موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 27 دی 1400 ساعت 20:09

چکیده                                   تخمین زمان مطالعه: 5 دقیقه

 داشتن اندام زیبا و متناسب تنها مربوط به قسمت بالایی بدن (بالا تنه) نیست بلکه باید تناسب بین قسمتهای فوقانی و تحتانی برقرار باشد تا اندام شما جذاب باشند. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید که نیازمند تقویت عضلات باسن خود هستند و یا در اندیشه ی داشتن باسن بزرگ و خوش فرم هستید می‌توانید تنها با خوردن مواد غذایی مفید و پرکالری آن هم در منزل و بدون داشتن هیچ وسیله‌ی اضافه، به هدف خود برسید. حال این سوال مطرح می شود که چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم، برای یافتن پاسخ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم؟

  • تخم مرغ

تخم مرغ ها یرای ساختن باسن بزرگتر و سفت تر ، عالی هستند. یک تخم مرغ کامل حاوی اسید آمینه های ضروری مختلف است که به بازسازی عضلات و تقویت آنها کمک می کند.

  • جو دوسر

مصرف جو دوسر در وعده صبحانه می تواند مواد مغذی را برای رشد توده عضلانی فراهم کرده و یک ماده غذایی فوق العاده برای رشد عضلات باسن به شمار آید .همچنین کاهش کلسترول خون ،کاهش سطح قند خون و کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قلبی از دیگر فوائد این ماده غذایی بر شمرده شده است.

  • سویا

سویا یک ماده‌ی غذایی کم چرب است که در عین حال منبع فوق العاده ی پروتئین های گیاهی محسوب می‌شود. این ماده‌ی غذایی پرخاصیت حاوی اسید آمینه های ضروری برای عضله سازی است. زمانیکه عضله هایتان بیشتر و تقویت شود عضلات ران‌هایتان نیز برجسته شده و شما را به هدفتان نزدیک تر می سازد.

  • سبزیجات

سبزیجات اغلب به عنوان بخش فراموش شده ی یک رژیم غذایی برای عضله سازی تلقی می شوند. با اضافه کردن سبزیجات به هر وعده غذا ،سطح انرژی شما پایدار خواهد شد و در نتیجه، شما قادر خواهید بود یک تمرین قوی تر با خستگی کمتری را برای عضله سازی انجام دهید.همچنین در نظر بگیرید که سبزیجات در کمک به هضم دیگر مواد مغذی با ارزش و مواد معدنی مهم هستند. بدون جذب بالای ترکیباتی مانند اسیدهای آمینه، افزایش عضله گلوتئوس شما محدودتر خواهد بود.

  • گوشت گاو بدون چربی

اگر برای ساختن عضله تلاش می کنید، عضلات باسن، گوشت گاو بدون چربی بسیار عالی است. حدود ۹۰ گرم از آن شامل ۱۵۴ کالری است، همچنین به عنوان یک منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای تمام بدن مفید است. به خصوص اگر ورزش مناسب برای حجم دادن به بدن انجام میدهید. سطح بالای پروتئین و همچنین اسیدهای آمینه می تواند به ارتقاء رشد عضلات کمک کند.

  • کره ی بادام

مصرف کره ی بادام برای ورزشکاران توصیه می‌شود. به خاطر اینکه این ماده‌ی غذایی به عضلات کمک می‌کند تا منقبض شود و در نتیجه اثر جلسات ورزشی بدن سازی چندین برابر می‌شود. حتما به برنامه ی غذایی تان کره ی بادام را اضافه کنید

  • گوشت مرغ

گوشت مرغ سرشار از پروتئین و کالریست و برای افرادی که می خواهند مصرف کالری خود را افزایش دهند بسیار اشتها آور است .مصرف مرغ در افرادی که قصد دارند تا باسنشان را بزرگ و حجیم نمایند بسیار مفید و به فایده خواهد بود.

  • آجیل

اگر می خواهید که باسن بزرگتری داشته باشید، باید غذاهایی که کالری زیادی دارند، مانند آجیل را مصرف کنید. به این خاطر که شما به طور مرتب تمرین می کنید و کالری زیادی را می سوزانید.اگر شما از رژیم غذایی کم کالری استفاده می کنید، بدن شما ضعیف خواهد ش و عضلات باسن قادر به جذب پروتئین نخواهند شد. بادام، گردو، پسته، بادام زمینی را حتما مصرف کنید.

سوالات متداول

رابطه جنسی از پشت و مقعد هیچ تاثیری در بزرگ شدن باسن ندارد . در واقع این شایعه توسط آن دسته از گروه هایی شکل گرفته که منافع تجارت پر سود پورنوگرافی و صنعت فیلم های مستهجن برایشان مزه کرده است .البته شاید در اثر انجام چند صدباره رابطه جنسی از پشت ( مقعد آنال سکس ) کمی باسن بزرگتر شود اما زمانی که مقایسه کنید به ضررهایی همچون بی اختیاری مدفوع و باد معده و هزاران بیماری دیگر ، از خیر کمی باسن بزرگتر بگذرید.

  • آیا روغن خراطین باعث بزرگ شدن باسن می شود؟

روغن خراطین مانند روغن های معمولی تنها با یک ماساژ معمولی تاثیر چشمگیر خود را نمایان نخواهد کرد. اصل بودن هر کالا و محصولی برای هر خریدار اهمیت ویژه ی خودش را دارد. اگر بگوییم اصل بودن بر طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن و سینه یا زیر چشم ها مقدم است، بیراه نیست. شما باید گام اول را به درستی بردارید تا شاهد افزایش حجم باشید. در مرحله ی بعدی برای دریافت نتیجه دلخواه بسیار اهمیت دارد.

قرص‌های چاق کننده یکی دیگر از قرص‌هایی می‌باشد که بسیاری از افراد در مورد عوارض استفاده از قرصهای چاقی اطلاعاتی ندارند و به همین دلیل کسانی که به دنبال اندامی زیبا هستند از این قرص‌ها استفاده می‌کنند. استفاده کردن از این قرص‌ها برای کسانی که تنها می‌خواهند نقطه خاصی از بدن خود را چاق کنند اصلا مناسب نمی‌باشد و به همین دلیل بهتر است از آنها استفاده نکنند. 

  • اسم امپول بزرگ کننده ران وباسن

برای بزرگ کردن باسن به هیچ عنوان نباید از آمپول های حجم دهنده استفاده نمود. استفاده از این آمپول ها به خصوص در خانم ها باعث ریزش موی سر، عضلانی شدن بیش از حد و به صورت مردانه، پرمویی، اختلال سیستم باروری و بم شدن صدا می شود.

  • آیا استفاده از وکیوم باسن عوارض دارد؟

وکیوم باسن برای همه سنین و هر نوع سایز باسن قابل استفاده است با توجه به استفاده موضعی از آن بدون هیچگونه عوارضی و اثربخشی دائمی باعث شده در زمره بهترین محصولات بزرگ کننده فرم دهنده ران و باسن باشد.

کلام پایانی

توجه داشته باشید که بدون ورزش و غذا خالی می تواند کل بدن شما را چاق کند. پس بهتر است برای نتیجه بهتر برای بزرگ کردن ران و باسن حرکات ورزشی را در خانه انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر