موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 29 دی 1400 ساعت 18:59

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه را از سایت پست روزانه دریافت کنید.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

https%3A%2F%2Fmosbate1.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F01%2Fbody-types-1.jpg

برای چاق شدن پاها و پایین تنه چه بخوریم؟

چاقی پاها و یا همان چاق شدن سریع پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می‌کند.

می‌توانید برای این منظور از استپ‌های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست‌هایتان نگه دارید.

به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه‌هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می‌شود.

همچنین می‌تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس (همچنین بخوانید:راه های افزایش اعتماد به نفس)، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتاً به خاطر ژنتیک است، اما شما می‌توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم‌های تناسب اندام افزایش دهید.

چاق شدن پایین تنه با داروی گیاهی

گیاهان و داروهای گیاهی عوارض داروها و قرص‌های چاق کننده را ندارند. به جز اینکه، می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند، برخی از آنها باعث چاق شدن هم می‌شوند. در ادامه چهار داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه را معرفی می‌کنیم.

گیلاس زمستانی (Ashwagandha)

برای اضافه کردن وزن، گیلاس زمستانی محبوب‌ترین داروی گیاهی هندی است که افراد از آن استفاده می‌کنند. فواید گیلاس زمستانی برای درمان استرس، بهبود وضعیت اشتها، درمان کمبود انرژی و وضعیت‌های دیگر به اثبات رسیده‌اند. بنابراین مصرف گیلاس زمستانی به صورت مکمل می‌تواند به افزایش وزن کمک کند.

چاق شدن پایین تنه با دانه‌های شنبلیله

دانه‌های شنبلیله می‌توانند به عنوان داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه مؤثر و مفید باشند. این دانه‌ها به کنترل طبیعی دیابت و کاهش وزن کمک می‌کنند. شاید به نظر متناقض با هدف ما باشد، اما آثار این دانه گیاهی با نحوه مصرف آن متفاوت خواهد شد. برای افزایش وزن، نوشیدن چای دانه‌های شنبلیله در وعده‌های صبح و شب می‌تواند مفید باشد. کپسول‌های این دانه‌ها نیز در دسترس هستند که بهتر است با تجویز از جانب پزشک مصرف شوند.

همچنین بخوانید: خواص شنبلیله و تخم شنبلیله برای پوست صورت، مو، قاعدگی، مردان و قلب

ریشه قاصدک برای چاق شدن پایین تنه

ریشه قاصدک سرشار از مواد مغذی‌ای است که برای بدن سالم ضروری هستند. علاوه بر سرشار بودن از مواد غذایی مهم، ریشه قاصدک می‌تواند به اضافه کردن وزن کمک کرده و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه باشد. این ریشه اشتهای افراد را تحریک می‌کند. بنابرین افراد می‌توانند با کمک آن به وزن خود اضافه کنند.

چاق شدن پایین تنه با بابونه

بابونه گیاهی با شکوفه‌های زیبا است که مصرف آن به افراد برای ایجاد تناسب وزنی به واسطه افزایش وزن در دوره‌ای کوتاه از زمان کمک می‌کند. این گیاه بهترین روش برای افزایش طبیعی اشتها و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید: خواص درمانی چای بابونه

معجون چاق کننده سریع

معجون‌های چاق کننده به شما در مصرف کالری‌های بیشتر زمانی که رژیم غذایی شما قادر به ارائه کالری کافی به بدن شما نیست کمک می‌کنند. با استفاده از مواد تشکیل دهنده مناسب، یک معجون می‌تواند ورودی روزانه بدن شما را تا 4000 کالری افزایش دهد. در ادامه به دو معجون چاق کننده سریع می‌پردازیم.

معجون کرم نارگیل

ترکیب 1.5 فنجان کرم نارگیل، نصف فنجان روغن نارگیل، نصف فنجان عسل، 2 فنجان جو و 1 فنجان بادام، معجونی با بیش از 4000 کالری انرژی فراهم می‌کند. اگر علاقه‌ای به معجون‌های شیرین ندارید، به جای عسل از دو فنجان موز له شده استفاده کنید یا عسل را به طور کل از ترکیب حذف کنید. اگر چه روغن و کرم نارگیل مقادیر زیادی از چربی اشباع در خود دارند، چربی نیمه اشباع موجود در آنها برای بدن افراد مفید هستند، این موضوع در مطالعه‌ای در دانشگاه کالیفرنیا نشان داده شده است. با این حال اگر پیش از این نارگیل را در چنین مقادیری مصرف نکرده‌اید، ابتدا نصف یا یک چهارم چنین معجونی را امتحان کنید، زیرا مقادیر زیاد از این ماده غذایی در بعضی افراد واکنش‌هایی نظیر اسهال ایجاد می‌کند.

شیک کره بادام زمینی و موز

شیک حاوی 1 فنجان از کرم‌های سنگین، 1.5 فنجان کره بادام زمینی، 3 فنجان موز له شده و یک فنجان جو دوسر می‌تواند چیزی نزدیک به 4000 کالری برای بدن فراهم کند. برای تردتر شدن شیک، تنها یک فنجان کره بادام زمینی اضافه کنید و جای باقی آن را با یک فنجان بادام خام یا نوع دیگری از آجیل پر کنید. اگر از موز له شده استفاده می‌کنید، شیک شما به اندازه‌ای ضخیم خواهد بود که می‌توانید مشابه بستنی و با قاشق به مصرف آن بپردازید. این شیک را می‌توانید به عنوان یک معجون چاق کننده سریع استفاده کنید.

همچنین بخوانید: طرز تهیه اسموتی موز و کره بادام زمینی خوشمزه خانگی

شخصی سازی طعم‌ها

اجزای بهبود دهنده طعم نظیر پودر کاکائو، عصاره وانیل، دارچین یا جوز هندی کالری چندانی به معجون‌های شما اضافه نمی‌کنند، اما با استفاده از این مواد می‌توانید مانع از تکراری شدن طعم آنها شوید و یا از خوردن این معجون‌ها لذت ببرید. شما هر روز می‌توانید با مواد اصلی یکسان معجون خود را با طعم متفاوتی درست کنید و خوش مزه‌ترین معجون چاق کننده سریع را نوش جان کنید.

بهبود شیک‌های پودری

اگر از شیک‌های پودری افزایش وزن استفاده می‌کنید، به جای دو یا سه برابر کردن پودری که مصرف می‌کنید، اجزای پر کالری را به آن اضافه کنید. برای مثال، اگر از پودر افزایش وزن با طعم دهنده شکلات استفاده می‌کنید که 2000 کالری در هر وعده برای شما فراهم می‌کند، 2 فنجان کرم سنگین و 1 فنجان موز له شده به آن اضافه کنید، تا بتوانید 4000 کالری وارد بدن خود کنید.

نکات کلی برای چاق شدن

علاوه بر آنچه در این بخش گفته شد چند توصیه کلی برای رسیدن شما به هدفتان یعنی چاق شدن وجود دارد که شما را برای رهایی از لاغری یاری می‌کند:

1) تاحد امکان پیش از خوردن غذا آب ننوشید.

2) روزانه یک لیوان معجون سالم و با کیفیت بخورید.

3) نوشیدن شیر قبل از خواب و در طول روز به چاق شدن شما کمک می‌کند.

4) تعداد وعده‌های غذایی را افزایش دهید ولی با حجم کم.

5) از بشقاب بزرگتر برای غذا خوردن استفاده کنید تا بدون آنکه متوجه شوید غذای بیشتری بخورید.

6) اگر اهل نوشیدن قهوه و نسکافه هستید آن را با خامه اضافه بخورید.

7) به اندازه کافی بخوابید.

8) سیگار نکشید.

9) در انتخاب غذا دقت کنید و زمانی که قصد خوردن غذا دارید ابتدا غذای پروتئینی بخورید و سبزیجات مرحله آخر غذا خوردن باشد.

منبع مطلب : mosbate1.ir

مدیر محترم سایت mosbate1.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

چاق شدن در یک هفته + داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه - نبض ما

https%3A%2F%2Fnabzema.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F08%2F%DA%86%D8%A7%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9.jpg

اگر شما از آن دست لاغر‌هایی هستید که رژیم های مختلف غذایی در چاق شدن شما تاثیری نداشته است، ما به شما کمک می کنیم تا با رعایت نکات ساده چاق شدن در یک هفته  را تجربه کنید.

چاقی یکی از آرزو های دوردستی است که اکثر افراد لاغر به آن نمی‌رسند. به نظر می‌رسد چاق شدن آسان تر از لاغر شدن باشد اما افراد لاغر چنین نمی گویند!

حدود دو سوم افراد در جهان دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که بیش از حد لاغر بودن است. لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد.

علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند. در ادامه راهکارهای چاق شدن سریع، تکنیک های چاق شدن سریع کودکان و چند معجون چاق کننده سریع را معرفی خواهیم کرد.

این که آیا شما به لحاظ بالینی کم وزن هستید و یا در چاق شدن و ساختن عضلات دچار مشکل هستید، تفاوت زیادی ندارد و اصول اولیه راه حل برای هر دو یکسان است. این مقاله راه های چاق شدن سریع که سلامت شما را حفظ کند ارائه خواهد داد.

لاغری بیش از حد یعنی چه؟

کم وزنی به عنوان داشتن شاخص توده بدنی (BMI) کمتر از ۱۸٫۵ تعریف شده است. در واقع این شاخص به عنوان ابزاری برای تعیین چاقی یا لاغری افراد به کار می رود. این مقدار از توده بدنی مورد نیاز برای داشتن وضعیت سلامت بهینه کمتر است. در مقابل، شاخص بیش از ۲۵ برای اضافه وزن و بیش از ۳۰ برای چاقی درنظر گرفته می شود.

با این حال، در نظر داشته باشید که مشکلات زیادی در مقیاس BMI وجود دارد چرا که فقط به وزن و قد نگاه می کند و توده عضلانی را در نظر نمی گیرد. بعضی از مردم به طور طبیعی بسیار لاغر هستند اما هنوز هم سالم هستند. داشتن وزن کم با توجه به این مقیاس لزوما به این معنی نیست که شما مشکل سلامتی دارید.

کمبود وزن حدود ۲-۳ برابر در میان دختران و زنان رایج تر است. در ایالات متحده، ۱٪ مردان و ۲٫۴٪ زنان ۲۰ ساله و بالاتر دارای کم وزنی هستند.

افزایش وزن سریع

چگونه در‌مدت کوتاه چاق شویم ؟ برای افزایش وزن سریع راهکارهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

۱۰ نکته دیگر برای چاقی سریع

ترکیب دریافت کالری زیاد با تمرینات بدنی سنگین، دو عامل مهم است. با این حال در اینجا ۱۰ راهنمایی برای چاق شدن ارائه می شود:

۱- قبل از وعده های غذایی آب ننوشید. این می تواند شکم شما را پر کند و دریافت کالری کافی را برای شما سخت تر کند.

۲- بیشتر بخورید در هر زمان که می توانید غذا یا غذای اضافی بخورید، مثلا قبل از خواب.

۳- شیر بنوشید. نوشیدن شیر کامل برای رفع تشنگی یک راه ساده برای دریافت پروتئین و کالری با کیفیت بالا است.

۴- اگر واقعا خواهان چاق شدن در یک هفته هستید می توانید شِیک های افزایش وزن را امتحان کنید. این پروتئین شیک ها حاوی پروتئین کربوهیدرات و کالری بسیار زیاد است.

۵- برای چاق شدن سریع از بشقاب های بزرگتر استفاده کنید. قطعا از بشقاب های بزرگ استفاده کنید اگر قصد دارید کالری بیشتری دریافت کنید، زیرا بشقاب های کوچکتر باعث می شود مردم به طور خودکار کمتر غذا بخورند.

۶- به قهوه خود خامه اضافه کن. این یک روش ساده برای اضافه کردن کالری بیشتر است.

۷- برای افزایش وزن ، کراتین مصرف کنید. مکمل ساختاری کراتین مونوهیدرات می تواند به شما کمک کند که مقدار کمی وزن عضلانی خود را افزایش دهید.

۸- خوب بخوابید. خواب درست است برای رشد عضله بسیار مهم است.

۹- پروتئین خود را اول بخورید و سبزیجات را در آخر مصرف کنید. اگر مخلوطی از غذاها را در بشقاب خود دارید، ابتدا غذاهای غنی از کالری و پروتئین را مصرف کنید و در آخر سبزیجات را بخورید.

۱۰- سیگار نکشید. افراد سیگاری کمتر از افراد غیر سیگاری وزن اضافه می کنند و ترک سیگار اغلب منجر به چاق شدن می شود.

راهکارهای چاق شدن سریع در یک هفته

برای چاق شدن در یک هفته ، بسیار مهم است که این کارها را انجام دهید:

نوشابه و دونات نخورید

خوردن نوشابه و دونات ممکن است به شما در چاق شدن کمک کند، اما می تواند سلامت شما را در همان زمان نابود کند. اگر وزن کم دارید و طبیعتا می خواهید مقدار متعادلی از توده عضلانی و چربی زیر پوستی به دست آورید، نه یک دسته چربی شکم ناسالم.

غذای سالم بخورید

تعداد زیادی از افراد هستند که وزن طبیعی دارند ولی در عین حال مبتلا به بیماری هایی مثل دیابت نوع ۲، مشکلات قلبی و سایر بیماری های مرتبط با چاقی هستند. بنابراین، کاملا ضروری است که شما هنوز هم غذاهای سالم بخورید و زندگی کلی سالمی داشته باشید.

مقدار زیادی پروتئین بخورید

مهمترین مواد مغذی برای به دست آوردن وزن سالم پروتئین است. عضله از پروتئین ساخته شده و بدون آن اکثر کالری های اضافی ممکن است به چربی بدن تبدیل شوند.

مطالعات نشان می دهد که در طول دوره ای که بیشتر غذا می خورید، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا باعث می شود بسیاری از کالری های اضافی به عضله تبدیل شود. با این حال، در نظر داشته باشید که پروتئین یک شمشیر دو طرفه است.

پروتئین بسیار پرکننده است، به طوری که می تواند گرسنگی و اشتهای شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. که این باعث می شود کالری مورد نیاز سخت تر به دست شما برسد.

اگر شما در حال تلاش برای چاق شدن هستید، به ازای هر کیلوگرم، ۱٫۵ الی ۲٫۲ گرم پروتئین را هدف قرار دهید. اگر مصرف کالری شما بسیار زیاد باشد، حتی می توانید این مقدار را افزایش هم دهید.

منابع پروتئین شامل گوشت، ماهی، تخم مرغ، بسیاری از محصولات لبنی، حبوبات، آجیل و دیگر غذاها می شوند. اگر شما برای گرفتن پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دچار مشکل هستید، مکمل های پروتئین مانند پروتئین آب پنیر می تواند مفید باشد

چگونه چاق شویم؟

برای چاق شدن در یک هفته از روش‌های سالم زیر استفاده کنید:

چاقی صورت با داروهای گیاهی

گونه چاق به معنای اضافه کردن چربی روی صورت نیست. شما می توانید با پیروی از برخی از روش های ساده طبیعی، تمرین و درمان خانگی به آن دست یابید. در ادامه در مورد نحوه چگونگی به دست آوردن گونه های چاق از طریق روش های طبیعی بحث خواهیم کرد.

روش های زیر، روش های طبیعی و گیاهی هستند که می تواند در چاق شدن صورت به شما کمک کند.

۱. محلولی برای چاق شدن : گلاب رز و گلیسیرین

گلاب رز و گلیسیرین ترکیبی عالی است که می تواند در شکل گیری گونه های چاق به خوبی کار کند. به نظر می رسد این ترکیب دارای خواص فوق العاده پوستی و مرطوب کنندگی است. گلاب رز و گلیسیرین را مخلوط کنید. شب گونه های خود را با آن مالش دهید.

بهتر است در زمان قبل از خواب باشد. بگذارید در طول شب روی صورتتان باشد و صبح فردا آن را با آب گرم بشویید. این ترکیب پوست را تغذیه و هیدراته می کند. برای رسیدن به گونه های چاق، این روند را به طور مرتب تکرار کنید.

۲- عسل برای چاق شدن گونه

عسل به عنوان یکی از موثر ترین روش های خانگی برای چاق شدن سریع گونه ها در نظر گرفته می‌شود. عسل قادر به حفظ رطوبت در پوست است، در نتیجه باعث می شود پوست تازه و سالم بماند. حضور آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات پوستی رادیکال های آزاد دارد.

با مخلوط کردن ۱ قاشق چای خوری عسل همراه با پاپایا خمیری آماده کنید. این خمیر را بر روی گونه های خود قرار دهید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگه دارید. حالا آن را با آب گرم بشویید. بهتر است این روش را در صبح انجام دهید. تکرار منظم برای نتایج موثر لازم است.

۳- آلوئه ورا

ویژگی سفت‌کنندگی پوست که در آلوئه ورا موجود است، برای جلوگیری از صاف شدن گونه ها موثر است که این باعث بهبود خاصیت الاستیک بودن پوست می شود. فراوانی آنتی اکسیدان ها در آلوئه ورا مانع از انواع آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شود. همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که به پوست ظاهری با طراوت می بخشد.

گونه های خود را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، به مدت چند دقیقه به آن دست نزنید و سپس با آب گرم شستشو دهید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، این روند را دو بار در روز تکرار کنید. یکی دیگر از گزینه ها این است که آب آلوئه ورا را تهیه کنید و حداقل یک بار در روز مصرف کنید!

۴- کره

این یکی از بهترین روش های خانگی چاق شدن سریع است که می توانید دنبال کنید. با مخلوط کردن کره و شکر، خمیری درست کنید. بهترین چیز در مورد این روش این است که به غیر از نرم کردن پوست، پوست را با لایه اضافی از چربی پوشش می دهد. پس از اعمال آن بر روی صورت خود، آن را با آب گرم شستشو دهید.

۵- شنبلیله

شنبلیلهمی تواند به شما در رسیدن به گونه های چاق در زمان کم کمک کند. شنبلیله غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان است که مانع آسیب های شدید شده و پوست را صاف و سالم می کند. با مخلوط کردن ۱ قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب خمیری ضخیم تهیه کنید.

این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به آن دست نزنید. هنگامی که خمیر به طور کامل بر روی صورت چسبید، می توانید آن را با آب گرم شستشو دهید. شما همچنین می توانید این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید.

۶- شیر

شیر یکی دیگر از گزینه ها برای بدست آوردن گونه های چاق است. پوست شما را مرطوب می کند و باعث می شود پوست شما ملایم تر شود.

گونه های خود را با شیر سرد در حرکتی رو به بالا و حرکت دایره ای به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید برای ۵ دقیقه دیگر روی صورتتان بنشیند، سپس آن را با آب گرم بشویید. این کار را یکبار هر روز انجام دهید. همچنین می توانید ۱ تا ۲ لیوان شیر بدون چربی یا کم چرب به صورت روزانه بنوشید.

۷- سیب

سیب حاوی مواد مغذی بسیاری است که برای پوست شما مفید است. آنتی اکسیدان ها در سیب ها از آسیب بافتی و چین و چروک جلوگیری می کنند. علاوه بر این، به پوست شما کمک می کند ظاهری نرم و چاق داشته باشد.

½ سیب طوری مخلوط کنید که خمیرمانند شود. این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به صورت دایره وار به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قبل از شستشو با آب گرم بگذارید روی صورتتان بماند. یک بار در روز این روش را تکرار کنید. همچنین روزانه هرزمان که می توانید سیب بخورید.

چاق شدن پاها

چاقی پاها و یا همان چاق شدن سریع پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می کند.

می توانید برای این منظور از استپ های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست هایتان نگه دارید.

به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می شود.

همچنین می تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتا به خاطر ژنتیک است، اما شما می توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم های تناسب اندام افزایش دهید.

داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

گیاهان و داروهای گیاهی عوارض داروها و قرص های چاق کننده را ندارند. به جز اینکه، می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند، برخی از آنها باعث چاق شدن هم می‌شوند. در ادامه چهار داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه را معرفی می‌کنیم.

گیلاس زمستانی (Ashwagandha)

برای اضافه کردن وزن، گیلاس زمستانی محبوب ترین داروی گیاهی هندی است که افراد از آن استفاده می کنند. فواید گیلاس زمستانی برای درمان استرس، بهبود وضعیت اشتها، درمان کمبود انرژی و وضعیت های دیگر به اثبات رسیده اند. بنابراین مصرف گیلاس زمستانی به صورت مکمل می تواند به افزایش وزن کمک کند.

دانه های شنبلیله

دانه های شنبلیله می توانند به عنوان داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه موثر و مفید باشند. این دانه ها به کنترل طبیعی دیابت و کاهش وزن کمک می کنند. شاید به نظر متناقض با هدف ما باشد، اما آثار این دانه گیاهی با نحوه مصرف آن متفاوت خواهد شد. برای افزایش وزن، نوشیدن چای دانه های شنبلیله در وعده های صبح و شب می تواند مفید باشد. کپسول های این دانه ها نیز در دسترس هستند که بهتر است با تجویز از جانب پزشک مصرف شوند.

ریشه قاصدک

ریشه قاصدک سرشار از مواد مغذی ای است که برای بدن سالم ضروری هستند. علاوه بر سرشار بودن از مواد غذایی مهم، ریشه قاصدک می تواند به اضافه کردن وزن کمک کرده و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه باشد. این ریشه اشتهای افراد را تحریک می کند. بنابرین افراد می توانند با کمک آن به وزن خود اضافه کنند.

بابونه

بابونه گیاهی با شکوفه های زیبا است که مصرف آن به افراد برای ایجاد تناسب وزنی به واسطه افزایش وزن در دوره ای کوتاه از زمان کمک می کند. این گیاه بهترین روش برای افزایش طبیعی اشتها و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه  محسوب می شود.

معجون چاق کننده سریع

معجون های چاق کننده به شما در مصرف کالری های بیشتر زمانی که رژیم غذایی شما قادر به ارائه کالری کافی به بدن شما نیست کمک می کنند. با استفاده از مواد تشکیل دهنده مناسب، یک معجون می تواند ورودی روزانه بدن شما را تا 4000 کالری افزایش دهد. در ادامه به دو معجون چاق کننده سریع میپردازیم.

معجون کرم نارگیل

ترکیب 1.5 فنجان کرم نارگیل، نصف فنجان روغن نارگیل، نصف فنجان عسل، 2 فنجان جو و 1 فنجان بادام، معجونی با بیش از 4000 کالری انرژی فراهم می کند. اگر علاقه ای به معجون های شیرین ندارید، به جای عسل از دو فنجان موز له شده استفاده کنید یا عسل را به طور کل از ترکیب حذف کنید.

اگر چه روغن و کرم نارگیل مقادیر زیادی از چربی اشباع در خود دارند، چربی نیمه اشباع موجود در آنها برای بدن افراد مفید هستند، این موضوع در مطالعه ای در دانشگاه کالیفرنیا نشان داده شده است. با این حال اگر پیش از این نارگیل را در چنین مقادیری مصرف نکرده اید، ابتدا نصف یا یک چهارم چنین معجونی را امتحان کنید، زیرا مقادیر زیاد از این ماده غذایی در بعضی افراد واکنش هایی نظیر اسهال ایجاد می کند.

شیک کره بادام زمینی و موز

شیک حاوی 1 فنجان از کرم های سنگین، 1.5 فنجان کره بادام زمینی، 3 فنجان موز له شده و یک فنجان جو دوسر می تواند چیزی نزدیک به 4000 کالری برای بدن فراهم کند. برای تردتر شدن شیک، تنها یک فنجان کره بادام زمینی اضافه کنید و جای باقی آن را با یک فنجان بادام خام یا نوع دیگری از آجیل پر کنید.

اگر از موز له شده استفاده می کنید، شیک شما به اندازه ای ضخیم خواهد بود که می توانید مشابه بستنی و با قاشق به مصرف آن بپردازید. این شیک را می‌توانید به عنوان یک معجون چاق کننده سریع استفاده کنید.

شخصی سازی طعم ها

اجزای بهبود دهنده طعم نظیر پودر کاکائو، عصاره وانیل، دارچین یا جوز هندی کالری چندانی به معجون های شما اضافه نمی کنند، اما با استفاده از این مواد می توانید مانع از تکراری شدن طعم آنها شوید و یا از خوردن این معجون ها لذت ببرید. شما هر روز می توانید با مواد اصلی یکسان معجون خود را با طعم متفاوتی درست کنید و خوش مزه‌ترین معجون چاق کننده سریع را نوش جان کنید.

بهبود شیک های پودری

اگر از شیک های پودری افزایش وزن استفاده می کنید، به جای دو یا سه برابر کردن پودری که مصرف می کنید، اجزای پر کالری را به آن اضافه کنید. برای مثال، اگر از پودر افزایش وزن با طعم دهنده شکلات استفاده می کنید که 2000 کالری در هر وعده برای شما فراهم می کند، 2 فنجان کرم سنگین و 1 فنجان موز له شده به آن اضافه کنید، تا بتوانید 4000 کالری وارد بدن خود کنید.

چاق شدن سریع کودکان

برای چاق شدن سریع کودکان باید گام‌های زیر را انجام دهید:

به دفعات بیشتری غذا دهید

در بسیاری موارد، مشکل غذایی که کودک مصرف می کند نیست، بلکه مقداری است که وارد بدن وی می شود. کودکان کوچک، شکم های کوچکی دارند و نیاز به مصرف غذا به دفعات بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند.

کودکان ممکن است نیاز به خوردن 5 تا 6 وعده کوچک تر به صورت تنقلات در طول روز داشته باشند.

زمانی که کودک دچار کمبود وزن احساس گرسنگی می کند، حتما به او غذا بدهید.

وعده های غذایی را مهم کنید

برای چاق شدن سریع کودکان در حالی که تنقلات را اضافه می کنید، وعده های غذایی اصلی را به صورت منظم مورد توجه قرار دهید. به کودک خود بیاموزید که خوردن غذا مهم و لذت بخش است.

اگر وعده های اصلی به صورت آزار دهنده، وعده های اضافی یا نوعی تنبیه برای کودک محسوب شوند (نظیر این که تا غذای خود را نخوری از جای خود تکان نمی خوری)، آن گاه کودکان اشتیاق کمتری به غذا خوردن خواهند داشت.

غذاهای اصلی را به صورت روتین و منظم ادامه دهید. تلویزیون را خاموش کنید. غذا بخورید و از تمرکز لذت ببرید.

مثال خوبی برای کودک خود ایجاد کنید

زمانی که ممکن است کودک شما نیاز به اضافه کردن چند کیلو وزن داشته باشد، ممکن است شما بخواهید چند کیلو وزن خود را کاهش دهید. اگر حتی با این چالش رودررو هستید، عادت های غذایی شما نباید تفاوت عجیبی داشته باشند. خوردن انواع غذاهای مغذی برای افراد دارای کسر وزن و اضافه وزن و خلاصه همه افراد اهمیت یکسانی دارد.

کودکان با مشاهده شما، رفتار غذایی خود را یاد می گیرند. اگر به طور منظم به امتحان کردن غذاهای جدید بپردازید و گزینه های سالم نظیر میوه ها، سبزیجات و دانه های مفید را برای غذای خود امتحان کنید، آنها نیز به میزان بیشتری این عادت ها را کسب می کنند. استفاده کم و نادر از غذاهای نامطلوب نیز می تواند برای هر دوی شما مفید باشد.

چند میان وعده چاق کننده سریع

برای چاق شدن در یک هفته پنج وعده و یا بیشتر در طول روز بخورید. به عنوان مثال، صبحانه، میان وعده صبحانه بزرگ، ناهار، شام و یک میان وعده در زمان خواب. غذاهای با کالری زیاد و چربی سالم مانند آوکادو، کره بادام زمینی، آجیل و گرانول را انتخاب کنید.

چاشنی ها و افزودنی هایی را به مواد غذایی خود اضافه کنید تا باعث افزایش کالری، که باعث افزایش چربی در سراسر بدن شما، از جمله بازوها و پاها شود. به عنوان مثال، شیر خشک را در سوپ، کره بر روی سیب زمینی و پنیر بر روی تخم مرغ اضافه کنید.

نوشیدنی های پرکالری را به جای آب مصرف کنید

هر روز شش لیوان یا بیشتر از آن ها را مصرف کنید مانند شیر کم چرب و یا آبمیوه. ۲۰ دقیقه تمرین قدرتی، سه روز در هفته انجام دهید. ورزش به تحریک اشتها کمک می کند، شما را تشویق می کند که بیشتر بخورید.

همچنین تشنگی شما را افزایش می دهد، بنابراین شما می توانید کالری بیشتری از طریق نوشیدنی های پرکالری اضافه کنید. تمرینات را انتخاب کنید که به طور خاص مربوط به بازو و پاها شود. مانند شنا، قدم زدن و …

قرص چاقی مخمر آبجو

مکمل مخمر آب جو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر به دنبال چاق شدن در یک هفته هستید و می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید از مکمل مخمر آبجو استفاده کنید. در مخمر آبجو ویتامینهای گروه B از جمله ویتامین B12، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فیبر، مواد آنتی اکسیدان و … وجود دارد. با توجه به ترکیبات، این قرص در کمک به ترمیم بافتها، جلوگیری از برخی سرطانها، افزایش اشتها، رفع خستگی و بالا بردن انرژی بدن، رفع یبوست، تنظیم متابولیسم بدن و چاق شدن سریع بدن … موثر باشد.

عوارض قرص چاقی

قبل از هرچیز لازم است توصیه شود که پیش از مصرف هرگونه دارو و قرصی با پزشک مربوطه حتما باید مشورت صورت گیرد. اما در مورد قرص ها و کپسول های چاقی نکاتی است که لازم است بدانید.

افزایش چربی ناسالم در بدن

کپسول های افزایش وزن به روش های مختلفی کار می کنند. یکی از آنها افزایش اشتها است. وقتی احساس گرسنگی می کنید، طبیعتا بیشتر غذا می خورید. در صورتی که قادر به مراقبت از رژیم غذایی خود در همه زمان ها نباشید، ممکن است در معرض مواد غذایی ناسالم قرار بگیرید. این باعث چاق شدن از طریق انباشت چربی در بدن می شود و شما را در معرض چاقی قرار می دهد. درصد قابل توجهی از چربی های بدن باعث بروز مشکلاتی در سلامتی انسان می شود.

کاهش انرژی از عوارض قرص چاقی

برخی از کپسول ها برای چاق شدن سریع وجود دارند که با کاهش سرعت متابولیسم بدن کار می کنند و حتی می‌توانند رویای چاق شدن در یک هفته را تحقق بخشند. در موارد خاص، متابولیسم کندتر می تواند به مشکلات مرتبط با آن مانند عدم انرژی، خستگی و غیره منجر شود. در صورت استفاده از خدماتی که نیاز به هشیاری و چابکی ذهنی دارد، این قرص ها ممکن است باعث مشکلات جدی شود. سرعت متابولیسم آهسته نیز ممکن است به عوارض مرتبط با سلامتی منجر شود.

قرص چاقی می‌تواند برخی یبماری‌ها را وخیم‌تر کند

بیشتر کپسول های افزایش وزن با ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی بسته بندی می شوند. اگر چه بسیاری از این ها نقش مهم و مفیدی را ایفا می کنند، اما ممکن است در برخی شرایط برای سلامتی مناسب نباشند. به عنوان مثال، اگر شما از مشکلات کلیوی یا سرطان کلیه رنج می برید، ممکن است توصیه شود که از مواد معدنی مفید مانند سدیم و پتاسیم دوری کنید.

شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

منبع مطلب : nabzema.com

مدیر محترم سایت nabzema.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

چاق شدن پایین تنه و پاها با روش های ورزشی و پزشکی ⋆ کلینیک‌ها

https%3A%2F%2Fwww.clinicha.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F01%2Fleg-body-e1596803932473-750x470.jpg

چاق شدن پایین تنه و پاها به خصوص برای خانم ها یک بخش اندام ساعت شنی هست و معمولا در مورد حجم دهی مناسب آن باید به روش های

تزریق چربی به باسن یا تزریق چربی به ران پا یا جراحی برای کاشت پروتز روی بیاورند که تعداد زیادی ار افراد در صورت نیاز لازم است.

استفاده از دستگاه اگزیمیا برای لیفت کفل و فرم دهی باسن کارایی مناسبی دارد.

-سایر روش های گیاهی مثل گیاه ماکا یا مکا و طب سوزنی هم در بزرگ کردن باسن و تقویت عضلات ران پا

به عنوان یک مکمل هستند و نمی توانید انتظارات خوبی از آنها داشته باشید.

(طبق تجربیات فروش محصولات مرتبط و آشنایی زیاد با طب سوزنی.)

روش های ورزشی شناخته شده هم کارایی مناسب دارند اما نتایج آن برای همه افرادی راضی کننده نیست.

چاق شدن پایین تنه با روش های مختلف ورزشی، تغذیه و طب سوزنی

برای افزایش سایز و حجم باسن با روش طب سوزنی فرم دهی بدن با تحریک نقاط خاصی از باسن

و بدن جهت خون رسانی به بافت عضله در این موضع و توزیع چربی‌های لازم (توسط خود بدن) برای این قسمت به کار می‌بریم.

زیرا در ورزش کردن عضله رشد می‌کند اما به خاطر مسائل ژنتیک فرد در باسن چربی کافی ندارد

و حجم مناسبی نسبت به سایر قسمت‌های بدن ایجاد نمی‌شود

و حرکات ورزشی که افراد برای چاق شدن پایین تنه انجام می‌دهد بیشتر چربی از بین می‌رود

و تا حدی بدنسازی می‌شود اما نه رشد بدنسازی که فرم مناسب برای هر فردی داشته باشد

زیرا بعضی از افراد بالاتنه بزرگ‌تر دارند و به خاطر مسئله ژنتیک، عضله هم تا حدی می‌تواند رشد کند مگر به روش غیرطبیعی و تزریق هورمونی.

محققان نشان دادند که کاهش در حجم عضلات در mRNA در سطح ubiquitin-protein ligase،

می‌تواند به میزان چشم‌گیر توسط طب سوزنی کاهش‌یافته و متوقف شود.

گروه پزشکی المپیک استرالیا به‌صورت سنتی متخصصین طب سوزنی را پرورش می‌دهند

تا با داشتن متخصص طب سوزنی آشنا به حوزه‌های ورزشی، همیشه بتوانند به ورزشکاران ملی خود کمک کنند.

طب سوزنی و طب گیاهی چینی و استفاده از آن در طب ورزشی به‌صورت رایج در کلینیک‌های طب سوزنی یافت می‌شود.

بسیاری از ورزشکاران و ورزش دوستان و همچنین کسانی که

درزمینهٔ پرورش اندام کار می‌کنند برای تقویت عضلات خود به طب سوزنی روی آورده‌اند.

https%3A%2F%2Fwww.clinicha.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F08%2F%25D8%25B7%25D8%25A8-%25D8%25B3%25D9%2588%25D8%25B2%25D9%2586%25DB%258C-%25DA%2586%25DB%258C%25D9%2586%25DB%258C-300x200.jpgدر آوریل سال 2012 مجله The Science Daily عنوان کرد که محققان نشست سالانه بیولوژی مولکولی جامعه آمریکا کشف کردند

که طب سوزنی می‌تواند به بهبود و تقویت عضلات کمک کند.

این خبر برای کسانی که در حوزه ورزش و طب سوزنی فعالیت می‌کردند خبر بسیاری خوبی بود

چراکه دیگر شواهد کافی برای جوامع علمی مبنی بر اثبات تأثیرگذاری طب سوزنی بر بهبود و تقویت عضلات موجود بود.

در طب سنتی چینی، طب سوزنی و طب گیاهی به مدت قرن‌هاست که برای درمان بسیاری از مشکلات بدنسازی،

ازجمله از دست دادن عضلات و ماهیچه‌ها پس از تجربه یک سکته، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین یکی از گیاهان چینی به نام هوانگ چی (همان گون)، تاریخ طولانی در درمان و کمک به بازیابی عضلات پس از سکته مغزی

و همچنین کمک به استادان هنرهای رزمی کونگ‌فو برای تقویت عضلاتشان، دارد.

نقاط طب سوزنی که سال‌ها در این روش برای تقویت و بهبود عضلات مورداستفاده قرار می‌گرفته است، نقاطی از گوش و بدن است

تمام این آسیب‌دیدگی‌ها با استفاده از طب سوزنی و روش های طب چینی قابل‌درمان هستند.

و معمولاً استفاده از طب سوزنی برای درمان آسیب‌دیدگی‌ها را برای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای مفید می‌بینند.

تحقیقان نشان می‌دهد که طب سوزنی بدنسازی می‌تواند باعث افزایش فشار گاز در خون شاهرگی شود که

افزایش تناسب‌اندام و آمادگی بدن کمک می‌کند.

دیگر تحقیقات انجام‌شده بر روی طب سوزنی نیز نشان از افزایش قدرت

و حجم عضلات در ران پا و چاق شدن پایین تنه پس از انجام طب سوزنی دارند.

جان تریلی، ورزشکار حرفه‌ای سابق پرورش اندام و تنها فردی از استرالیا که

توانست عنوان آقای جهانی را در سال 1994 دریافت کند، از طب سوزنی و طب گیاهی چینی برای کسب موفقیت خود استفاده کرده بود.

در آن زمان تحقیقات کافی بر روی طب سوزنی انجام‌نشده بود و جان هم به نشانه‌های مشخص

و بارز و آثار مفید طب سوزنی و طب گیاهی چینی برای یقین پیدا کردن به تأثیرگذار بودن آن، بسنده کرده بود.

در حقیقت در حدود 20 سال بعدازآن بود که تحقیقات معتبر توانستند آثار طب سوزنی و طب گیاهی بر پرورش اندام را اثبات کنند.

https%3A%2F%2Fwww.clinicha.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F08%2F-%25D8%25B3%25D9%2588%25D8%25B2%25D9%2586%25DB%258C-%25D8%25A8%25D8%25B1%25D8%25A7-%25DB%258C-%25D8%25A8%25D8%25B2%25D8%25B1%25DA%25AF-%25DA%25A9%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%2586-%25D8%25A8%25D8%25A7%25D8%25B3%25D9%2586-e1473595550148.jpg

در عصری که واژه لاغر استخوانی یا اندام باربی بر جهان حاکم است،

اگر مدت‌هاست در آرزوی چاق شدن پایین تنه و حجم دهی بالای ران هستید،

باید تغییرات جزئی در سبک زندگی‌تان ایجاد کنید.

ابتدا باید کار بر روی عضله‌های بالای ران و باسن را همراه با تغییر رژیم غذایی مناسب و گاهی مصرف مکمل‌های غذایی

دارای کلسیم، مگنزیوم، کرومیوم و اسید آمینه‌های لازم مثل ال آرژینین

که در تنظیم سوخت و ساز چربی و تولید هورمون‌های ضد پیری و رشد عضلات بسیار کارآمد هست.

رژیم غذایی تان را تغییر دهید. برای این که بافت عضله ای بیشتر

و چربی مناسبی در باسن و بالای ران بسازید باید کالری با کیفیت بالاتری مصرف کنید.

از مصرف غذاهای فرآوری شده، محصولات غلات تصفیه شده، گوشت های چرب و فست فود رها شوید.

به جای آن بدن خود را با میوه ها و سبزیجات، ماهی،گوشت بدون چربی،

غلات کامل یا سبوس دار دانه ها،غذاهای فیبر دار و محصولات لبنی کم چرب تغذیه کنید.

اما لازم است تا همزمان با مکمل های غذایی در تنظیم هورمون ها و روش های طبیعی درمانی

مثل طب سوزنی علاوه بر رشد عضله در باسن، به توزیع چربی بیشتر در این قسمت نیز کمک کنیم

و با روشی کاراآمد مانند طب سوزنی موضعی بالاتنه را با پایین تنه به سایز مناسب برسانیم.

بدن شما در تمامی روز عضله را می سازد و دائما نیاز به سوخت دارد.

اگر به جای آن،سه وعده اصلی داشته باشید، احتمالا افزایش وزن را در جای دیگری که نمی خواهید هدایت می کنید.

ورزش های قلبی و عروقی کوتاه مدت، متابولیسم را افزایش می دهد که به بدن در ساخت بافت عضله کمک می کند.

به برنامه روتین خود وفادار بمانید و بیش از حد نیز آنها را انجام ندهید.

بسیاری از ورزش های قلبی عروقی به کاهش وزن عمومی منجر می شوند نه افزایش وزن.

هر نوع ورزش قلبی عروقی که می خواهید انجام دهید، تا زمانی که بدن شما کار کند مقداری کالری می سوزاند.

این می تواند یک ساعت تلاش متوسط یا 20 دقیقه تلاش شدید باشد. این کاملا بستگی به خود شما دارد.

به طور منظم اسکوات انجام دهید. این ورزش به طور گسترده به عنوان ورزش موثر پا پذیرفته شده است.

بر روی دو پا در حالی که 30 سانتیمتر از هم فاصله دارند، بایستید. زانوهایتان را به آرامی خم کنید

و بدنتان را تا جایی که زانوها به طور کامل خم شده اند، پایین بیاورید.

سه تا پنج ثانیه در همین حالت باقی بمانید.

زانوها را باز کنید تا وقتی که دوباره بایستید.

15 مرتبه این کار را تکرار کنید و سه ست از این ورزش را در روز انجام دهید.

این عضله های گلوتئال شما را می سازد و سفت می کند.

این ورزش همچنین بر روی عضله های چهار سر ران نیز تاثیر می گذارد

و این ورزش را تبدیل به ورزشی ایده آل برای باسن و بالای ران می نماید.

تعادل در کار میان همه عضله های بالای پا برقرار می سازد. بر روی زرد پی پشت زانو، عضله چهار سر ران،

عضله دور کننده (ران بیرونی) و نزدیک کننده (ران داخلی) کار کنید.

توجه زیادی به عضله ویژه ای از پا ندهید چرا که این ممکن است باعث عضله های نامتوازن شود.

بافت عضله از 75 درصد آب تشکیل شده است پس جای تعجب نیست که چرا شما باید آب زیادی بنوشید.

همچنین سطح بالای آب رسانی، سطح انرژی را بهبود می بخشد، چیزی که برای ورزش های قلبی تان نیاز دارید.

1- با انجام اسکوات بر روی عضله های باسن و ران کار کنید

چون بهترین ورزش برای شکل دهی و چاق شدن پایین تنه است. 10 مرتبه تکرار کنید و تا 25 بار تکرار برسانید.

2- حرکت لانژ را انجام دهید که بر داخل و بیرون ران و نیز باسن کار می کند.

برای این کار حرکت لانژ را 10 مرتبه انجام دهید و پا را عوض کنید.

تا 25 تکرار برسانید.

3- به پشت بخوابید و زانوها را خم کرده کف پا را بر روی زمین قرار دهید.

باسن را بفشارید و باسن، ران و کمر را از زمین بلند کنید و خط مستقیم موربی را سطح زمین بسازید.

شانه ها بر روی زمین قرار دارند. به آرامی به زمین بازگردید. 10 مرتبه این حرکت را تکرار کنید و به 25 برسانید.

این ورزش برای چاق شدن پایین تنه ، عضلات چهار سر ران و ران عالی است.

پای بالایی را 13 تا 25 سانتیمتر از روی زمین بلند کنید، هر دو زانو باید رو به جلو قرار داشته باشند.

این حرکت را تا 10 مرتبه انجام دهید و به 25 مرتبه تکرار برسانید.

این ورزش برای عضلات سرینی متوسط و سرینی کوچک عالی است.

به شکم بر روی زمین به صورت چهار دست و پا قرار بگیرید

به صورتی که چهره تان رو به زمین باشد. زانوها را نود درجه خم کنید.

پای چپ را صاف کنید و به آرامی آن را بالا بیاورید و پنجه تان را بر دیوار پشت سرتان قرار دهید

و سپس پا را به سمت راست و چپ حرکت دهید.

پای چپ را به زمین باز گردانید و با پنجه زمین را لمس کنید

اما آن را بر روی زمین قرار ندهید(به جز پنجه بقیه پا زمین را لمس نکند).

این حرکت را 10 مرتبه تکرار کنید و سپس پا را عوض کنید.

سعی کنید تکرار را به 25 مرتبه برای هر پا برسانید. تمرینات با وزنه بهتر است تحت نظر مربی در باشگاه یا منزل باشد.

باسن و بالای ران بزرگتر و کمر کوچکتر به نظر متقابل با هم هستند.

مصرف کربوهیدرات های ساده و غذاهای دیگری که

انرژی بلند مدت در اختیار شما قرار نمی دهند را کاهش دهید.

این شامل نان و برنج سفید، شکر تصفیه شده، الکل می شود.

این غذاها به اندازه ای که همتایان پیچیده آنها مثل شکر قهوه ای و برنج و نان تصفیه نشده

و سبوس دار و فیبر دار به شما انرژی می دهند، نمی دهند و بنابراین شما به خوردن بیشتر نیاز پیدا می کنید.

غذاهای فیبردار زمان بیشتری می برد تا هضم شوند

و در مقایسه با کربوهیدرات های ساده اما همان میزان انرژی را آزاد می سازند

و این به معنی هست که شما لازم نیست زیاد بخورید.

محتوای فیبر به طور موثری محتوای کربوهیدرات اضافی را کاهش می دهد.

پروتئین بخورید به ویژه درست پس از تمرین وزن، پروتئین

(به علاوه کربوهیدرات ها) برای ساخت عضلات از جمله عضلات باسن استفاده می شود.

شنا بروید. مطمئن شوید پا صاف است. پنجه را خم کنید تا بدن را روی قوس پنجه بکشید.

همین که بدون وزنه توانستید در این کار مهارت یابید، با افزودن تدریجی وزنه شروع کنید

تا به میزانی برسید که در مرتبه 8 تا 12 حرکت، برایتان چالش بر انگیز باشد

. این رنج اصلی عضله سازی برای چاق شدن پایین تنه است.

با زانوی خم شده و حرکت باسن به سمت عقب اسکوات را آغاز کنید.

بالای پا (ران) باید موازی با سطح زمین قرار بگیرد.قوزک پا و باسن باید تقریبا هم را لمس کنند.

این ورزش بر روی تمامی پا کار می کند و نیز فشار را بر از زانو بر می دارد.

تمرینات با وزنه بهتر است تحت نظر مربی در باشگاه یا منزل باشد.

بدن سازی در ویکی پدیا

منبع مطلب : www.clinicha.com

مدیر محترم سایت www.clinicha.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر