موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک روغن خراطین

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 04 آذر 1400 ساعت 20:01

همه چیز درباره روغن خراطین و تشخیص اصل بودن آن

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شاید شما هم نام روغن خراطین این معجزه طبیعت را شنیده باشید و جزئیاتی درباره خواص و کاربردهای آن را بدانید. روغن خراطین اصل یکی از بهترین روغن ها برای استفاده خانم ها و آقایان است که میتواند برای حجم دهی قسمت های مختلف بدن تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. این روغن ها دارای مارک و انواع مختلفی هستند که ما فقط به عرضه نوع داخلی آن و با کیفیت و بازدهی بالا پرداخته ایم. دقت نمایید که اعضایی که روغن خراطین معمولا برای آنها استفاده میشود را به طور غیرمستقیم به آن اشاره خواهیم کرد. این روغن نیز برای بزرگ کردن و حجم دهی به اعضای قسمت های مختلف بدن مانند سینه، گونه و صورت، لب ها، باسن، بازو ها و ران ها همچنین آلت و … تاثیر دارد. علاوه بر خانم ها و آقایان که برای زندگی زناشویی خود از خراطین استفاده میکنند و روغن آن را به محل مورد نظر مالیده و ماساژ میدهند تا به حجم و اندازه دلخواه مورد نظر خود برسند باید ورزشکاران و بدن سازان را از طرفداران دائمی این روغن دانست.

روغن خراطین ایرانی با کیفیت بالا تولید شده در داخل کشور بوده و تاثیرگذاری آن بسیار بهتر از روغن های خراطین تقلبی خارجی است.

این محصول کاملا طبیعی بوده و باید آن را پیشرو در احیاء طب سنتی و گیاه درمانی اسلامی دانست.

1629517543.jpg

زمان تاثیرگذاری روغن خراطین حدود دو ماه بعد از شروع استفاده است. البته بستگی به سیستم جسمی ممکن است این زمان متفاوت باشد. روش استفاده از روغن در کاتالوگ محصول به زبان فارسی درج شده است که قبل از استفاده حتما مطالعه کنید. خراطین از نوعی کرم تهیه میشود که به کرم خاکی قرمز مشهور است و در کل کشورها از خواص آن بهره می برند. این محصول حاوی پروتئین های عالی بوده و مواد مغذی مانند امگا 3 فراوانی در آن وجود دارد، همچنین امگا 6 و امگا 9 به مقدار زیاد از جمله مواد تشکیل دهنده آن است.برای تاثیرگذاری بیشتر معمولا تولید کننده ها این روغن را با روغن هایی همچون زیتون جهت حجم دهی موضعی به میزان مشخصی ترکیب میکنند.

علاوه بر حجم دهی عضله های مختلف نیز از روغن خراطین برای رفع چین و چروک و جوانی پوست، محافظت پوست در برابر عوامل محیطی و… استفاده میشود. از این روغن هم خانم ها و هم آقایان استفاده میکنند. خوشبختانه دانشمندان قدیمی ایرانی از سایر دانشمندان جهان در علوم طب سنتی عقب نمانده و توانسته اند از دیرباز به تهیه خراطین همت گمارند و از آن بهره برند.

1567220039.jpg

روغن خراطین اصل

روش های مختلفی برای حجم دهی به قسمت های مختلف بدن وجود دارد، از آن قبیل باید به روش هایی مانند تزریق ژل که به پروتز مشهور است، داروهای شیمیایی و عمل جراحی اشاره کرد که حتما اطلاع دارید که این روش ها علاوه بر عوارضی که ممکن است داشته باشد هزینه های زیادی می طلبد. اما روغن خراطین با کمک طب سنتی توانسته بهترین بازدهی را با کمترین هزینه داشته باشد. اگر میخواهید از روش های فوق برای بزرگ کردن اندام مورد نظرتوان استفاده کنید پیشنهاد میکنیم قبل از آن درباره عوارض آنها و همچنین تاثیرات خراطین بیشتر تحقیق کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

روغن خراطین در چندین مارک و مدل مختلف وجود دارد و حتی نوعی از آن به عنوان خراطین هندی مشهور است که متاسفانه هیچ آرم و لوگوی معتبری ندارد. پیشنهاد میکنیم از روغن های ساخت داخل استفاده کنید که دارای کاتالوگ و آموزش های استفاده به زبان فارسی هستند.کمپلکس های موجود در روغن خراطین با خاصیت آنتی اکسیدانی و محرک رشد سلول ها باعث رشد سلول ها میشود. قبل از استفاده پیشنهاد میشود که چندبار بر روی پوست بازو تست کنید و در صورتیکه حساسیتی مشاهده نکردید به موضع مورد نظر خود بمالید، خراطین مناسب ورزشکاران و افرادی بوده که برای حجم دادن موضعی به عضلات خود میخواهند از آن استفاده کنند. جالب است بدانید که در طی سالهای طولانی از آن در طب سنتی ایران به کار برده شده است.

روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه ساخت ایران و زیر نظر وزارت بهداشت ایران است که شماره مجوز آن درج شده است.

1637567912.jpg

روش به کاربردن روغن خراطین:

استفاده از خراطین مایع بسیار ساده است، بعد از تست روغن بر روی بازوی خود محلی که میخواهید خراطین را بر روی آن بمالید ابتدا کمی ماساژ دهید تا گردش خون افزایش پیدا کند و قرمز شود، سپس چند قطره از روغن را روی ان ریخته و دوباره ماساژ دهید. این کار را روزانه یک بار و به طور مرتب انجام دهید. البته قبل از استفاده بروشور و توضیحات محصول را به طور کامل مطالعه کنید.

موارد  قابل استفاده روغن خراطین:

  • گونه ها، افراد متعددی از این روغن برای چاق کردن گونه ها استفاده میکنند

  • لب ها، به جای پروتز لب که یک عمل جراحی خطرناک است خراطین بسیار کم هزینه می باشد

  • سینه ها و باسن، معمولا قابل استفاده خانم ها است و برای حجم دهی به آنها استفاده میشود

  • ورزشکاران و بدن سازها، این گروه برای قسمت های مختلف بدن مخصوصا عضله بازوها از خراطین برای حجم دهی استفاده میکنند

  • آلت، که آقایان برای افزایش حجم دهی و طول آن از روغن خراطین بهره میبرند

  • شاداب کننده و لطافت بخشیدن به پوست

  • و…

1605988892.jpg

خراطین در گذشته و قبل از انقلاب صنعتی به صورت طب سنتی در انواع داروها به صورت ماده اولیه استفاده میشده است، اما بعد از گسترش علم و تکنولوژی مواد آرایشی توانستند با بهره گیری از خواص این روغن رشد زیادی داشته باشند. اگر درباره گذشته کرم های قرمز تحقیق کنید متوجه خواهید شد که خواص پزشکی آنها از دیرباز کشف شده است و علاوه بر مواد آرایشی کنونی در علوم طب سنتی بسیار مورد توجه بوده است. کارکرد روغن خراطین بسیار ساده است، این روغن با افزایش گردش و حجم خون رسانی در محل مورد استفاده باعث حجم دهی و بزرگتر شدن اندام ها میشود. دقت نمایید که تنها استفاده صحیح و مستمر از روغن بوده که بعد از مدتی شاهد تاثیرگذاری آن خواهید بود.

بعد از خرید روغن خراطین حتما آن را به دور از تابش نور خورشید قرار دهید چراکه در اثر تابش نور ممکن است خواص آن کاهش پیدا کند، البته شرکت های تولید کننده در این باره اقدامات لازم را انجام داده اند به نحوی که شیشه روغن را به رنگ تیره و قهوه ای انتخاب کرده اند در نتیجه مانع تابش نور به مایع درون آن خواهد شد و همین خصوصیت یکی از روش های تمایز روغن خراطین اصل از نوع روغن تقلبی است. در زمان ماساژ میتوانید از دستکش های پلاستیکی استفاده کنید و همچنین اگر یکی دوبار قطره های روغن به محلی که نمیخواهید ریخت نگران افزایش حجم آن قسمت نباشید، چراکه حداقل چنبار باید از روغن به همراه مالش و ماساژ استفاده شود تا تاثیر آن مشهود شود.

مدت زمان تاثیرگذاری روغن خراطین:

برای اینکه تاثیرگذاری این روغن بهتر و سریعتر انجام شود همانطور که گفته شد باید به طور مرتب و روزانه استفاده گردد، طبق تجربه مصرف کنندگان و اظهارنظر تولید کنندگان حدودا دوماه طول خواهد کشید تا عضو و محل مورد نظر شما به حجم و اندازه دلخواه برسد. در کنار استفاده صحیح برخی موارد خصوصی و جسمی شخص هم در مدت زمان تاثیرگذاری روغن دخیل است و در بعضی از افراد ممکن است کمی دیرتر و برخی دیگر کمی زودتر به نتیجه برسند. حتی ممکن از خانم ها زودتر از آقایان به دلیل تفاوت در بافت های بدن به تغییر اندازه محل مورد نظر خود دست پیدا کنند. قبل از استفاده روغن بهتر است شیشه آن را کمی تکان دهید تا غلظت آن یکنواخت شود. دقت نمایید که این فروشگاه هیچ تضمینی به مدت تاثیرگذاری و یا ایجاد هرنوع حساسیتی از این محصول بر روی پوست و بدن شما نخواهد داد چراکه وضعیت ژنیتیکی و پوستی هرفرد متفاوت است و قبل از مصرف حتما تست کنید.

روغن خراطین اصل و صد درصد طبیعی ساخت ایران

در زمان استفاده از این محصول همانطور که ذکر شد باید محل مورد نظر را ماساژ دهید، چنانچه این ماساژ به صورت چرخشی انجام شود و کمی با انگشت ها و کف دست فشار آورده شود تاثیرگذاری آن بهتر خواهد بود. و همچنین سعی کنید موهای محل مورد نظر را قبل از استفاده از روغن اصلاح کنید.

1569471449.jpg

یک روغن خوب و با کیفیت خراطین میتوانداعضای کوچک مانده بدن را با تداوم مصرف حجم دهد و همچنین به افزایش گردش خون کمک کند. از طرفی ضداسپاسم و سردی و گرفتگی در رگ ها و عضله ها نیز از خصوصیت یک روغن خراطین خوب است. کم کردن درد مفاصل خشک هم یکی دیگر از کاربردهای آن است.

قیمت روغن خراطین چند است؟

روغن های متفاوتی در بازار وجود دارد پس تفاوت قیمت روغن خراطین کاملا طبیعی است. و اما اساس قیمت گذاری به موارد مختلفی بستگی دارد مانند تولید داخلی و اینکه محصول وارداتی باشد. همچنین به غلظت خود روغن و حجم بطری آن که همگی در قیمت روغن تاثیر دارد. اما گاها روغن های تقلبی زیادی هم هستند که با قیمتی مشابه خراطین اصل به فروش میرسند. البته قیمت روغن در برخی عطاری ها به دلیل اینکه خود عطار اقدام به تهیه روغن میکند متفاوت با روغن های شرکتی و دارای مارک هستند و اگر میخواهید روغن خراطین را از عطاری تهیه کنید حتما به معتبر بودن آن عطاری دقت نمایید چراکه ممکن است هر روغنی را به جای خراطین به شما عرضه کنند. تشخیص اصل بودن این روغن بسیار دشوار است پس پیشنهاد میکنیم همواره از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید تا علاوه بر کیفیت و اصل بودن آن بتوانید با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید.

ساده ترین راه برای بزگ شدن اعضای مختلف بدن استفاده از روغن خراطین است، این محصول در طی سالهای طولانی مورد استفاده افراد زیادی بوده است و حتی در کتب علمی تاثیر آن به اثبات رسیده است. روغن ها و ژل های شیمیایی که تبلیغات زیادی برای آنها شده است هرچندهم تاثیرگذار باشد اما با توجه به شیمیایی بودن آنها بدون عوارض نخواهد بود. خوشبختانه دانشمندان ایرانی از دیرباز توانسته از از این روغن استفاده کرده و هم اکنون هم محصول ایرانی آن دارای کیفیت بسیار عالی بوده که توجه افراد مختلف را جذب کرده است. تقریبا اکثر افرادیکه با این روغن آشنا شده اند ترجیح داده اند آن را جایگزین روش هایی مانند کرم های شیمیایی و بوتاکس و جراحی کنند تا علاوه بر نداشتن عوارض آنها هزینه بسیار کمتری برای خرید آن کنند.

خراطین در طب سنتی:

در یکی از کتب اسلامی قدیمی به نام تحفه حکیم مومن از خراطین به کرم های سرخ رنگی یاد کرده است که در زمین های مرطوب رشد میکنند. و همچنین از خواص آن به ضماد کردن روغن خراطین با برخی گیاهان مانند برگ کدو برای بزرک کردن آلت اشاره داشته است. نه تنها در طب کهن اسلامی، بلکه در علوم طبی سنتی کشورهایی چون چین از خراطین به عنوان یک حجیم کننده اعضای بدن یاد کرده و آن را بسیار تاثیرگذار دانسته اند و بر طبیعی بودن آن تاکید داشته اند. از منابع دیگری که در آنها درباره “روغن خراطین” تحقیق و تفحص کرده اند میتوان به کتب ابوعلی سینا، کتاب مفرح القلوب نوشته حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی و گنجینه الاسرار شیرازی یاد کرد، همچنین کتب و منابع بیشمار دیگری علاوه بر زبان فارسی وجود دارد که به زبان های مختلف در ادوار گذشته و کنونی منتشر گردیده است. البته باید گفت با اینکه این روغن تاثیر زیادی بر روی افزایش حجم و طول قسمت های مختلف بدن دارد اما برای افزایش قد نمیتوان از آن استفاده کرد.

1616070749.jpg

روغن خراطین: سالهاست که در طب سنتی اکثر کشورها وارد شده و برای درمان کوچکی اندم ها ( افزایش رشد موضعی) عضلات استفاده میگردد. مکانسیم آن طبق توضیحات قبلی با کمک افزایش خون رسانی به بافت ها و تغذیه بهتر اندام ها بوده که باعث رشد در قسمت مورد استفاده میگردد. خراطین اصلی بوی نامطبوعی دارد و به راحتی جذب پوست میشود. استفاده از روغن خراطین به طور طبیعی به حجم دهی عضو مورد نظرتان کمک کرده و نیاز به عمل جراحی و استفاده از دورهای خطرناک شیمیایی را نخواهید داشت. این روغن همانطور که تاثیر شگرفی بر روی رشد اندام ها دارد در کنار آن باعث افزایش رشد موها در قسمت مورد استفاده میگردد که این مورد در طول دوره استفاده از روغن طبیعی است.

جالب است بدانید از روغن خراطین حتی برای از بین بردن خط اخم و خط خنده بر روی گونه ها و خطوط روی پیشانی هم استفاده میشود، در نتیجه با رفع چین و چروک های روی پوست باعث شادابی و جوان سازی شما میگردد.

اگر به تاریخچه خراطین و کرم های قرمز نگاهی بیاندازیم تاریخ کشف آن را میتوان مرتبط با کشف کرم قرمز خاکی دانست، در سالهای طولانی قبل از میلاد در رم شخصی توانست از کمپوست کرم قرمز استفاده کند، از طرفی ارسطو اندام گوارشی زمین را همین کرم ها دانسته است و مردم چین از آن برای دفع مسمومیت و مداوای انواع بیماری بهره های زیادی برده اند. ابوعلی سینا از مشهورترین دانشمندان ایرانی هم از کرم خراطین در داروهای خود استفاده می برده است. نام {روغن خراطین} یک واژه فارسی است که در علوم کهن ایرانی به روغن کرم قرمز داده شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر