موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قیمت روغن خراطین برای چاقی صورت

قیمت روغن خراطین برای چاقی صورت

نویسنده : معین | زمان انتشار : 29 بهمن 1398 ساعت 23:37

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

مشخصات روغن خراطین اصل

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 150137

kharatin-6.jpg


در این مقاله خصوصیات روغن خراطین اصل برای تمامی افرادی که در جستجوی یک روغن خراطین اصل و خالص هستند، توضیح داده میشود تا از خرید روغن های تقلبی و متفرقه و وقت گذاشتن روی آنها خودداری شود.

مشخصات روغن خراطین اصل:1ـ روغن خراطین اصل هرگز به حالت سفت و جامد نیست و همانطور که از اسمش مشخص است باید حتما مایع و روغنی باشد. بنابراین روغن خراطین را بصورت کِرِم و با حالت جامد تهیه نفرمائید.

2ـ رنگ روغن خراطین اصل، قهوه ای مایل به تیره است و  از خرید روغنهایی که بی رنگ و یا کمرنگ و زردرنگ هستند خودداری کنید زیرا مطمئناً ناخالص و تقلبی اند.


بنابراین اگر روغن خراطین داخل شیشه های تیره و داخل جعبه‌هایی بود که نمیتوانید رنگ آنرا مشاهده کنید، تهیه نفرمائید. حتما باید شیشه شفاف داشته باشد که رنگ روغن واضح مشخص باشد.

3ـ روغن خراطین اصل بوی بسیار گرم و تندی دارد و با این توصیف، از روغنهایی که بی بو هستند، استفاده ننمائید.

4ـ روغن خراطین اصل موجب گرم شدن نسبی اندام مورد نظر میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند. اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

5ـ قیمت روغن خراطین اصل نه خیلی گران است و نه خیلی ارزان، (قیمت خراطین میراکل را ملاک قرار دهید). بنابراین از خرید روغنهای ارزان قیمت که بنام خراطین عرضه میشود، پرهیز نمائید.

روغن خراطین میراکل تمامی خصوصیات یک روغن خراطین اصل را داشته و همچنین ضمانت اصل بودن دارد.

kharatin-12.jpg

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

 صفحه توضیحات کامل روغن خراطین میراکل

روغن خراطین ویکی پدیا

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 43659

متأسفانه در دانشنامه ویکی پدیا در خصوص روغن خراطین توضیحی کامل ارائه نشده است. و شما میتوانید برای تحقیق و تکمیل اطلاعت لازم در خصوص روغن خراطین، به لینکهای ذیل مراجعه بفرمائید.


تمامی اطلاعات لازم در خصوص روغن خراطین، روغن زالو و اثرات درمانی و سوالات متعددی دیگر در این مورد، در ذیل ارائه میشود.


با مراجعه به این توضیحات، برای تهیه و استفاده از روغن خراطین، دانش و شناخت کافی را پیدا مینمائید.


طرز تهیه روغن خراطین


ایا روغن خراطین واقعیت دارد


قیمت روغن خراطین


گیاه خراطین


کی از روغن خراطین استفاده کرده؟


ترکیبات روغن خراطین


عوارض روغن خراطین


خواص روغن خراطین


روغن خراطین اصل

روغن زالو چیست؟

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

لینک سفارش و توضیحات کامل در خصوص روغن خراطین اصل

روغن زالو چیست؟

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 60866

روغن زالو چیست؟

kharatin-15.jpg

روغن زالو نیز همچون روغن خراطین از نسخه های ابوعلی سینا در کتاب قانون می باشد.
خواص روغن زالو کاملاً مانند خواص روغن خراطین است و اصلی ترین خاصیت آن، ایجاد چاقی و حجم در موضع می‌باشد.
روغن زالودر کارایی تفاوتی با روغن خراطین ندارد با این توضیح که زالو بعلت استفاده شدن در مصارف زالو درمانی، محدود بوده و عمداً برای روغن گیری مناسب نیست و عملا روغن زالوی اصل و طبیعی در بازار وجود ندارد. بنابراین تأکیداً توصیه میشود که بجای تهیه روغن زالوهای تقلبی موجود در بازار، از روغن خراطین اصل استفاده نمائید.
روغن زالو و روغن خراطین از قدیم به منظور بزرگ کردن آلت، مورد استفاده قرار میگیرد و دیگر خواص روغن زالو و خراطین میتوان به ایجاد چاقی صورت، حجم دادن گونه ها و لب ها، سفت کننده و بزرگ کننده سینه، رشد دهنده باسن، ران ها و رفع چین و چروک پوست اشاره نمود.

روش تهیه روغن زالو:


به میزان 0/5 کیلو زالوی خشک پودر شده را با یک کیلو روغن پایه ( روغنهای گیاهی که طبیعت گرم دارند) مخلوط نموده و پودر شده‌ی جوز هندی و دارچین و میخک  به میزان مساوی و یک پنجم پودر زالو، به آن اضافه شود.
همه با هم مخلوط گردیده و خوب تکان دهید و در داخل ظرفی شیشه‌ای به مدت شصت روز قرار داده و هر روز دو تا سه نوبت، خوب تکان داده شود.
دقت داشته باشید که زالوهای استفاده شده حتما سالم و بهداشتی و از آبهای تمیز گرفته شده باشند.

عوارض روغن خراطین یا روغن زالو:


در صورت اصل بودن روغن خراطین یا زالو، تا کنون هیچ عارضه ای از این روغنها دیده نشده و تنها بخاطر گرم بودن طبیعت روغن خراطین و روغن زالو، این امکان هست که در افرادی دارای مزاج گرم، ایجاد گرمی کند و جوشهای گرمی بزنند. برای رفع مشکل گرمی توصیه میشود، پس از مصرف، به مدت ده دقیقه از ماسک خیار رنده شده روی صورت استفاده نمائید.

طرز مصرف روغن زالو یا روغن خراطین:


روزی یک تا دو مرتبه ابتدا موضع را با صابون (برای صورت صابون سفید آب مغز بادام) شستشو داده و سپس به مدت 10 دقیقه با روغن زالو یا روغن خراطین خوب ماساژ دهید. پس از مصرف نیازی به شستشو نیست. جذب پوست میشود.

مجدداً تاکید میشود که بهتر است بجای روغن زالو، روغن خراطین مصرف شود. و بهترین نمونه روغن خراطین اصل، روغن خراطین میراکل است که برای تهیه مستقیم آن از نمایندگی فروش محصولات میراکل، به لینک زیر مراجعه شود.

kharatin-12.jpg

kharatin-5.jpg
kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

روغن خراطین خالص (میراکل)

کی از روغن خراطین استفاده کرده؟

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 136622

امروزه همه جا صحبت از روغن خراطین و خواص آن است و مدام بر سر زبانها استفاده از آن و خصوصیات آن شنیده میشود و افراد زیادی از نتایجی که این روغن در آنها داشته صحبت میکنند.
بسیاری برای چاق کردن صورت، برخی برای برجسته کردن و حجم دادن گونه و یا لب، خانمهایی برای رشد باسن و یا بزرگ کردن سینه‌ها و برخی آقایان برای رشد و بزرگ کردن آلت از این روغن استفاده میکنند و عمدتاً نتایج خوبی میگیرند.
قسمت بسیار مهم مصرف روغن خراطین، که موجب استفاده بیشتر آن میشود اینست که این روغن هیچگونه عارضه ای ندارد ( البته به این شرط که اصل باشد). و مصرف کنندگان حتی برای چین و چروک دورچشم نیز میتوانند براحتی از این روغن استفاده نمایند.
مسلماً وقتی برای چشم و دورچشم که بسیار حساس است، عارضه ندارد، برای دیگر اندامها نیز بدون عارضه میباشد.
بنابراین بدون هیچ نگرانی میتوانید از روغن خراطین حتی به مدت طولانی و حتی برای خانمهای باردار یا شیرده، استفاده نمائید.

kharatin-16.jpg

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

 سوالات و نظرات برخی افراد در خصوص مصرف روغن خراطین در زیر ارسال میشود.

سجاد:
نقل قول:

سلام دوست عزیز

چند سالی هست که بدنبال راه درمان برای افزایش طول آلت هستم که یکی از دوستان روغن شما رو بهم معرفی کرد. الان دو ماه است که روغن را به همراه دستگاه وکیوم استفاده میکنم و نتیجه هم گرفتم. ولی به نظر شما چند وقت دیگه باید ادامه بدم که این رشدی که کرده موندگار باشه؟  ممنون میشم اگر پاسخ دهید

پاسخ:
سلام بر شما دوست عزیز
 از اینکه نتیجه بخش بوده برای شما بسیار خوشحالیم. در نظر داشته باشید که روغن خراطین وقتی به نتیجه میرسد، اثر آن ماندگار است و دیگر نیازی به ادامه مصرف ندارید.
موفق باشید
مینو سمایی:
نقل قول:

برای حجم دادن لب خیلی خوب برای من اثر کرد و الان هنوز روی گونه ها دارم ماساژ میدم. اگر میشه بگید که چند روز دیگه باید استفاده کنم که گونه هام مثه لبها حجم بگیره و اصلا چرا لبها زودتر از گونه اثر کرده؟

پاسخ:
با سلام و احترام
بافت لبها با بافت صورت و گونه متفاوت است و میزان و سرعت رشد آن بیشتر از گونه می‌باشد و به همین علت اثر روغن روی لبهای شما زودتر بروز داده
به مصرف روغن برای گونه ادامه دهید و شاهد نتیجه آن همانند لبها خواهید بود. موفق باشید . خدانگهدار
saa bidel
نقل قول:

چند وقت بود دنبال روغن خراطین اصل میگشتم . از چند تا عطاری یکی دو تا روغن بهم معرفی کردند ولی مشخصات ظاهریشون با اونچه که در مورد روغن خراطین اصل خوندم فرق داشت. از اینترنت هم اعتماد نمیکردم خرید کنم.

یکی از دوستانم روغن خراطین میراکل رو از شما گرفته بود بهم نشون داد. خوب بود ظاهرش مشخصات اصل بودن رو داشت. البته دوستم هنوز استفاده نکرده بود ازش

منتظرم ببینم اگر نتیجه بخش باشه از همینجا سفارش میدم

 
سیمین دارابی:
نقل قول:

سلام

خیلی ممنونم بخاطر مطالب خیلی مفیدی که در مورد روغن خراطین توی سایتتون نوشتید. راستش من خیلی توی اینترنت دنبال این روغن میگشتم که حتما اصل باشه.

توضیحات این سایت رو که خوندم متوجه شدم که روغن خراطین رو کامل معرفی میکنه و اطلاعات خوبی در موردش میده.  الان یه روغن با دستگاه وکیوم سینه سفارش دادم برای اهواز

اگر نتیجه خوب بگیرم حتما به همه معرفی میکنم.

ممنون و سپاسگذار

پاسخ:
با عرض سلام
بسیار سپاسگذاریم از شما.  مطالب سایت برای آگاه سازی عموم مردم در خصوص روغن خراطین، تنظیم شده و خوشحالیم از اینکه برای شما نیز مفید بوده.
انشاءاالله به نتیجه دلخواه خود از مصرف این روغن برسید.  موفق و پیروز باشید. خدانگهدار
شیدا سجادی:
نقل قول:

روغن خراطین خیلی خوبه ولی به شرط این که روغنش اصل باشه

از اینایی که عطاریها دارن استفاده کردم اصلا فایده نداشت. ولی روغن خراطین میراکل رو هم خودم برای سینه استفاده کردم هم مادرم واسه چروک صورت خوب بود. البته یکی از دوستام برای گونه استفاده کرده هنوز نتیجه نگرفته

فقط روغن خراطین باید قهوه ای باشه. من قبلا روغن خراطین گرفتم که زرد بود اصلا خوب نبود.

ali moradi:
نقل قول:

اگر واقعا این روغن میراکل اصله برام بفرستید الان همه جنسها تقلبیه مخصوصا اینترنتی اطمینان ندارم. حالا یکی از دوستام روغن میراکل رو معرفی کرد. فقط خواهشا همون میراکل رو بفرستید. اگه خوب باشه به همه معرفی میکنم.

ارسال برای تبریز هم رایگانه؟

پاسخ:
نگران نباشید حتما روغن خراطین میراکل خدمت شما ارسال خواهد شد. ما نماینده فروش محصولات میراکل هستیم و فقط همین محصول رو که مورد تایید است ارسال میکنیم.
ارسال محصول به تمام شهرهای کشور از جمله تبریز، کاملا رایگان بوده و هزینه درب منزل پس از تحویل کالا پرداخت میشود. 
راحله کاشانی:
نقل قول:

سلام  من روغن خراطین رو برای حجم سینه و باسن میخوام استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید که چه مقدار روغن نیازه و چند وقته نتیجه میگیرم. و اینکه آیا نتیجه ماندگاره؟

پاسخ:
با سلام
روغن خراطین یک روغن حجم دهنده عمومی بدن است که به مرور زمان در عضلات مورد نظر ایجاد رشد دائمی میکند. از جمله عضلات سینه و باسن. برای هر یک از این اندامها شما به یک روغن 60 گرمی نیاز دارید و حتما توصیه میشه که برای ایجاد رشد سینه و نتیجه بهتر، از وکیوم مخصوص سینه (بادکش سینه) به مدت ده دقیقه قبل از مصرف روغن استفاده کنید تا جریان خون بیشتر شده و نتیجه رشد دهی روغن خراطین بهتر شود.
میزان و سرعت نتیجه گرفتن با توجه به سن و سال و سرعت رشد عضلات متفاوت است ولی حداقل دوره مصرف شما دو تا سه ماه است. پس از به نتیجه رسیدن، ماندگار میشود البته اگر بدن شما در شرایط یکنواخت قرار داشته باشد.

روغن خراطین اصل

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 60780

kharatin-6.jpg

روغن خراطین یکی از شناخته شده ترین روغنهای طب سنتی ایران است و افراد زیادی به منظور استفاده از خواص روغن خراطین، به استفاده از آن روی آورده اند.
موارد مصرفی از جمله: ایجاد رشد و بزرگ کردن آلت مردانه، ایجاد رشد و بزرگ کردن سینه در خانمها،  برجسته کردن گونه‌ ها و لبها و چاقی صورت، باسن و هر اندام دیگر که دارای عضله باشد.
هم اکنون در بازار موارد گوناگونی از روغن خراطین با تبلیغات و مارکهای مختلف عرضه میگردد. ولی متاسفانه با توجه به افزایش میزان مصرف روغن خراطین، شاهد نمونه های نامرغوب و تقلبی زیادی در عطاری ها و اینترنت هستیم و متأسفانه مردم هزینه و زمان خود را برای مصرف روغنهای ناخالص هدر می دهند.
لطفاً بمنظور تشخیص روغن خراطین اصل از روغن خراطینهای تقلبی، به موارد ذیل توجه فرمائید.

مشخصات روغن خراطین اصل:


1ـ روغن خراطین اصل بصورت روغنی و مایع است و به هیچ عنوان سفت و جامد نیست. بنابراین از خرید روغن خراطین که بصورت کِرِم و جامد هستند، خودداری فرمائید.
2ـ رنگ روغن خراطین اصل قهوه‌ای مایل به تیره است و تأکیداً روغنهایی که بی رنگ و یا رنگی کمرنگ و یا زردرنگ هستند، یقیناً روغنی ناخالص بوده و تهیه و مصرف نفرمائید.
با این توضیح هرگز روغن خراطین را که در ظرفهای تیره عرضه میشوند که قادر به تشخیص رنگ محتویات داخل آن نیستید، را تهیه نکنید و حتما داخل بطری و ظرف شفاف باشد تا رنگ قهوه‌ای خراطین قابل رویت باشد.
3ـ روغن خراطین اصل دارای بوئی تند و گرم هستند و هرگز از روغن هایی که بی بو هستند، استفاده نفرمائید.
4ـ روغن خراطین اصل هنگام مصرف، موجب گرم شدن در موضع میشود و اصلا نباید حالت پف فوری و غیر طبیعی داشته باشد. اگر اینطور باشد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که موجب پف کردن موقت میشود و متأسفانه عوارض زیاد دارد.

دستور مصرف روغن خراطین:


روزی یکبار تا دو بار ابتدا موضع را با صابون ( برای صورت حتما با صابون سفیدآب مغز بادام) شستشو دهید تا روزنه های پوست از چربیها و آلودگیها پاک شده و آماده جذب روغن شود.
سپس روغن خراطین را با ماساژ زیاد به مدت ده دقیقه، ابتدا سه دقیقه بدون روغن ماساژ دهید تا موضع کاملاً سرخ شود و سپس همراه با روغن خوب ماساژ دهید تا کاملا روغن خراطین جذب پوست شود. پس از آن نیاز به شستشو نیست ولی اگر مجبور به شستن یا استحمام بودید، حداقل یک تا دو ساعت بعد باشد.

kharatin-4.jpgkharatin-3.jpg

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان
خرید روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 118133

قیمت روغن خراطین


با توجه به قیمتهای متعدد روغن خراطین موجود در بازار که برخی بسیار ارزان قیمت و برخی بیش از حد گران هستند، افراد از خرید و قیمت روغن خراطین، اطلاع کاملی ندارند.

روغن خراطین جزء روغنهای نسبتا گران قیمت است ولی نه آنقدر گران که برخی برای بزرگنمائی محصول، بفروش میرسانند.
با توجه به اینکه روغن خراطین بعلت خاصیت هایی که دارد، بسیار پرطرفدار شده و همه به دنبال روغن خراطین اصل هستند، بسیاری از فروشندگان، این روغن را با قیمتهای بسیار بالا یا حتی برای جلب مشتری با قیمتهای بسیار ارزان بفروش میرسانند. و این نکته قابل ذکر است که نه گرانی روغن و نه ارزانی آن، ارتباطی به خالص بودن و اصل بودن روغن خراطین ندارد. خصوصیات روغن خراطین اصل را در اینجا مطالعه بفرمائید.

تهیه روغن خراطین اصل، مراحلی نسبتا سخت و طولانی دارد، به همین علت این موضوع و همچنین قیمت بالای کرم خراطین، موجب شده که قیمت روغن خراطین اصل بالاتر از دیگر روغنهای گیاهی و یا نمونه های تقلبی روغن خراطین که فاقد کرم خراطین (کرم خاکی) هستند، باشد.

اما همانطور که اشاره شد، نکته ی مهم این است که هر روغن خراطین که قیمت گران داشته باشد، نشانه ی اصل بودن آن نیست. بلکه باید بدانید که روغن خراطین اصل چه مشخصاتی دارد و ظاهر و عملکرد آن چگونه است.


حتما پیش از خرید این محصول، به مشخصات روغن خراطین اصل توجه بفرمایید.

امروزه افراد زیادی در سایتهای اینترنتی و یا عطاریها،  نمونه های متعددی روغن خراطین را با عناوین و بسته‌های مختلف، ارائه میدهند. اما متاسفانه مشاهده میشود که اکثرا روغن خراطین اصل نیستند و مراجعه کنندگانی که اصل بودن روغن را نمی شناسند، هزینه و زمان برای مصرف روغن تقلبی میکنند.

برای رفع این مشکل و اطمینان از خرید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که فقط روغن خراطین را با مارک ( میراکل ) تهیه نمائید. این محصول کاملاً مورد تأیید اطبای طب سنتی بوده و همین امر باعث شده که این محصول، از پرفروش ترین محصولات میراکل، گردد.

این فروشگاه با همکاری (فروشگاه دی تو دی بای) نماینده فروش مستقیم محصولات میراکل بوده و نظارت کامل به قیمت و کیفیت محصول ارائه شده را دارد.


و سالهاست این محصول را در سطح ایران و بازارهای برون مرزی، عرضه میدارد.

 kharatin-2.jpg

فروش مستقیم روغن خراطین میراکل اصل، از نمایندگی محصولات میراکل

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

عوارض روغن خراطین

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 109135

عوارض روغن خراطین

kharatin-8.jpg

در خصوص ضررهای روغن خراطین و عوارض روغن خراطین برای بدن، لازم به ذکر است، که طی آزمایشات متعدد و تجربه‌های مصرفی بسیار، دریافتند که روغن خراطین که از داروهای کاملاً طبیعی - گیاهی طب سنتی است، هیچگونه عارضه ای برای بدن ندارد.
البته به این شرط که روغن خراطین کاملا اصل و خالص بوده و دقیق طبق دستورات کتب معتبر طب سنتی و از عناصر مرغوب اولیه تهیه شده باشد.
نکته مهم در خصوص روغن خراطین برای افراد این است که:
روغن خراطین یک روغن با طبع گرم است و در افرادی که مزاج گرم دارند، میتواند ایجاد گرمی کند و اگر برای صورت استفاده شود ممکن است موجب جوشهای موقت ناشی از گرمی شود که برای رفع این مشکل، حتما پس از ماساژ دادن روغن روی پوست، به مدت ده دقیقه تا یک ربع، خیار رنده شده روی پوست بصورت ماسک قرار گیرد تا از خاصیت گرمی روغن کاسته شود و همچنین پیش از مصرف روغن حتما صورت با (صابون سفید آب مغز بادام ) شستشو داده شود.
دیگر سوالات متعدد و پاسخهای مطرح شده در خصوص ضررهای روغن خراطین:

ـ آیا میتوانند برای رفع چین و چروک و گودی زیر چشم نیز از روغن خراطین استفاده کنند؟


پاسخ این است که بله روغن خراطین را حتی برای دور چشم نیز میتوان استفاده نمود و هیچ زیانی برای چشم ندارد.

ـ آیا روغن خراطین برای خانمهای شیرده یا خانمهای باردار منع مصرف دارد؟


پاسخ: خیر مشکلی در مصرف آن نیست. حتی برای سینه نیز میتوانند استفاده نمایند. و فقط در خانمهای شیرده که برای سفت کردن و حجم سینه از خراطین استفاده میکنند، توصیه میشود هنگام شیر دادن به نوزاد، قسمتی از سینه که وارد دهان نوزاد میشود را از روغن خراطین پاک کنند. (برای خوردن مناسب نیست)

ـ آیا روغن خراطین برای چاق کنندگی مصرف خوراکی نیز دارد؟


در خصوص خوردن روغن خراطین هیچ اشاره ای در کتب طب سنتی نشده است و بنابراین روغن خراطین خوراکی نیست و فقط برای استعمال خارجی مصرف میشود.

ـ آیا روغن خراطین برای افزایش رشد آلت در آقایان در مصرف طولانی مدت ایجاد عارضه نمیکند؟


پاسخ: مصرف روغن خراطین برای مدت طولانی نیز مشکلی ایجاد نمیکند.

ـ آیا پس از مصرف روغن خراطین باید شسته شود و در این صورت بعد از چند ساعت شستشو انجام شود؟


پاسخ: پس از ماساژ دادن روغن خراطین روی پوست، نیازی به شستشو نیست و باید بماند که جذب پوست شود. ولی اگر مجبور به شستشو یا استحمام بودید،‌ حداقل یک ساعت روی پوست بماند.

شرایط نگهداری روغن خراطین:


ـ روغن خراطین خاصیت ضد باکتری نیز دارد ولی بهتر است که در جایی خنک و بدور از نور آفتاب قرار گیرد تا خواص آن حفظ شود.
ـ بهترین دوران مصرف روغن خراطین از تاریخ تولید آن، دو سال تا نهایتاً سه سال میباشد اما تا 5 سال تاریخ مفید مصرف دارد.

kharatin.jpg
ـ‌ آزمایشات زیادی بمنظور یافتن عوارض در مصرف روغن خراطین شده است ولی برای هیچ نوع استعمال خارجی آن عارضه ای مشاهده نگردید.
تاکیداً:  روغن خراطین در صورتیکه تقلبی و ناخالص باشد میتواند عارضه های متعدد داشته باشد. بنابراین تأکیداً جهت اطمینان از اصل بودن، فقط از روغن خراطین با مارک (میراکل) را از نمایندگی فروش محصولات میراکل تهیه بفرمائید.
فروش مستقیم روغن خراطین اصل میراکل
kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

ایا روغن خراطین واقعیت دارد

توضیحات دسته: روغن خراطین بازدید: 43697

ایا روغن خراطین واقعیت دارد

kharatin-11.jpg

 اغلب افراد پس از مطالعه خواص روغن خراطین سوال دارند که، آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟
در پاسخ عنوان میگردد که بله حقیقت دارد و همین خواص روغن خراطین و نتایجی که مصرف کنندگان از روغن خراطین گرفته‌اند، موجب شناخته شدن و رایج شدن آن گردیده است.
آنچه که باید بدانیم اینست که روغن خراطین در واقع محصول جدیدی نیست بلکه از کتب قدیمی اطبای طب سنتی از جمله کتاب قانون بوعلی سینا و طبیبان کهن ایران استخراج شده است و سالهاست در طب سنتی برای حجم دادن و چاق کردن اندامها استفاده شده است.
از جمله اندامهایی که با روغن خراطین برای رشد و حجم، استفاده میگردیده، شامل: بزرگ شدن آلت تناسلی در آقایان، چاق کردن صورت، ایجاد حجم و برجستگی در گونه ها و لب ها، ایجاد سفتی و برجستگی و بزرگ کردن سینه ها در خانها، رشد و برجستگی در باسن، ایجاد چاقی در ران ها و ...
لازم به ذکر است که روغن خراطین، جزء روغنهایی با طبیعت گرم معرفی گردیده است و با تشدید و افزایش جریان خون در اندام مورد نظر و همینطور خواص کرم خراطین موجود در این روغن، موجب تغذیه عضلات در اندام شده و در نتیجه رشد نموده و این رشد دائمی میگردد.
امروزه حتی پزشکان نیز برای رشد آلت در مردان و رشد سینه در خانمه، روغن خراطین یا روغن زالو را به مراجعه کنندگان معرفی میکنند.
تحقیقاتی بسیار در زمینه خواص روغن خراطین توسط محققان و پزشکان دارو و درمان شده است و تمامی این تحقیقات، خواص و بدون عارضه بودن این محصول قدیمی را تثبیت و تأیید نموده و در نتیجه مجوزات لازمه برای تولید و عرضه این محصول، صادر گردیده است.
معتبرترین روغن خراطین تأیید شده در بازار محصولات طب سنتی، روغن خراطین میراکل می باشد که در مراحل تولید و ساخت آن نظارتی دقیق و کامل شده است تا مصرف کنندگان با خیال آسوده بتوانند از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان داشته باشند و به همین منظور، روغن خراطین میراکل، از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات میراکل شناخته شده است.

نکته مهم:


تأکیداً روغن خراطین میراکل را فقط از نمایندگی فروش محصولات میراکل تهیه بفرمائید و از خرید روغنهای متفرقه دیگر خودداری نمائید.
سایت (میراکل شاپ) نماینده فروش روغن خراطین میراکل به سراسر کشور و صادر کننده به خارج از کشور نیز میباشد.
جهت مشاوره و سفارش جزئی و کلی محصولات، میتوانید با شماره‌های 09372790780 و  09128687446 تماس حاصل نمائید.

برای تهیه و خرید مستقیم این روغن از فروشگاه محصولات میراکل، وارد لینک زیر شده و مستقیماً سفارش خرید دهید.


بخش سفارش روغن خراطین میراکل

kharatin-19.jpgkharatin-60gr.gif قیمت ==> 85 هزار تومان
kharatin-20.jpgkharatin-30gr.gifقیمت ==> 50 هزار تومان

هزینه ارسال به تمامی نقاط کشور رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه پیش از دریافت محصول را ندارید و براحتی میتوانید هزینه را درب منزل، پس از دریافت محصول پرداخت نمائید.

خرید روغن خراطین اصل میراکل (نمایندگی فروش محصولات میراکل)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر