موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

زمان مصرف قرص مخمر آبجو

زمان مصرف قرص مخمر آبجو

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 28 آبان 1399 ساعت 15:02

مقدار و نحوه مصرف

به طور معمول برای بزرگسالان و کودکان بالای ۱۲ سال، هر ۳ الی ۴ ساعت دو عدد قرص لازم است. به علاوه نباید بیش از ۱۲ عدد قرص در ۲۴ ساعت مصرف شود. برای کودکان زیر ۱۲ سال این قرص فقط با تجویز پزشک باید مصرف شود. هر عدد قرص حتما با یک لیوان آب مصرف می شود.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

روش مصرف

با مصرف روزانه یک عدد کپسول مخمر آب جو مشکلاتی گوارشی مانند نفخ و احساس سنگینی در عرض 4 هفته از بین می رود. اگر متوجه شدید که مشکلات با مصرف این مخمر تشدید شد مصرف آن را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید. اگر آنتی بیوتیک مصرف می کنید روزانه 200 میلی گرم مخمر آب جو به صورت کپسول میل کنید. بعد از تمام شدن آنتی بیوتیک هایتان نیز به مدت 5 تا 6 روز مصرف مخمر را ادامه دهید.

ناخن هایتان سست است و زود می شکند؟ موهایتان به راحتی می ریزد؟ مخمر آب جو را دریابید. به خاطر اینکه سرشار از ویتامین های گروه B و اسیدآمینه هایی است که به تقویت مو و ناخن ها کمک می کنند

مخمر آب جو برای مقابله با چین و چروک پوست

گذر زمان رد پای خود را روی پوست نمایان می کند. خوشبختانه مخمر آب جو حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای مقابله با پیری پوست فوق العاده اند.

روش مصرف

1 قاشق چای خوری پودر مخمر آب جو را با یک قاشق چای خوری عسل و زرده ی یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید. کمی آب به آن اضافه کنید تا به صورت خمیر دربیاید. ماسک را روی پوست صورتتان بگذارید و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید. هر هفته یک مرتبه از این ماسک استفاده کنید.

مخمر آب جو برای تقویت ناخن ها و موهای شما

ناخن هایتان سست است و زود می شکند؟ موهایتان به راحتی می ریزد؟ مخمر آب جو را دریابید. به خاطر اینکه سرشار از ویتامین های گروه B و اسیدآمینه هایی است که به تقویت مو و ناخن ها کمک می کنند.

روش مصرف

توصیه می کنیم به مدت 2 ماه هر روز سه مرتبه 2 گرم مخمر آب جو مصرف کنید. می توانید برای اطمینان خاطر از میزان مصرف این ماده با پزشک یا داور ساز مشورت کنید.

مخمر آب جو برای شفافیت پوست

پوستتان خشک یا چرب است؟ رنگ پوستتان کدر شده است و به نظر خسته می آید؟ باید بدانید که مخمر آب جو به دلیل داشتن خواص تمیزکنندگی و تعادل بخشیدن به چربی پوست باعث شفافیت و تمیزی پوست می شود.

برای پو ست های کدر:

2 قاشق چای خوری مخمر آب جو را با 2 قاشق غذاخوری عسل و 1 قاشق چای خوری روغن جوانه ی گندم مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شود. ماسک را روی پوستتان بگذارید و بعد از 15 دقیقه شستشو دهید.

برای پو ست های چرب:

یک ساشه مخمر آب جو (پودر مخمر آب جو) را در آب ولرم حا کنید تا خمیر یک دستی حاصل شود. اجازه دهید نیم ساعت به همین حال بماند و سپس آن را به صورت یک لایه ضخیم روی پوست بزنید. حدود 20 دقیقه صبر کنید و سپس صورتتان را با آب ولرم شستشو دهید.

مخمر آب جو در دوره ی بارداری

حالت تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلات و غیره. این ها جزو مشکلات رایج بارداری هستند که همه خانم ها می خواهند از شرشان خلاص شوند. خوشبختانه مخمر آب جو سرشار از ویتامین B9 می باشد و برای رفع این مشکلات موثر است.

روش مصرف

توصیه می کنیم قبل از هر کاری با پزشک خود مشورت کنید و در صورت رضایت وی می توانید برای جذب ویتامین B9 مورد نیازتان هر روز از این مخمر استفاده کنید. توصیه می کنیم در کنار مصرف این مخمر مواد غذایی سرشار از منیزیم نیز مصرف کنید تا تأثیر و نتایج مصرف آن سریع تر خود را نشان دهد. توجه داشته باشید که در دوره ی بارداری نیازتان به منیزیم دو برابر می شود یعنی 12 میلی گرم برای هر کیلوگرم وزنتان.

نکاتی که در رابطه با مصرف مکمل مخمر آبجو باید بدانید

  1. در صورت وجود هر نوع حساسیت دارویی یا آلرژی نسبت به غذاها، رنگ ها، نگهدارنده ها یا حیوانات به پزشک اطلاع دهید.
  2. چنانچه با مصرف این دارو دچار علائم حساسیت مثل تنفس سخت، تورم چهره، لب ها، زبان یا گلو شدید، مصرف را قطع و سریعا به اورژانس، رجوع کنید.
  3. خانم های باردار و شیرده تنها با نظر پزشک می توانند از این مکمل، استفاده کنند.
  4. جهت دستیابی به اثرات بهینه این مکمل را در فواصل زمانی منظم، میل کنید.
  5. توصیه می شود طی مصرف این مکمل، از یک رژیم غذایی مناسب برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بهره گیرید.
  6. قرص مخمر آبجو با داروهای درمان پارکینسون و افسردگی تداخل داشته و نباید به صورت همزمان، مصرف شود.
  7. این قرص ممکن است قند خون را بسیار پایین تر از حد نرمال می آورد. از این رو مصرف آن برای بیماران دیابتی توصیه نمی شود.
  8. برای جلوگیری از نفخ شکم ناشی از مصرف این مکمل، بهتر است مصرف آن را با دوز پایین شروع کنید و به تدریج دوز مصرفی را افزایش دهید.
  9. افرادی که به بیماری هایی نظیر التهاب روده (کولیت)، نقرس یا میگرن مبتلا هستند، نباید از این دارو استفاده کنند.
  10. افراد با سیستم ایمنی پایین، بهتر است از این مکمل استفاده نکنند.
  11. اگر داروی خاصی مصرف می کنید؛ حتماً نظر پزشک تان را درباره مصرف این مکمل جویا شوید.
  12. مصرف قرص مخمر آبجو برای افرادی که تحت شیمی درمانی هستند توصیه نمی شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر