موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزینه تزریق ژل لب در مشهد

هزینه تزریق ژل لب در مشهد

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 آذر 1399 ساعت 23:36

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

هزینه تزریق ژل لب در مشهد | اگر به دنبال روشی ایمن و ارزان جهت جوانسازی پوست صورت هستید تزریق ژل یکی از مناسب ترین روش ها می باشد که جهت رفع چین و چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین جهت برجسته سازی و بزرگتر نمودن لب ها تزریق ژل روشی  متداول و موثر می باشد همچنین می تواند سبب جایگزینی کلاژن از دست رفته شوند.

lip-filler-mashhad-1.jpg

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است ؟

ماندگاری ژل لب معمولا بین شش ماه تا یک سال طول می کشد و بهتر است تا هر شش ماه مجددا تزریق شود. ژل هیالورونیک است به تولید کلاژن بیشتر نیز کمک می کند بنابراین باعث می شود تا حجم لب به طور طبیعی زیباتر شود. همچنین اگر به هر دلیلی از تزریق ژل لب خود پشیمان شدید با تزریق یک آنزیم خاص دوباره به حالت اولیه باز می گردد.

قبل از اینکه جهت تزریق ژل لب به دکتر مراجعه کنید، این سوالات را از خود بپرسید :

  • – پس از تزریق ژل لب دوست دارم لب هایم چه ظاهری داشته باشد ؟ آیا حجم زیاد و فانتزی می پسندم یا نه میخواهم لب هایم یک حجم متعادل با ظاهری طبیعی داشته باشد.
  • – آیا می خواهم پس از تزریق ژل کاملا مشخص باشد که تزریق ژل انجام داده ام یا خیر .
  • – آیا می خواهم لب هایم کاملا پر و بزرگتر شود ؟ یا بطور مثال فقط دوست دارم لب پایین بزرگتر دیده شود یا بالعکس.

می توانید قبل از انجام تزریق ژل عکس های بعد از تزریق ژل که می پسندید را به دکتر خود نشان دهید، همچنین پیشنهاد می شود نمونه کارهای تزریق ژل دکتر خود را، قبل و بعد از تزریق، ببینید .

جهت رزرو نوبت مشاوره تزریق ژل لب در مشهد با دکتر حسین حامدی می توانید با مراجعه به این قسمت اقدام کنید.


معروف ترین برندهای تزریق ژل به همراه مدت ماندگاری :

How long it lasts

Type of injection

 6months

Restylane

6months

Juvaderm

18months

Vollure

12months

Volbella

3months

collagen

پس از اینکه نوع تزریق و میزان حجم مورد نظر خود را انتخاب نمودید، مهم است که نوع تزریق ژل لب را نیز انتخاب کنید. تزریق کلاژن از بافت حیوانات یکی از رایج ترین انواع پر کننده ها بوده است.  با این حال، امروزه  به ندرت استفاده می شود. به این دلیل که ماندگاری طولانی ندارد. همچنین می تواند سبب ایجاد واکنش های آلرژیک در بسیاری از افراد شود.

lip-filler-mashhad-6.jpg

پرکننده های اسید هیالورونیک در حال حاضر به طور گسترده ای جهت تزریق لب استفاده می شوند. اسید هیالورونیک یک ماده ژل مانند ساخته شده از باکتری است. اسید هیالورونیک با اتصال به مولکول های آب موجود در پوست سبب ایجاد ظاهر حجیم لب ها می شود.

این پرکننده ها به آرامی جذب می شوند و بنابر سلیقه شما می توانندحجیم تر و یا کم حجم تر شوند.

چهار نام تجاری اسیدی هیالورونیک در بازار وجود دارد. گزینه های محبوب ترین Restylane و Juvaderm است. آنها حدود شش ماه ماندگاری دارند و حجمی کاملا طبیعی برای لب ها ایجاد می کنند.

Vollure جدیدترین محصول موجود در بازار است. ماندگاری طولانی تری دارد و سبب ایجاد تورم نمی شود و ظاهر نهایی ایجاد شده بسیار طبیعی است.

محصول چهارم Volbella است. این ژل بسیار سبک است و حتی می تواند خطوط عمودی و عمقی لب را حفظ کند. Volbella حدود 12 ماه ماندگاری دارد.

هزینه تزریق ژل لب در مشهد

هزینه و قیمت تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد. در اولین جلسه مشاوره پس از بررسی میزان و محل تزریق ژل می توان اطلاعات دقیق تری نسبت به هزینه تزریق ژل لب به دست آورد.هزینه تزریق ژل بسته به میزان ژل تزریقی در افراد مختلف، متفاوت است. بطور کلی هزینه تزریق ژل لب نسبت به هزینه کاشت پروتز لب بسیار مناسب تر بوده و از طرفی روش ایمن تری نیز می باشد. هرچند که ماندگاری ژل تزریق شده حدودا شش ماه می باشد و پس از این مدت دوباره باید تکرار شود.


جهت اطلاع از هزینه تزریق ژل لب در مشهد توسط دکتر حامدی با ما تماس بگیرید:

0513844389509151081067


بیشتر بدانید : عمل سانترال یا لیفت لب در مشهد + عکس

عوامل موثر در تعیین قیمت تزریق ژل لب

نوع و مارک ژل مورد استفاده

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه تزریق ژل لب نوع ژلی است که به لب تزریق می شود. بسته به برند ژل و اینکه در کدام کشور ساخته شده است قیمت و کیفیت ژل لب متفاوت خواهد بود. ژل های مشهور آمریکایی، فرانسوی و آلمانی نسبت به ژل های تولید شده در شرکت های کره ای قیمت بالاتری دارند. بنابراین مارک ژل و فیلر مورد استفاده در تعیین هزینه تزریق ژل لب در مشهد تعیین کننده می باشد.

میزان ژل تزریق شده

میزان ژل تزریق شده جهت لب بالا و پایین در هزینه تزریق ژل لب تاثیرگذار است. میزان ژل موردنیاز جهت تزریق در افراد مختلف و برای سلیقه های مختلف متفاوت است. معمولا بین 1 سی سی جهت بزرگ نمودن طبیعی لب تا 2 سی سی جهت حجیم سازی بیشتر توصیه می شود و با توجه به چند برابر بودن این مضرب هزینه نهایی تزریق ژل محاسبه می شود.

lip-filler-mashhad.jpgتزریق ژل لب به صورت طبیعی lip-filler-mashhad-4.jpgتزریق ژل لب مدل حجیم

محل انجام تزریق ژل و تجربه و تخصص پزشک معالج

بسته به اینکه به کدام کلینیک و در کدام منطقه شهر مراجعه کنید و اینکه دکتر متخصص تزریق ژل را برای شما انجام دهد یا خیر هزینه تزریق ژل متفاوت خواهد بود.

منابع : healthline , drhamedi

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر