موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

جالپرو بهتر است یا پروفایلو

جالپرو بهتر است یا پروفایلو

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 23 خرداد 1400 ساعت 10:08

فرق بین پروفایلو و جالپرو چیست؟مزوفیلر یا مزوژل چیست؟چه تفاوتی با هم دارند؟مزوبوستر به چه معناست؟چه کسانی کاندید مناسب مزوفیلرها هستند؟

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در ابتدا توضیح بدهم که مزوژل یا مزوفیلر در واقع به داروهایی گفته می شوند که دارای هیالورونیک اسید نان کراسلینک (غیر حجم دهنده) همراه با یک سری ویتامین ها،اسید آمینه ها و پپتید ها هستند که در برند ها و مارک های مختلف ،متفاوتند.

%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%88-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D9%84%D9%BE%D8%B1%D9%88.jpg

تفاوت پروفایلو و جالپرو

مزوژل ها با مزوتراپی به دنبال بی حسی موضعی با کرم تزریق می شوند یعنی در مقدار های کم با تعداد تزریق های بالا که در فراوردهای مختلف با توجه به دستورالعمل کمپانی سازنده متفاوت است .به عنوان مثال پروفایلو در ده نقطه تزریق می شود و مزوژل جالپرو در تعداد نقاط بیشتری.پروفایلو معمولن دو جلسه نیاز دارد به فاصله چهار هفته و جلسه سوم با توجه به نظر پزشک و وضعیت پوست شما ممکن است سه ماه بعد از دومین جلسه انجام شود.مزوژل جالپرو تعداد جلساتش ۴ بار به فاصله دو هفته است .مزوبوستر پلوریال هم تعداد جلساتش ۴ بار به .مزوژل.مزوژلفاصله دو هفته است که البته فاصله بین به جلسات با توجه به مشکل پوست و وضعیت پوست شما و نظر پزشک می توانند متفاوت باشند.

مزوژل ها بوستر پوست هستند

Skin booster

بوستر های پوست در واقع بدون حجم دهی باعث بهتر شدن قوام پوست،آبرسانی پوست،بهتر شدن چین و چروک سطحی،درخشان شدن پوست و در نهایت تغییر کیفیت و جوانتر شدن پوست می شوند.تکنولوژی و روش جدیدی برای انجام کاری بنیادی و اساسی برای جوان نگه داشتن پوست است.

از مزوژل های موجود اسکین بوستر رستیلن،پروفایلو،جالپرو،سونه کاس، سایتوکر ۷۱۵ برند رویتاکر،بوستر پلوریال ،مزوژل پروسترولین نچرال بی از برند drcyj را می توان نام برد.

skin booster restylane,profhilo,jalupro,booster pluryal,cytocare 715

این محصولات با هم تفاوت هایی دارند به عنوان مثال پروفایلو حاوی دو نوع هیالورونیک اسید وزن مولکولی سبک و سنگین هست که باعث ابرسانی قوی و لیفت صورت (لیف صورت آن ممکن است خیلی با چشم قابل مشاهده نباشد در واقع قوام پوست به زیبایی تغییر پیدا می کند)به صورت همزمان می شود و مزوژل جالپرو در واقع هیالورونیک اسید همراه با تعدادی اسید آمینه موثر در جوانسازی پوست است.اسکین بوستر رستیلن تنها برندی است که هیالورونیک آن FDA دارد و معمولا یک جلسه کافی است.مزوبوستر پلوریال ترکیب هیالورونیک اسید و گلیسرین است که خاصیت آبرسانی را بالاتر می برد .سایتوکر ۷۱۵ رویتاکر هم ترکیب هیالورونیک اسید و اسید آمینه و ویتامین است.مزوژل پروسترولین هم ترکیب هیالورونیک اسید .مزوژلبا چند پپتید موثر هست که در واقع پپتیدها ماندگاری هیالورونیک اسید را در بافت هدف بالاتر می برند.هر کدام از این مزوژل ها فوایدی دارد و برای هر فرد با توجه به پوست،میزان چین و چروک،سن،میزان شلی و افتادگی پوست،خواسته فرد و خشکی پوست به صورت جداگانه بررسی و انتخاب می شوند.

تصمیم گیری در مورد انتخاب مزوژل واقعن برعهده پزشک است ،پزشکی که علم کافی در حوزه پزشکی زیبایی پوست دارد و تسلط کامل به نوع محصولات و علم و شناخت کافی از پوست دارد معمولن انتخاب مناسبی انجام می دهد و در نهایت نتیجه رضایت بخش خواهد بود.

درمان با مزوژل ها نیاز به نگهدارنده دارد بهتر است برای حفظ قوام پوست هر سه تا شش ماه یک بار انجام شوند .مزوژل ها باعث تحریک فیبروبلاست ها به ساخت کلاژن جدید می شوند و در نتیجه جوانی پوست به آرامی اتفاق می افتد.

نتیجه از چه زمانی قابل مشاهده است؟

با توجه به نوع بوستر پوستی که استفاده شده است و مشکلات پوست شما متفاوت است.معمولن بهتر شدن چین و چروک های سطحی در دو هفته اول اتفاق می افتد اما تغییر قوام پوستی معمولن از سه تا شش ماه بعد از اولین تزریق دیده می شود.

اگر شما کمبود حجم هم در صورت دارید علاوه بر مزوژل به تزریق فیلر هم نیاز دارید و مزوژل ها معمولن خاصیت حجم دهندگی یا پرکنندگی ندارند​.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mugeclinic.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر