موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

لیزر موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 05 اسفند 1399 ساعت 09:05

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

این روزها اگر نگاهی به اطراف بیاندازید متوجه می شوید که انواع مختلفی از لباس ها اعم از توری، نیم تنه، کوتاه و… در بازار موجود است. که این مسئله باعث می شود مقدار زیادی از شکم نمایان شود. حال این مسئله ایجاب می کند که افراد برای خلاصی از شر موهای زائد شکم به سراغ لیزر موهای شکم بروند. این روش درمانی هر چند که تنها مختص خانم ها نبوده و بسیاری از آقایان به سراغ بهره گیری از آن می روند اما نکاتی را در خود جای داده است که رعایت کردن و آگاهی از آنها افراد را در رسیدن به نتیجه دلخواه یاری می کند. از همین رو در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی آن می پردازیم.

نحوه لیزر موهای شکم

همانطور که گفته شد نکات بسیار زیادی در رابطه با لیزر موهای شکم وجود دارد که از جمله مهمترین آن میتوان به نحوه انجام آن اشاره کرد. دقت داشته باشید به دلیل حساس و نازک بودن پوست شکم، چگونگی انجام این عمل اهمیت بسیار بالایی دارد. معمولا پزشکان برای انجام این عمل فاصله مناسبی میان دستگاه و پوست شکم ایجاد می کنند و پس از آن با فشردن پدال دستگاه، اشعه منتشر شده و بدون اینکه آسیب و سوختگی بر روی پوست افراد به وجود دارد خود را به ناحیه مورد نظر می رسانند و با سوزاندن فولیکول های مو، افراد را به نتیجه دلخواه می رسانند.

03-25.jpg

ماندگاری لیزر موهای شکم

برای اینکه پس از لیزر موهای شکم نسبت به ماندگاری آن اطلاعاتی بدست آورید باید بدانید که انجام این کار چیزی حدود نیم ساعت از زمان پزشک را میگیرد اما هرجلسه درمانی چیزی حدود یک ماه ماندگاری دارد و پس از گذشت ۶ جلسه میتوانند از شر بخش زیادی از موهای زائد شکم خود خلاص شوند. هر چند که با توجه به نوع پوست و موی افراد، تعداد جلسات درمانی می تواند متفاوت باشد. از همین رو توصیه می شود قبل از انجام هرگونه اقدامی جلسه مشاوره ای با پزشک مربوطه ترتیب داده و نسبت به تمامی سوالاتی که ذهن شما را به خود مشغول کرده و میتواند شما را در رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کند با پزشک صحبت کنید.

هزینه لیزر موی شکم

یکی از مهمترین مسائلی که ذهن افراد را در رابطه با لیزر موهای شکم به خود مشغول می کند، هزینه انجام آن است. باید بدانید که عوامل زیادی در تعیین هزینه نهایی دخیل می باشد. که از جمله آن میتوان به تخصص، مهارت، تجربه و توانایی پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستگاهی که مورد استفاده قرار میگیرد، تعداد جلسات درمانی، کیفیت خدمات و تجهیزاتی که ارائه می شود و همچنین ناحیه مورد نظر اشاره کرد. مسلما هر چقدر کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز به همان نسبت افزایش پیدا می کند.

01-25.jpg

نتیجه لیزر موهای زائد شکم

برای اینکه بتوانید نتیجه لیزر موهای زائد شکم را دریافت نمائید، باید تمامی جلسات درمانی را بدون کوچکترین وقفه ای طی کنید. بسیاری از افراد پس از اولین جلسه و مشاهده نتایج آن به این باور میرسند که همه چیز تمام شده و به طور کلی از شر موهای زائد شکم خلاص شده اند. اما باید بدانید که اولین جلسه به عنوان یک شوک به موهای زائد تلقی می شود و فولیکول های مو پس از مدتی به آن عادت کرده و روال عادی را از سر میگیرند، از همین رو این تداوم جلسات درمانی است که افراد را به نتیجه دلخواه میرساند و اغلب حدود یکسال تخمین زده می شود.

منبع : کلینیک زیبایی روژا

Tags : لیزر موی زائد شکملیزر موی شکم خانم ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: rojaclinic.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر