موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

ليفت سينه با طب سوزني در اصفهان

ليفت سينه با طب سوزني در اصفهان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 21:47

لیفت سینه با امبدینگ و کاشت نخ | برای بعضی از افراد که کم کاری تیروئید دارند و یا مشکلات عدم تعادل در ترشحات هورمونهای زنانه و مردانه دارند سایز سینه های آنها بدون افزایش وزن ،بیش از حد بزرگ شده است و باعث تجمع چربی بیشتر در سینه های یک زن یا مرد شده است،یا اینکه افرادی که اضافه وزن باعث بزرگتر شدن سینه ها شده است و یا کاهش وزن دارند اما سینه های بزرگی دارند یا بالاتنه آنها درشت است و پایین تنه کوچکتر اما سینه های آنها بزرگ تر از حد استاندارد بدن (هم آقایان و خانم ها) ،می توانند با روش های طب چینی مانند امبدینگ،مشکل بزرگ بودن سینه ها را بر طرف کنند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با این روش درمانی طبق نقاطی که در بدن تعریف شده است می توان حرارت بیشتر برای چربی سوزی را به سمت سینه ها انتقال داد که در حقیقت گردش انرژی چی QI از کانال مریدین ها و انتقال خون بیشتر باعث کاهش چربی های سینه در جلسات مختلف درمانی می شود و علت اصلی بزرگ شدن سینه با معاینه طب چینی مشخص می شود.

درمان طب سوزنی با روش امبدینگ embedding ،در نقاطی از بدن که با روش طب سوزنی ،سوزنهایی را برای تحریک انرژی چی به کار ببریم ،اکنون به جای این سوزن ها از یک تکه نخ تقریبا ۲ سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی استفاده می کنیم و آن نخ را در نقاط طب سوزنی پوست بدن کاشت می کنیم تا اثرات طب سوزنی برای درمان را انجام دهد.

این نخ در تمام جراحی ها و بخیه ها جذبی و معمولی استفاده می شود. که بسته به نوع نخ به طور متوسط بین ۳ تا ۴ هفته برای جذب در بدن زمان می برد.

از زمانی که این نخ در بدن کاشته می شود به صوت مداوم این نقاط تحریک می شود و اثرات طب سوزنی را فرد به همراه خود دارد یا ما می گوییم که فرد با یک تکه نخ طب سوزنی را به خانه می برد و بسته به نوع درمان مثلا کوچک کردن سینه ها،کاشت این نخ ها در قسمتی از پوست بدن از نقاط طب سوزنی،باعث افزایش سوخت و ساز موضعی یا چربی سوزی در سینه ها یعنی رساندن خون و حرارات بیشتر به قسمت سینه  مورد نظر و کاهش سایز سینه می شود.

هر بار که فرد بعد از درمان نرمش کند،برقصد،راه برود یا فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهد این تحریک شدن نقاط طب سوزنی در حال انجام شدن است.

در این روش درمانجویی که قرار بود حدود ۳۰ ت ۶۰ دقیقه در یک جلسه طب سوزنی و هفته ای ۲ جلسه برای درمان با طب سوزنی سنتی مراجعه کند الان با انجام یک بار امبدینگ تا یک ماه فرد این تحریکات را به همراه دارد،هر جلسه امبدینگ معادل ۱۰تا ۱۵ جلسه طب سوزنی سنتی می باشد.

امبدینگ یا کاشت نخ،درمانجو به صورت کاملا مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می بیند.در هفته های اول اثراتی را در روح و روان و آرامشی که ایجاد می کند احساس می کند،حتی درمانجو اعلام می کند که در عادات ماهانه خانم ها تاثیرات مثبتی داشته و نظم خاصی را به آن است،روده ها منظم کار می کنند،خواب آنها عمیق می شود و خیلی در برابر مشکلات آرام می شوند،استرس و اضطراب را کاهش می دهد و صبور می شوند و این افراد با دیدن این تغییرات متعجب می شوند.

ما می توانیم با درمان طب سوزنی و روش امبدینگ این آگاهی را به بدن خود بر گردانیم که چربی های اضافی در قسمتی از بدن احتیاج نداریم و بی جهت در موضعی مثل سینه ها ذخیره شده است و این چربی اضافی را از بین ببریم.سینه های یک زن درعلم زیبایی باید سفت باشد وقتی که سینه های این خانم لاغر شده یا بیش از حد بزرگ می شوند نشان دهنده ی این است که رژیم درستی نداشته است و در استرس،بارداری و زایمان و تغییرات هورمونی بدن باعث شده که به طور اشتباه چربی های سینه افزایش پیدا کند.

با روش طب سوزنی و کاشت نخ امبدینگ ،بدن ما هوشمندی خود را بدست میاورد که چربی در سینه ،شکم و پهلو بیش از حد ذخیره شده است،ما به بدن می فهمانیم که نگران کاهش مواد مغذی برای دخیره چربی نباشد و در نتیجه نه تنها صورتی سفت و زیبا و اندام مناسب خواهیم داشت بلکه سینه  ها نیز فرم اصلی خود را پیدا می کند و سایزش مناسب می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: drardeshirameri.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر