موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بهترین قرص چاقی در داروخانه ها

بهترین قرص چاقی در داروخانه ها

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 04 آذر 1400 ساعت 11:03

ugswdpdyszu6.jpeg

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در یک هفته چاق شوید! چاقی با قرص مخمر آبجو

برخلاف رژیم افراد چاق، رژیم‌هایی که برای افزایش وزن افراد لاغر تجویز می‌شود، معمولا زمان‌بر هستند و شاید حتی از یک ماه تا ۳ ماه زمان لازم باشد تا وزن فرد لاغر زیاد شود. به یاد داشته باشید برای حل مشکل لاغری باید صبور باشید و سراغ استفاده از قرص برای چاق شدن نروید. برای آشنایی بیشتر با روش های چاق شدن با ما همراه باشید. مکمل مخمر آب جو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید از مکمل مخمر آبجو استفاده کنید.

قرص مخمر آبجو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید از مکمل مخمر آبجو استفاده کنید.

در قرص مخمر آبجو ویتامینهای گروه B، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، فیبر، مواد آنتی اکسیدان و … وجود دارد. با توجه به ترکیبات، این قرص در کمک به ترمیم بافتها، جلوگیری از برخی سرطانها، افزایش اشتها، رفع خستگی و بالا بردن انرژی بدن، رفع یبوست، تنظیم متابولیسم بدن و … موثر باشد. می توان از این قرص ۲ تا ۶ عدد در روز هم مصرف نمود. مصرف قرص مخمر آبجو برای افرادی که از التهاب روده مانند کولیت رنج می‌برند توصیه نمی‌شود. به خاطر اینکه امکان دارد باعث افزایش التهاب‌های موجود شود. مصرف این ماده همچنین برای افرادی که تحت شیمی‌درمانی هستند توصیه نمی‌شود. توجه داشته باشید اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید و یا برای مصرف این مکمل مردد هستید حتماً نظر پزشکتان را جویا شوید.

دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است. چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه به وزن ایده آل خود برسند اما این هدف برای لاغرها بیشتر امکان پذیر است. بررسی ها نشان می دهند؛ افراد لاغر در درجه اول باید ورزش کنند بر خلاف باور عمومی که ورزش کردن سبب لاغر شدن لاغرها می شود برعکس باعث افزایش اشتها نیز می شود. افراد لاغر باید در روز ۴۵ دقیقه پیاده روی سریع یا ورزش های سنگین انجام دهند در این صورت اسید معده این افراد بیشتر ترشح می شود و احساس گرسنگی زیادی می کنند. توصیه می شود حین پیاده روی برای چاق شدن تنقلات پرچرب مانند تخمه آفتابگردان و فندق مصرف کنید همچنین استفاده از قرص مخمر آبجو میتواند به افزایش اشتها کمک کند . افراد لاغر باید همراه خود شیرینی های شکری و بسیار شیرین مانند باقلوا و حلوا داشته باشند و هر ۱ ساعت یک بار با آب یخ میل کنند. همچنین از خوردن نوشیدنی های داغ مانند چای بپرهیزید زیرا آب داغ معده را شستشو می دهد و باعث دفع مواد قندی از بدن می شود همچنین استفاده از موادی مثل قرص مخمر آبجو میتواند به افزایش اشتها و تسریع روند چاقی کمک کند.

https://filesell.xyz/downloads/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%86%d8%a7%d9%82-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%a7%d9%87/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر