موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

دستگاه وكيوم سينه در داروخانه ها

دستگاه وكيوم سينه در داروخانه ها

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 23 شهریور 1400 ساعت 12:50

دستگاه وکیوم سینه کم کم جای خود را در میان مدعیان ساخت اندام مناسب در دنیا باز میکند در واقع یک شیوه اصولی برای ساخت اندام دلخواه در دوره ای کوتاه مدت.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اشتباه در نحوه درمان میتواند یک خسارت مادی و معنوی را برای افراد به دنبال داشته باشد بسیار در صفحات مجازی شاهد استفاده از داروهای غیر مجاز برای این موضوع هستیم .

ما در داروخانه هادی طب به غیر از داروهای برند جهانی سراغ دستگاههای معتبر پزشکی کمکی برای تناسب اندام نیز رفته ایم که قبلا محصول وکیوم مردانه را در این وبسایت عرضه کرده بودیم که با استقبال بی نظیری از جانب مشتریان روبه رو گردید .

شما بدون تحرک و فقط تغذیه در کنار مکمل های دارویی نمیتوانید به رضایت کاملی از بابت سایز سینه خود برسید هر ورزشکار زیبایی اندام روزها و ساعت ها برای ساخت سایز قسمت های مختلف بدن خود تلاش کرده است .

براستی چه حرکت بدنسازی علمی برای افزایش سایز سینه در بانوان وجود دارد ؟

با ما همراه باشید تا درمورد دستگاه وکیوم سینه مختص بانوان بیستر آشنا شویم >>>

دستگاه وکیوم سینه بانوان چیست ؟

این محصول یک دستگاه ساده مکانیکی است که براساس پمپ و مکش عمل میکند تقریبا شبیه عملکرد دستگاه بزرگ کننده اندام خصوصی مردانه .

این دستگاه قادر است هر گونه شلی و افتادگی سینه بانوان را درمان نموده و افزایش سایز دهد همچنين وکيوم سينه حجم خون رساني را به بافت هاي سينه افزايش مي دهد . همين امر باعث مي شود تا مواد غذايي بيشتري به اين بافت ها برسد و رشد مولکولي بافت هاي سينه سريع تر شده و در نهايت اندامي متناسب و زيبا را براي شما به ارمغان خواهد آورد.

یافته های اخیر پزشکی نشان میدهند که برای افزایش سایز در هر ناحیه ای از بدن بایستی جریان خون را در آن ناحیه افزایش داد این مورد باعث از بین رفتن سلولهای مرده و ترمیم و تکثیر سلولهای موثر میگردد.

با انتخاب این شیوه درمانی هیچ نیازی به داروها و کرم های شیمیایی نخواهید داشت و کاملا بصورت طبیعی میتوانید زیباسازی را شروع فرمایید .

افزایش مستقیم و طبیعی خون رسانی میتواند کیفیت و زیبایی پوست را افزایش دهد پس شما میتوانید از درخشندگی پوست سینه خود نیز لذت ببرید .در واقع خاصیت چند کارگی میتواند بر محبوبیت دستگاه وکیوم سینه بیافزاید .

fitness.jpgفروش دستگاه بزرگ کننده سینه زنان

دستگاه وکیوم سینه چگونه میتواند برای بزرگ کردن سینه موثر باشد ؟

دستگاه وکیم سینه بانوان  با پیروی از روش های علمی طراحی شده است و به عنوان یک محصول بین المللی موفق در زیبایی سینه ی خانم ها بیش از 20 سال است شناخته شده میباشد. این محصول نتیجه تحقیقات علمی انجام شده در طی سالیان پزشکان است و هیچ گونه دارو و یا تزریق را شامل نمی شود.

روش کاربرد این دستگاه کاملا ساده بوده و در یک دوره کوتاه به صورت موثر و بی خطر سینه را بزرگتر می کند. این محصول توسط صدها نفر زیر نظر پزشک مورد استفاده قرار گرفته است که این موضوع میزان موفقیت آنرا چشم گیر تر می کند.

دستگاه وکیوم سینه قادر به رفع مشکلات زییر در بانوان میباشد :

1. قفسه سینه صاف با پستان های شل و افتاده
2. نوک پستان چروک و جمع شده
3. سینه های کوچک و رشد نیافته
4. افتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال

در صورتی که این دستگاه بر طبق دستورالعمل پیشنهاد شده مورد استفاده قرار گیرد ؛ نتیجه حاصل شده ثابت می باشد .
دستگاه دستگاه وکیم سینه  یک تلمبه بی نظیر برای کامل کردن اندام و اندازه ی سینه می باشد. دستگاهی ایمن و بی خطر که بدون هیچ درد و ریسکی در کوتاه ترین زمان نتیجه ای مطلوب می دهد. با وجود این دستگاه دیگر نیازی به استفاده از سوتین های پف کرده و یا سایر محصولات حجم دهنده ی موقت سینه نخواهید داشت

زنان دارای سینه های کوچک همیشه دچار استرس و افسردگی در روابط زناشویی میشوند در واقع شما میتوانید از این پس بسیار داوطلبانه به سراغ لباس های اندامی بروید و بسیار احساس رضایت و شادابی خواهید نمود .

افزایش سن و سبک زندگی تاثیرگذار در سایزسینه نامناسب بانوان

تعداد کثیری از استفاده کنندگان این محصول زنان تازه به سن گذاشته ای هستند که از تناسب اندام خود ابراز ناامیدی کرده اند .

ما همیشه در این داروخانه به مشتریان خود توصیه میکنیم که ورزش را در اولویت های زندگی خود قرار دهند حتی بهترین مریبان فیتنس نیز در حال بروزرسانی و بهتر کردن اندام خود هستند .

مسلما وراثت نقش ویژه ای در تناسب اندام یک فرد ایفا میکند اما بسیارند افرادی که با استفاده از رازهای زیبایی تفاوت های شگرفی را رقم زده اند در واقع هیچ راه سختی برای ساخت یک اندام مناسب وجود ندارد عمده مشکلات از جانب یافتن بهترین شیوه نمایان میگردند .

قرار نیست شما همیشه از دیدن اندام مناسب اطرافیان خود لذت ببرید کافیست یکبار این شانس را برای خود رقم بزنید و از آینده خود لذت ببرید .

اصول و تکنیکهایی برای ساخت سایز سینه وجود دارد اما وکیوم سینه میتواند بهترین و کم هزینه ترین موضوع برای این مشکل باشد که براحتی و بصورت خانگی کاملا قابل درمان میباشد .

 زنان پس از دوران شیردهی بسیار از افتادگی و شلی پستان های خود شاکی بوده اند که میتوانند با دستگاه وکیوم سینه نسبت به فرم دهی آن اقدام فرمایند

شیوه صحیح استفاده از دستگاه وکیوم سینه زنانه

ابتدا ليوان با سايز مناسب را انتخاب نموده و آنرا در موقعيت مناسب بر روي سينه خود به نحوي قرار دهيد تا بالشتک لاستيکي که در انتهاي ليوان ها قرار گرفته کاملا از نشت و خروج هوا جلوگيري نمايد.

پمپ وکيوم را بوسيله شلنگ رابط به انتهاي محفظه ليواني متصل نمائيد و جهت بادکش محفظه ليواني را اندکي به آرامي به سمت بالا کج نموده تا از برخورد نوک سينه به انتهاي محفظه جلوگيري شود محفظه را با يک دست گرفته و به سينه بچسبانيد و با دست ديگر عمل مکش و تخليه هوا را به وسيله کشيدن دسته پمپ به آرامي انجام دهيد .

در اين حالت دقت نمائيد از پمپ زدن سريع و بيش از حد خودداري نمائيد پيشنهاد مي گردد پس از هر بار مکش به وسيله پمپ 2 ثانيه بشماريد و مجددا دسته پمپ را بکشيد در نظر داشته باشيد پس از آنکه مقدار کافي مکش نموديد و افزايش حجم سينه را ملاحظه کرديد به وسيله کشيدن سوپاپ انتهاي محفظه ,اجازه دهيد هوا به درون محفظه برگردد و بدين صورت اين عمل را در مدت 20 دقيقه اين روش را براي سينه ديگر انجام دهيد.

بایدها و نبایدهای استفاده از دستگاه وکیوم سینه

وسایل و  داروهای پزشکی همواره بایستی با احتیاط های کامل مصرف گردند بطور کلی استفاده از این دستگاه در زنان دارای بیماری های زیر توصیه نمیگردد:

^افرادی که دچار سابقه بیماری های قلبی و عروقی هستند

^زنانی که از بیماری فشار خون شدید رنج میبرند

^ افرادی که سابقه بیماری های ارتروز گردن دارند

همچنین استفاده از این دستگاه در زنان باردار و شیرده همچنین دختران زیر18 سال ممنوع میباشد .

استفاده از این دستگاه در مردان بدنساز برای حجم گیری سایز سینه با توجه به الگوریتم سفتی بیش از حد سینه بی تاثیر خواهد بود .

بنا به توصیه کادر پزشکی داروخانه هادی طب از سپردن محفظه هاي ليواني خود به افراد ديگر ,اکيدا خودداري کنيد.

امکان انتقال بیماری های پوستی از طریق این دستگاه در این داروخانه گزارش گردیده است اکیدا توصیه میکنیم که از این وسیله به تنهایی استفاده فرمایید .

مدت زمان استفاده از دستگاه نباید بیش از حد 20 دقیقه توصیه شده در روز به طول بیانجامد .

خواص درمانی دستگاه بادکش سینه

بله این دستگاه با عناوین دیگری همچون دستگاه بادکش سینه نیز شناخته میشود مسلما میتوانید با انتخاب این وسیله پزشکی  از مزیت های درمانی بی نظیر زیر بهرمند شوید :

*استفاده بسیار راحت تر و نتیجه گیری سریعتر

*شروع روند درمانی کاملا منطبق با اصول فیتنس

*شروع روند درمانی صحیح بدون استرس از جانب داروهای دیگر

*قیمتی پایینتر از گزینه های دارویی

*شیوه ی رایج درمانی برای سینه های کوچک زنان در اروپا

*استفاده تنها 20 دقیقه در طول شبانه روز

*تضمینی کاملا قابل باور برای بزرگتر شدن سایز سینه تنها در 30 روز

*افزایش درخشندگی و صافی سطح پوست سینه

*جلوگیری از سرطان شایع سرطان پستان در زنان

*ساخته شده از ABS غیر سمی و مواد سیلیکونی ، تقویت کننده فیزیکی پستان

*جلوگیری از شلی و از بین بردن چربی های اضافی سطح پوست پستان ها

*دارنده مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران

123vacumm.jpgراه حل پزشکی درمان کوچکی پستان ها

دستگاه وکیوم سینه مناسب چه کسانی است + سن مجاز مصرف

یکبار دیگر ما توصیه میکنیم که دختران زیر 20 سال بخاطر دوران بلوغ و تغییرات هورمونی فعلا از این محصول استفاده نفرمایند و البته زنان تا سن 55 سالگی میتوانند بدون دغدغه از این محصول استفاده فرمایند .

ما در بالا در مورد افرادی که میتوانند از این وسیله طبی استفاده کنند اشاره ای کوتاه کردیم اما متقاضیان دیگر مصرف این دستگاه چه کسانی هستند ؟

1)زنانی که مرتبا قرص های ضد بارداری مصرف میکنند

2)افراد دارای بیماری های افسردگی نوک پستان ها

3)افرادی که دچار آتروفی سریع پستان ، پیری ناشی از کاهش سریع وزن ، بیماری ، تعصب خوردن و غیره هستند

4)اشخاصی که دارای پستان های صاف میباشند

نتایج کلی و خرید دستگاه وکیوم (بادکش ) سینه بانوان

این دستگاه بادکش در واقع با استفاده از اصل جذب خلا helps به حرکت تمرکز پستان کمک می کند ، محتوای پستان را افزایش می دهد ، به طوری که تحسین برانگیز و تقویت سینه زنان است.
گرمایش بیش از حد مادون قرمز برای فعال سازی نشاط سلول های پستان ، تمرکز زیاد چربی ، سم زدایی از سموم علاوه بر این برای تقویت متابولیسم ، بهبود گردش خون ، جلوگیری از هیپرپلازی غده پستانی ، درد و غیره مفید است.

با توجه به آمار رضایت بالای استفاده کنندگان ، داروخانه هادی طب نیز این محصول را در سبد نهایی فروشگاه خود گنجانده است بخصوص که به هر داروخانه معتبر اینترنتی جهانی سر میزنیم با این دستگاه شگرف روبه رو میشویم .

شما میتوانید این محصول را با قیمت 150000 تومان+ توضیحات کارشناسی تر نحوه مصرف  از فرم زیر ثبت سفارش فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن با تماس همکاران مجرب داروخانه مواجه گردید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 5 میانگین: 4]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر