تخلیه انرژی در دستگاه RF کمپانی DEKA از طریق نوک سوزن انجام می‌شود. این موضوع باعث می‌گردد انرژی تنها در عمق مورد نظر وارد شود و اثرات التهاب و قرمزی کمتری را پس از انجام عمل شاهد باشیم.
از طرف دیگر قابلیت استفاده از عمق ۴ میلی‌متر ‌می‌دهد تا کلاژن سازی در عمق پوست انجام شود. که این موضوع به درمان استرچ مارک‌ها کمک شایانی می‌کند.

قیمت خرید بهترین دستگاه آر اف فرکشنال

قیمت خرید این محصول ارزشمند با قیمت روز دلار اعلام می شود. جهت اطلاع از قیمت بهترین دستگاه آر اف فرکشنال می توانیدبا ما از طریق کانالهای ارتباطی در تماس باشید. باید یادآوری کنیم قیمت مصرفی این دستگاه با ارزش 500هزار تومان می باشد. همچنین همراه این دستگاه 15 نیدل رایگان به خریداران این دستگاه تقدیم می گردد. چنانچه سوالی درباره این دستگاه در ذهن شما باقی ماند در پایان این مقاله با ما مطرح بفرمایید تا در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: zibadastgah.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر