موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

آرایش صورت مربعی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 19:37

Angelina-Jolie-300x187.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

میکاپ صورت مربع شکل

چطور باید آرایش کنیم بهترین راه برای چهره شما چیست؟ این نکات آرایشی عالی برای چهره های مربع شکل را برای یک نتیجه عالی و  بی نظیر بررسی کنید:

۱- ما همیشه دنبال  شکار بهترین روش برای  آرایش مناسب با فرم صورت خود هستیم .من چهره ای مربعی شکل دارم و دنبال بهترین روش برای میکاپ خود هستم..

من همیشه  نکات آرایشی مربوط به  چهره های گرد و  چهره های شکل قلب را بر روی صورت خود اعمال میکردم . جای تعجب نیست که آرایش من کمی عجیب به نظر میرسید. بعد از اینکه به فرم چهره خودم آگاه شدم، بر روی آموزش های آرایشی برای افرادی با صورت مربع تمرکز کردم. به محض اینکه من این موضوع را فهمیدم، آرایشم را  به بهترین شکل ممکن انجام میدم.

اگر یک صورت  مربع شکل دارید و برای میکاپ خود با مشکل مواجه هستید ، این نکات آرایشی را برای چهره های مربع شکل را امتحان کنید

810YyEFcx9L._SX355_-300x267.jpg

۲-پیشانی خود را کانتور کنید

برای شروع، بهتره از رنگ کانتوری که کمی تیره تر از رنگ پوست طبیعی شما است استفاده کنید ، سایه ای که خیلی نزدیک به تن پوست شما باشد، در ایجاد کانتور موثر نخواهد بود. پیشانی خود را برای به حداقل رساندن برجستگی  کنید.

کانتور را فقط در اطراف خط رویش موی خود انجام ندهید، بلکه بر شقیقه هاتون هم تمرکز کنید. شما می خواهید خطوط گوشه های پیشانی خود را صاف کنید تا خطوط خشن وجود نداشته باشد.

۳-تعیین حدود استخوان گونه

گونه های نقش مهمی در شکل گیری صورت های مربعی شکل  ایفا می کند اگر شما به دنبال بهترین راهنمایی های آرایش برای چهره های مربع شکل هستید باید به کانتور گونه ی خود توجه کنید:

خطوط را در یک حرکات پیچشی درست زیر گونه های خود ایجاد کنید. این باعث می شود که آنها بیشتر به نظر برسد. به یاد داشته باشید زمانی که شما گونه خود را کانتور می کنید، شما قصد دارید برجستگی های صورت خود را نرم و لطیف نشان دهید.  جلوگیری از کانتور  بیش از حد که باعث می شود چهره شما  بی عیب و نقص به نظر برسد.

۴-محو کردن خط فک

افرادی که دارای چهره های مربع هستند، خط فک برجسته ای دارند من همیشه  برای به حداقل رساندن ضخامت خط فک خودم مشکل داشتم، اما در حقیقت این کار ساده تر از آن است که به نظر می رسد.

شما  در هنگام استفاده از کانتور برای فک خود از حرکات دایره ای شکل استفاده کنید تا خط فک شما متعادل شود.

nablaglowyskinhighlighter_1_GL-300x300.jpg

۵-از هایلایتر برای پیشانی چانه روی بینی و استخوان گونه استفاده کنید

بهترین نکات آرایش برای چهره های مربع شکل شامل خطوط پیشانی، چانه، برجستگی بینی و استخوان گونه می باشد. بهتره برای پیشانی  و برجستگی بینی خود از هایلایتر استفاده کنید.

برای برجستگی گونه خود از هایلایتر استفاده کنید تا برجسته تر به نظر برسد.

۶-از سایه های تیره برای برجسته شدن چشماتون استفاده کنید

اکثر ما به دنبالدرشت نشان دادن چشمانمان هستیم . من معمولا روی سایه های تاریک مانند قهوه ای، خاکستری، سیاه و حتی بنفش های تیره تمرکز می کنم. من متوجه شدم که چشمان با سایه تیره در به شت به نظر می رسد .

استفاده از سایه های  تیره و ریمل مژه زیاد  برای رسیدن به این چشمان بزرگ، بسیار مهم هستند. شما همچنین می توانید از مژه مصنوعی برای کشیده و درشت نشان دادن چشمان خود استفاده کنید، اما این کار  اختیاری است. علاوه بر این، هرگز برای استفاده از سایه ی دودی که چشمان شما را دراماتیک نشان بدهد نگران نباشید.

۷-از رژ گونه با تم رنگی رز صورتی استفاده کنید

هنگام انتخاب رژ گونه رنگ هایی که خیلی صورتی به نظر می رسد را انتخاب نکنید ، شما احتیاج دارید رنگی را انتخاب کنید که طبیعی به نظر برسد و به صورت شما شادابی ببخشد.

استفاده از تم رنگی رز صورتی بهترین انتخاب است برای اینکه در حالی که یک رنگ طبیعی برای رژ گونه انتخاب کردید که در ظاهر به نظر نمیرسد اما تغییر دلخواه را به صورت شمامیدهد .

Too-Face-Glamour-Gloss-Volumizing-Lip-Gloss-1-300x225.jpg

۸-لب هاتون را برجسته کنید

وقت آن است که این لبها را برجسته کنید ! نه، شما نیاز به fillers برای برجسته شدن لب خود ندارید، اما با جادوی آرایش به شما می توانید حجم دلخواه را به لبان خود بدهید. اگر لب های برجسته دارید، پس به همان لب خود اکتفا کنید و از رژ هایی استفاده منید که تم رنگی خیلی تیره ندارد.

اگر شما مثل من هستید و لب های نازک دارید، در مورد اینکه لب های خود را برجسته نشان دهید ، نباید خجالت بکشید . با استفاده از یک خط لب  قسمت خط بیرونی لب خود را بکشید وکمی به بیرون سوق دهید اما نه خیلی زیاد که غیرطبیعی باشد سپس لبه های بیرونی لب ها را به آرامی پر کنید. این بهترین انتخاب است از رژ لب مایع استفاده کنید تا لب های خود را پر کنید، زیرا شما می توانید آن را به راحتی با خط لب خود  مخلوط کنید و  منتظر بمانید تا خشک شود تا ماندگاری رژ طولانی تر شود.

81SccG9KTBL._SY355_-300x300.jpg

۹-قسمت های فرو رفته  چانه را با رنگ برنز کانتور کنید

براق شدن قسمت فرورفته  گونه شما یکی از نکات آرایش برای چهره های مربعی شکل است که نباید از آن غافل شوید. بله، شما قبلا قسمت فرو رفته از گونه های خود را پنهان مب کردید، اما اکنون وقت آن رسیده است تا آنها را برجسته کنید  و آنها را واقعا بیرون بکشید.

بسته به تن پوست شما،بهتره از یک برنزر که خیلی تیره تر از پوست شما نیست استفاده کنید . برای زیبایی طبیعی بهتره یک برنزر  را انتخاب کنید که کمی تیره تر از تن طبیعی پوست شما باشد.

۱۰-هایلایتر را در شکل “C” استفاده کنید 

افراد با چهره مربع شکل باید در شکل “C” از سمت گوش  خود تا گونه هایشان را هایلایتر استفاده کنند . این روش برجستگی های یک چهره را نرم و لطیف می کند و برجستگی آن را خیره کننده می کند! شما همچنین باید برجستگی بینی خود را برای کمی هایلایتر برجسته کنید.

۱۱-قوس  ابرو خود را گرد کنید

در نهایت، یکی از بهترین نکات آرایش برای چهره های مربع شکل گرد کردن قوس ابرو است این به این معنی نیست که کل ابروی خود را به شکل گرد در بیارید اما بهتره قوس ابروی خود را گرد کنید.

ودر آخر لازم به ذکر است ما در سالن آرایش هرمینه با تجربه ای ۲۰ ساله و تسلط به انواع فرم صورت و گریم مخصوص و مناسب هر فرم صورت صورت شما را متعادل کرده و با تجربه ی آرایش در سالن هرمینه زیبایی های صورت خود را بیشتر جلوه دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: hermine.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر