سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

آکوا شاین چیست

آکوا شاین چیست

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 18 خرداد 1400 ساعت 18:55

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دکتر آرزو فکور، پزشک پوست و مو: فیلرها در حقیقت اسید هیالورونیک یا آمینو اسیدها هستند و مشکل خاصی ندارند یعنی این ژل ها با ژل های قدیمی که به اسم ژل های پاژ یا پلی‌آمیدها یا ژل های ماندگار معروف بودند، کاملا متفاوتند، چون ساختار آن ژل های قدیمی طوری بود که ماندگار بودند و جذب نمی شدند، برای همین خالی از عوارض نبودند.

دکتر آرزو فکور، پزشک پوست و مو:

فیلرها در حقیقت اسید هیالورونیک یا آمینو اسیدها هستند و مشکل خاصی ندارند یعنی این ژلها با ژلهای قدیمی که  به اسم ژلهای پاژ یا پلی‌آمیدها یا ژلهای ماندگار معروف بودند، کاملا متفاوتند، چون ساختار آن ژلهای قدیمی طوری بود که ماندگار بودند و جذب نمیشدند، برای همین خالی از عوارض نبودند. از مهمترین عوارض ژلهای ماندگار گلوله شدن، حرکت کردن و عفونتها بود، ولی پرکنندهها یا فیلرهایی که امروزه در بازار وجود دارند و از نوع هیالورونیک اسیدها هستند تزریقشان خطری به همراه ندارد چراکه کاملا جذب و خودشان باعث تحریک کلاژنسازی میشوند که این خطرات گلوله شدن، حرکت کردن و عفونتها را ازبین میبرند.

موارد استفاده از ژل و فیلرها:

کاربرد ژلها در پوست چیست؟

مهمترین کاربرد ژل در پوست، پرکردن چینها و چالههای عمیق در پوست است مثلا خطوط خنده یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاهی چینهای عمیق در اطراف چشم و همچنین برای گونهگذاری خصوصا خانمهایی که دچار لاغری صورت هستند یا اینکه صورت نسبت به بدن لاغرتر است. فیلرها برای ضخیم و حجیم کردن لبها و بهتر کردن ظاهر زخمهای فرو رفته نیز بهکار میروند.

مزوژل چیست؟

مزوژلها شامل ویتامینها یا هیالورونیک اسید هستند ولی مثل ژل حالت پرکنندگی و حجمدهی ندارند. این ژل ها مثل مواد مزو به پوست صورت تزریق میشوند که در نتیجه باعث لیفت و جوانسازی صورت میشود. مزوژل بهتر است ماهی یک بار تزریق شوند و معمولا بعد از سه الی چهار جلسه میتوان نتیجه خوبی دریافت کرد. 

نکته!

به عقیده من ژلی که ماندگار نیست، نسبت به ژلی که ماندگاری دارد ارجحیت داشته ولی کیفیت ژلهایی که قیمت بالاتری دارند، بهتر است.

چه افرادی نباید استفاده کنند؟

افرادی که پوستشان شل است، ترجیح بر این است که ابتدا پوست خود را لیفت کنند و سپس از این روش برای جوانسازی استفاده کنند. گاهی اوقات ژل و فیلرها  نقش زیبایی دارند. بهعنوان مثال فرد قصد دارد از این طریق به لب و گونهها حجم دهد. در این مواقع توصیه میشود افرادی که سن پایینی دارند از انجام این کار امتناع کنند.

همچنین کسانی که سیستم ایمنی خیلی پایین دارند، خانمهای باردار، شیرده و افرادی که راکوتان مصرف کرده اند جزو کاندیداهای مناسب این روش نیستند.

n.yari%2F1395%2F%D8%A2%D8%B0%D8%B1%2F%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%A2%D8%B1%D8%B2%D9%88%20%D9%81%DA%A9%D9%88%D8%B12.jpg

دکتر آرزو فکور، پزشک پوست و مو:

شما می توانید جهت ارتباط با دکتر آرزو فکور با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122023177

02122656857

02122656858

آدرس: زعفرانیه(مقدس اردبیلی)، پلاک 100، طبقه 4، واحد 402

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون