موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هاشور ابرو بعد از چند روز طبیعی میشه

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 17 تیر 1400 ساعت 12:38

hashooreabroo.jpg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مدت زمان ماندگاری رنگی که که برای هاشور ابرو انجام میشود چقدر است؟

ماندگاری رنگ هاشور” در میکروپیگمنتیشن به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله رنگ انتخاب شده و عمق کاشت آن، نوع پوست فرد متقاضی، میزان تعریق پوست هاشور شده و … که میزان ماندگاری رنگ را در میکروپیگمنتیشن حدوداً از ۶ ماه الی ۲ سال و حتی بیشتر متغیر می سازد.

سوالی که بیشتر خانم ها دارند اینکه چرا هاشور هاشون بعد از انجام کار پرنگ میباشد .

جواب : ابرو هایی که تازه هاشور زده شده اند اول پر رنگ هستند ولی به مرور بعد از گذشت ۲ الی سه هفته به رنگ اصلی شون بر میگردند . از این بابت نگران نباشید .

فقط در انتخاب هاشور کارتون دقت کنید که از مواد اورجینال و لوازم یکبار مصرف استفاده کنند .

هاشور ابرو در چند روز اول خیلی پر رنگ میباشد و نباید نگران باشید .

هاشور ابرو در مدت ۱۵ روز چندین بار کم رنگ و پر رنگ و … میشود .

مدت زمان ماندگاری رنگ در هاشور ابرو

🌷مدت ماندگاری رنگ در هاشور ابرو معمولا ۶ ماه تا ۲ سال است که به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای افزایش ماندگاری هاشور ابرو بهتر است ترمیم های اولیه را به طور منظم انجام دهید و از راهکارهایی که در ادامه خواهیم گفت، به کار گیرید.

eyebrows-micropigmentation.gif

مرکز تخصصی هاشور ابرو تهران -هاشور ابرو حرفه ای  – آرایشگاه هاشور ابرو در تهران

خانم ها در صورتی که هر سوالی دارند میتواند با یکی از هاشور زن ها تماس بگیرید و مشاوره لازم را انجام دهید.

عوامل تاثیر گذار در ماندگاری رنگ در آرایش دائم هاشور ابرو

نتایج آزمایش فیتزپاتریک در مورد ماندگاری آرایش دائم تحت تأثیر سه مؤلفه اصلی میباشد : تمایل ژنتیکی ، واکنش به نور خورشید و عادات برنزه. هر سه این فاکتورها قبل از انجام یک روش آرایش دائمی مانند میکروبلادینگ ابرو (میکروبلیدینگ ابرو) یا میکروپیگمنتیشن ابرو مهم هستند که باید در روند بهبودی و طول عمر خال کوبی های آرایشی مشتری تأثیر بگذارد. مشابه خال کوبی ها یا تاتو های معمولی ، جوهرهایی که برای میکروبلیدینگ و سایر روشهای مشابه استفاده می شوند ، وقتی به طور مداوم در معرض اشعه ماوراء بنفش نور خورشید قرار می گیرند ، با سرعت بیشتری شکسته می شوند و رنگ شان را از دست میدهند. اگر پوست مشتری در مقابل اشعه ماورا بنفش آسیب میبیند می تواند نحوه نگه داشتن رنگدانه لایه پوستی را تغییر دهد.

اهمیت انتخاب رنگدانه در ماندگاری میکروپیگمنتیشن ابرو

هنگامی که نوبت به انتخاب یک رنگدانه برای هاشور ابرو میرسد ، تکنسین ها اغلب مجبورند چند رنگ مختلف را با هم مخلوط کنند.

بین مخلوط کردن رنگدانه و طول عمر معمولاً ارتباط مستقیمی وجود دارد هر چه قدر ابرو که ابرو طبیعی تر و دارای سایه قهوه ای بیشتری باشد طول عمر یک تاتو معمولی را نخواهد داشت.

هنگام تطبیق رنگ موهای ابرو ، تکنسین ها باید تن پوست را در نظر بگیرند. هدف از میکروبلیدینگ ایجاد یک ابروی طبیعی است که کاملاً با موهای طبیعی و رشد آنها هماهنگ باشد. رنگ ابرو نیز بر اساس سطح پوست و مو انتخاب می شود. اگر مشتری پوست زیتونی داشته باشد ، ممکن است یک قهوه ای خاکستری بیشتر با پوستش مطابقت داشته باشد، در حالی که اگر مشتری پوست تیره صورتی داشته باشد احتمالا رنگ قهوه ای مایل به قرمز بهترین رنگ باشد.

فرایند ترمیم و پوسته ریزی هاشور ابرو

هاشور ابرو در روز اول :مشتری ابروهایش را دوست دارد اما پهن بودن و تیره بودن رنگ ابرو او را نگران میکند .
هاشور ابرو در روز دوم تا سوم :پوست شما هنوز کمی متورم است و رنگ ابرو ها خیلی تیره میشود .
هاشور ابرو از روز سوم تا هفتم :فرایند پوسته ریزی آغاز میشود و پیگمنت ها تکه تکه شده و میریزند.
هاشور ابرو از روز هشتم تا چهاردهم :رنگ پیگمنتیشن به طور کامل از روی پوست ناپدید میگردد.
هاشور ابرو در روز بیست و یکم تا بیست و هشتم :رنگ پیگمنتیشن به روی پوست باز میگردد ! ممکن است در این مرحله ابروها قرینه نباشند .
هاشور ابرو در روز سی ام تا چهل و دوم :بعد از ترمیم ، در این مرحله کاشت رنگ یکسان و ابروها قرینه میشوند.

نکات مهمی در مورد رنگ هاشور ابرو

۱️⃣ رنگ های گیاهی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند دارای ماندگاری کمی بوده و حداکثر ۳ تا ۶  ماه بر روی پوست باقی می مانند .

۲️⃣ رنگ های شیمیایی دارای ماندگاری بالا است و در تاتو های قدیمی از این نوع رنگ استفاده میشده به همین دلیل بسیار پرنگ و ماندگار هستند و پاک کردن آنها بسیار دشوار است.

۳️⃣رنگ های آلی یا معدنی رنگ های بدون سرب و با کیفیت بالاتر و تا حدودی مورد تایید وزارت بهداشت هستند, تاتو کار باید میزان قدرت و ماندگاری رنگ را در نظر داشته باشد معمولا در ایران افرادی که تمایل به انجام تاتو دارند ،بر خلاف نظر وزارت بهداشت، ترجیح میدهند از رنگ های با ماندگاری بالا استفاده شود. مدت زمان ماندگاری این رنگ ها از شش ماه تا یکی دو سال میباشد . که به مراقبت نیاز دارد .

خونریزی در هاشور ابرو ممنوع

در هنگام کار برای انجام هاشور ابرو به هیچ عنوان خونریزی نباید ایجاد شود چون خون ریزی رنگ را پس میدهد . خونریزی ناشی از بی تجربی میکروپیگمنتیشن کار میباشد .

توجه کنید در هاشور ابرو اگر ترمیم انجام نشود هاشور ابروی شما پاک میشود . ترمیم در ماندگاری هاشور ابرو بسیار موثر و ضروری است.

%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88.jpg


منبع: abrookar.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر