موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین شربت تقویتی برای کودکان

بهترین شربت تقویتی برای کودکان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 17:44

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کودکان برای حفظ سلامت و رشد کافی نیاز به مصرف ویتامین ها و مواد معدنی دارند. ویتامین دی، آهن، کلسیم، فلوراید و سایر ویتامین ها و مواد معدنی بخش مهمی از نیاز غذایی کودکان می باشند که فقدان آنها موجب فقر غذایی می شود.


یکی از راهکارهاي عمده براي پیشگیري و کنترل کمبود ریزمغذیها در کودکان ، مکمل یاري است. در کشور ما بر اساس نتایج بررسی هاي کشوري انجام شده کمبود آهن و کم خونی ناشی از آن در کودکان زیر دو سال کشور شایع است .


مولتی ویتامین قطعه ای از یک پازل است. طیف وسیعی از ویتامین ها و مکمل های غذایی وجود دارند که برای کودکان حیاتی و ضروری می باشد که از ان جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:


روغن ماهی (امگا 3)- ویتامین های پاستیلی - آنتی اکسیدان- فیبر- پروبیوتیک و...


 طبق گزارش آکادمی پزشکان اطفال در امریکا، کودکان با خوردن غذاهای طبیعی و سالم نیازی به مصرف مکمل ها و ویتامین ها ندارند. آنها می توانند همه ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن را از طریق مواد غذایی تامین کنند اما برخی کودکان میلی به خوردن غذاهای سالم و طبیعی ندارند. درصورتی که احساس می کنید فرزندتان نیاز به مکمل های غذایی یا ویتامین دارد، ابتدا با پزشک دراین باره مشورت کنید و سپس نسبت به خرید مکمل مناسب اقدام کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر