موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

آموزش استفاده از روغن خراطین

آموزش استفاده از روغن خراطین

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 13 مهر 1400 ساعت 01:21

روغن خراطین خواص معجزه آسای زیادی دارد که می توان از آن استفاده کرد. ما در این مقاله به شما آموزش ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین را می گوییم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین

بسیاری از خانم ها و آقایون از کوچک بودن آلت تناسلی خود ناراضی هستن و این امر باعث شده تا اعتماد به نفس خود را به کلی از دست دهند. بخش آلت تناسلی برای آقایان و خانم ها در رابطه جنسی بسیار پر اهمیت است. امروزه  راه های زیادی برای درمان این مشکل در اینترنت وجود دارد از جمله جراحی های پر خطر برای افزایش سایز آلت تناسلی، اما درمان های طبیعی و ارگانیک همیشه نتیجه بخش بوده. با این که درمان های طبیعی زمان بیشتری لازم دارد ولی در عوض شما با خیال راحت از آن استفاده می کنید و می دانید که خطر و عوارض جانبی ندارد.

روغن خراطین یکی از مواد ارگانیک است که می توان به آن اشاره کرد و از آن برای افزایش سایز آلت تناسلی استفاده کرد. روش استفاده از روغن خراطین را به صورت کامل در اینجا بیان می کنیم.

%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98-%D8%A2%D9%84%D8%AA-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86.jpg

نکات مهم در ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین

به این شکل که شما روغن خراطین را در کف دست خود می ریزید و با ان آلات تناسلی خود یا شوهر خود را ماساژ می دهید. با ماساژ آلت تناسلی با روغن خراطین می توانید در یک دوره استفاده سایز مورد نظر خود را به دست آورید.

توجه داشته باشید که اگر روغن خراطین اصل را تهیه کنید خیلی زود به نتیجه دلخواه می رسید. برای رسیدن به هدف خود خرید روغن خراطین را از فروشگاه های معتبر انجام دهید و برند معروف را خریداری کنید.

هنگام استفاده از روغن خراطین موهای زائد موجود در بخش آلت تناسلی را حتما کوتاه کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

برای جذب بهتر روغن در قسمت آلت تناسلی خود، قبل از استفاده از روغن خراطین آلت را با آب و صابون بشویید.

ماساژ آلت تناسلی را با روغن خراطین تا زمان گرم شدن و قرمز شدن آن قسمت ادامه دهید.

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی

چند قطره از روغن خراطین را بر روی آلت خود بریزید و دست خود را به دور آلت تناسلی حلقه کنید و ماساژ را از پایین به بالا به مدت 15 دقیقه ادامه دهید.

بعد از انجام ماساژ به مدت 30 دقیقه لباس نپوشید و یک دستمال خیس بر روی آن قرار دهید تا تاثیر بیشتری داشته باشد و جذب کامل انجام شود. برای جلوگیری از جمع شدن باکتری و عفونت حتما آن را با آب بشوید.

توجه داشته باشید که این کار را به مدت یک ماه هرروز 3 بار انجام دهید، بدون شک به نتیجه مورد نظر خود خواهید رسید.

روغن خراطین اصل چه مزایایی دارد

  • به هیچ عنوان اثری از جوش و لک در دوره استفاده از آن نمی بینید.
  • به سرعت نتیجه می دهد
  • استفاده از روغن خراطین اصل هیچ محدودیت سنی ندارد.
  • روغن خراطین هیچ عوارضی ندارد و شما می توانید برای شادابی پوست خود از آن استفاده کنید.
  • برای شناسایی روغن خراطین اصل و تقلبی به سایت ما مراجعه کنید تا ما شما را راهنمایی کنیم.

%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D8%B2%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86.jpg

روش استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز سینه و باسن

برای افزایش سینه و باسن ابتدا چند قطره از روغن را در کف دست خود ریخته و آن را به صورت دورانی بر روی سینه و باسن خود ماساژ دهید این کار را به مدت 20 دقیقه ادامه داده و بعد از گرم شدن سینه و باسن بر روی آن دستمال خیس قرار دهید. تا 2 ساعت آن را نشویید و بعد از 2 ساعت به صورت کامل آن را بشویید. این ماساژ را به مدت 2 ماه در روز 2 بار انجام دهید تا نتیجه نهایی را بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: atarinasim.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر