موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کرم ضد ترک اولترا

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 14:33


ترک‌های پوستی (Body Stretch Mark)  یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این ترک‌ها به دنبال یا افزایش یا کاهش ناگهانی وزن و بارداری حاصل می‌شود و شکل پوست را تغییر می‌دهد. جراحی نیز می‌تواند خطوط مشخصی را بر روی پوست ایجاد کند. تاکنون درمان قطعی برای از بین بردن ترک های پوستی کشف نشده است اما با تصحیح تغذیه و استفاده از روغن‌های طبیعی و کرم‌ها می‌توان آنها را بهبود بخشید. ترک‌های بدن تنها به شکم، پهلو اختصاص ندارد،سینه، باسن، ران‌ها و بازوها نیز از این تغییرات درامان نیستند. پاشنه‌ی پا نیز یکی از مواردی است که دچار آسیب می‌شود و برای درمان آن باید از کرم ضد ترک پا استفاده نمود.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

عدم تعادل هورمون‌ها، بیماری و تداخل دارویی ممکن است ترک پوستی را به وجود بیاورد. این ترک‌ها، در ابندا قرمز و بنفش هستند اما به مروز تغییر رنگ پیدا می‌کنند و سفید و براق می‌شوند. ترک های بدن بیشتر در لایه‌ی میانی، زمانی که رخ می‌دهد که پوست بیش از اندازه کشیده می‌شود. این کشیدگی در نهایت زخم‌های را به وجود می‌آورد که به شکل ترک‌های پوستی دیده می‌شود.

روش‌های درمانی متعددی برای از بین بردن ترک و آثار جراحت وجود دارد. توجه به تغذیه و تامین ویتامین‌های A، E و C از ایجاد ترک پیشگیری می‌کند. محصولات بهداشتی و درمانی متعددی نیز برای از بین بردن ترکهای پوستی عرضه شده‌اند که از میان آنها می‌توان به روغن رفع ترک بدن، کرم ترک بدن، کرم ضد ترک شکمی ، کرم ترک پا و کرم سفت کننده و ضد ترک اشاره کرد.

خرید آنلاین انواع کرم و روغن رفع ترک برای درمان ترک های پوستی


در این صفحه از محصولات دیجیکالا می‌توانید انواع کرم رفع ترک و روغن رفع ترک مشاهده نمایید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با ارائه‌ی انواع برندهای معتبر خارجی مانند اوریاژ، والنسی، موستلا (Mustela)، تالگو (thalgo) و برندهای مطرح ایرانی مثل هیدرورم، سینره (Cinere) و درماسیف تنوع بی‌نظیری از انواع روغن‌ ترک پوستی و کرم ترمیم کننده ترک های پوستی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این محصولات پرطرفدار با قیمت ‌های ارزان و مناسب تا محصولات خاص و گرانقیمت در دسترس است. با خرید آنلاین کرم و روغن رفع ترک بدن می‌توانید از تخفیف های دیجیکالا استفاده کنید.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر