موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

خرید آمپول بیوتین بپانتن خارجی

خرید آمپول بیوتین بپانتن خارجی

نویسنده : معین | زمان انتشار : 18 اسفند 1398 ساعت 01:54

ویژگی‌های آمپول بپانتن ۲۵۰ میلی گرم بایر

  • حاوی ۲۵۰ میلی گرم ویتامین B5
  • پیشگیری و درمان ریزش مو
  • تقویت رشد مو

معرفی آمپول بپانتن ۲۵۰ میلی گرم بایر

آمپول بپانتن ۲۵۰ میلی گرم بایر به‌عنوان یک درمان جدی، به درمان پوست سر و تقویت ریشه‌ها و فولیکول‌های مو می‌پردازند. بهتر است این آمپول همراه با آمپول بیوتین مصرف شود تا اثر دهی بهتری داشته باشد. هر بسته آمپول بپانتن حاوی ۶ عدد بوده و هر آمپول حاوی ۲۵۰ میلی گرم ویتامین B5 است. بسته‌های آمپول بیوتین نیز ۶ عددی بوده و هر آمپول آن حاوی ۵ میلی گرم بیوتین است. معمولا این دو آمپول به‌صورت همزمان در دو عضله مختلف تزریق می‌شوند. ازآنجاکه ویتامین‌های ب سبب افزایش انرژی بدن شده توصیه می‌شود آنها را در طی روز تزریق نمایید تا موجب بی‌خوابی نشوند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

از این دو آمپول مقوی، جهت تقویت مؤثر و درمان ریزش مو استفاده می‌شود. آمپول‌های پوست و موی سر اغلب به شکل شیشه‌های کوچک بسته‌بندی می‌شوند. هر شیشه آمپول باید در یک بار تزریق مصرف شوند. اگر در شیشه آمپول باز بماند، مواد آن در تماس با هوا خاصیت خود را از دست داده و حتی می‌توانند مضر باشند. اثر آمپول‌های تقویت مو برای دوره زمانی معینی باقی‌مانده و بخشی از مشکلات مو را در آن زمان مشخص حل می‌کند. این آمپول‌ها را نمی‌توان به‌طور مداوم برای تقویت مو استفاده کرد، پس از استفاده از آخرین آمپول در دوره مشخص‌شده توسط پزشک متخصص مو، باید چند ماه صبر کرد و دوباره دوره جدید را شروع کرد. اگر به‌صورت مداوم از آمپول‌ها استفاده شود، موها نسبت به جذب مواد مغذی و تقویتی مقاوم می‌شوند. درنتیجه، باید از مصرف مداوم داروهای تقویتی مو پرهیز شود تا بتوانید موهای زیبایی داشته باشید.

بپانتن (ویتامین B5):

مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته‌شده که ویتامین B5 (بپانتن) به‌طور موثری به تجزیه و تولید پروتئین‌ها و در نتیجه رشد و حفظ سلامت موها کمک می‌کند. برخی از علائم کمبود این ویتامین عبارتند از: خستگی، بی‌خوابی، کاهش رشد موهای سر، افسردگی، تحریک‌پذیری و بی‌قراری. مقدار نیاز روزانه بدن برای افراد بالغ ۱۰ میلی‌گرم است. شوره سر، خشکی پوست، مو خوره و ریزش مو از علائم کمبود ویتامین‌های خانواده‌ی B کمپلکس است که با تزریق آمپول‌های بیوتین و بپانتن می‌توان به‌طور موثری به تأمین ویتامین‌های مورد نیاز بدن پرداخت. آمپول‌هایی همچون نوروبیون و ب کمپلکس فاقد ویتامین بیوتین و بپانتن هستند.

چطوری مصرف کنیم

یک بسته بیوتین 6 عدد و یک بسته بپانتین 6 عدد، برای مصرف یک ماه و نیم است. توصیه می‌شود برای سه ماه مصرف ادامه یابد.

ماه اول هر هفته دو تزریق همزمان از هر کدام و در ماه دوم و سوم یک تزریق همزمان از هر یک توصیه می‌شود.

لطفا دقت کنید

اگر به فشار خون، بیماری‌های قلب و عروق، کلیوی، حساسیت پوستی و سایر مشکلات مبتلا هستید، قبل از تزریق آمپول بیوتین و بپانتن با پزشک خود مشورت نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر