موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین بالم لب رنگی

بهترین بالم لب رنگی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 22:38

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دلایل خشکی لب و درمان آن با بهترین بالم لب

در زندگی مدرن امروزی خشکی در هر نقطه‌ی بدن مشکلی بسیار معمولی برای هر فرد است و خشکی لب از دردناک‌ترین آن‌ها است. وقتی لب‌های خشکی داشته باشیم حتی نمی‌توانیم راحت لبخند بزنیم زیرا پوست لبمان کشیده می‌شود و با هر تکانی خون‌ریزی می‌کند.

در ضمن داشتن لب خشک حتی باعث می‌شود رژ لب روی لب‌هایمان زیبا به نظر نرسد و وقتی هم که رژ لب نمی‌زنیم که دیگر از ترس لب‌های پوسته پوسته‌مان اصلا در آیینه نگاه نمی‌کنیم.

داشتن لب‌هایی نرم و صورتی آرزوی هر خانمی است که معمولا توجه نکردن به برخی عادات اشتباه باعث می‌شود رسیدن به این آرزو کمی سخت باشد.

از جمله دلایل خشکی لب می‌توان به این نکات اشاره کرد:

کم آبی

راز زیبایی چهره‌ی خانم‌های جذاب تنها در یک کلمه‌ی دو حرفی است: آب. همان‌طور که می‌دانید بیشترین دلیل خشکی در هر کجای بدن کم نوشیدن آب است.

همین حالا به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر بدنی سالم و پوستی خوش‌رنگ و ابریشم‌گونه می‌خواهید درنگ نکنید و با نوشیدن حداقل ۵ لیوان آب در طول روز را در برنامه روزانه‌تان بگنجانید.

با نوشیدن آب نه تنها پوست لب بلکه پوست صورتتان هم درخشان و زیبا می‌شود.

کمبود برخی ویتامین‌ها مانند B2، A و B

کمبود ویتامین از شایع‌ترین دلایل خشکی پوست است که می‌توانید آن را با خوردن میوه و سبزیجات جبران کنید اگر هم در خوردن میوه و سبزی تنبل هستید حتما از مکمل‌های دارویی برای جبران ویتامین‌های از دست رفته استفاده کنید.

سرما و یا گرمای بیش از حد

ساکنین مناطق بسیار گرمسیر و یا سردسیر همیشه با مشکلات خشکی پوست صورت و لب مواجه هستند و قرار گرفتن در معرض سرمای بیش از حد یا گرمای بیش از حد باعث از بین رفتن رطوبت پوست و خشکی و کشیدگی پوست شما می‌شود. برای خلاصی از شر این مشکل باید دائما لب‌های خود را هیدراته نگه دارید.

عادت خیس کردن لب با زبان

گاهی شاید برای از بین بردن خشکی لب آن را با زبانتان خیس کنید ولی این را بدانید که بزاق دهان با ایجاد رطوبت موقت چربی لب را از بین برده و باعث خشکی بیشتر لب‌هایتان می‌شود. پس همین حالا عادت لیسیدن لبهایتان را کنار بگذارید.

استفاده از رژ لب‌های نامرغوب و ۲۴ ساعته

شاید حس خوبی داشته باشد که وسط مهمانی و یا سرکار دائما نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید ولی استفاده از رژ لب‌های ۲۴ ساعته جدی‌ترین آسیب‌ها را به لب‌های شما می‌زنند. پس استفاده از رژ لب‌های ۲۴ ساعته را به سالی ۴ الی ۵ بار کاهش دهید. سعی کنید بیشتر از رژ لب‌های دارای ویتامین و یا رژ لب‌های گیاهی استفاده کنید.

اگر بخواهیم کارتان را راحت کنیم به شما پیشنهاد میکنیم اصلا سراغ رژ لب‌های ۲۴ ساعته نروید .به جای آن از رژ لب‌های مرطوب استفاده کنید که لب‌هایتان را سالم نگه دارند.

رژ لب‌های ۲۴ ساعته حتی لبخند شما را آن چنان که باید زیبا جلوه نمی‌دهند. زیرا رژ لب‌های خشک شده در شیارهای لب گیر می‌کند و و با لبخند شما بیشتر نمایان می‌شود.

قیمت بالم لب در مقایسه با این رژ لب ها بسیار مقرون به صرفه‌تر است. سعی کنید از محصول درست استفاده کنید.

خودتان قضاوت کنید آیا این بی‌نظمی می‌تواند زیبا باشد؟

بالم لب چیست؟

بالم لب یکی از محصولات مراقبت از پوست محسوب می‌شود که بجز خاصی دارویی، آرایشی نیز به حساب می‌آید. بالم لب‌ها محلول‌هایی هستند که کار اصلی آن ها ایجاد یک لایه‌ی محافظتی بر روی پوست لب و کشیدن رطوبت از عمیق‌ترین لایه‌های لب به بیرون است. بالم لب‌ها از ایجاد خشکی جلوگیری می‌کنند و ترکیبات اصلی آن‌ها موم عسل و ویتامین‌ها هستند.

برخی از بالم لب‌ها ترکیبات گیاهی دارند که باعث بهبودی بهتر و بیشتر لب می‌شود و در برخی نیز مقداری ضد آفتاب وجود دارد که تاثیرات آفتاب را هم به حداقل می‌رساند.

البته خیلی از افراد از کرم مرطوب کننده معمولی برای لب هم استفاده می کنند. اما با توجه به فرمولی که این محصول دارد توصیه می‌شود از بالم لب استفاده کنید. چرا که هم مواد تشکیل دهنده آن به گونه‌ای است که برای دستگاه گوارش ضرری ندارد.

چگونه از بالم لب استفاده کنیم

استفاده از بالم لب‌ها بسیار راحت بوده و نکته‌ی خاصی در استفاده از آن ها وجود ندارد. برای دفعات استفاده از بالم لب در طول روز محدودیتی وجود ندارد و هرگاه احساس کردید لب‌هایتان خشک شده است می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر لب‌های شما خیلی خشک است از بالم لب‌های بدون اسانس استفاده کنید و حتی می‌توانید از بالم لب زیر رژ لب خود هم استفاده کنید.

قبل از خواب و بعد از شستشوی صورتتان هم از بالم لب برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.

آیا بالم لب‌ها واقعا تاثیرگذار هستند؟

اگر به طور مداوم و به محض احساس خشکی از آن‌ها استفاده کنید در گذر زمان حتما نرمی و لطافت اولیه به پوست شما باز خواهد گشت.

بهترین بالم لب‌ها چه نوع بالم لب‌هایی هستند؟

بهترین بالم لب‌ها نوع گیاهی آن‌ها هستند که تاثیرشان بسیار ماندگارتر و بی خطرتر از دیگر بالم لب‌های موجود هستند.

آیا می‌توان بالم لب را چند بار در روز بر روی لب ترمیم کرد؟

بله. شما می‌توانید هر چند بار که بخواهید در روز بالم لب خود را ترمیم کنید بدون این که آسیبی به لب شما برسد.

سخن آخر

اگر جذابیت و زیبایی دهان و دندان‌تان برایتان مناسب است پس از زیبایی لب‌هایتان غافل نشوید. بالم لب‌ها با طراحی‌های بسیار جذابی که دارند محصولاتی کاملا بی‌خطر هستند که در زیبایی و جذابیت چهره تاثیر بسیار زیادی دارند پس همین الان جایی برای یک بالم لب در کیف لوازم آرایش خود خالی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر