موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

هزينه ليفت سينه با ليزر

هزينه ليفت سينه با ليزر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 مهر 1400 ساعت 23:33

یکی از ویژگی های ظاهری زنان که نقش مهمی در اعتماد به نفس آنان دارد، خوش فرم بودن سینه هاست. بدون شک زنانی که سینه های افتاده دارند اعتماد بنفس پایین تری دارند و شاید به دنبال راه حلی برای رفع این موضوع باشند. لیفت سینه یکی از بهترین روش هایی است که بانوان آن را برای بازگشت فرم و زیبایی سینه ها انتخاب می کنند.
در عصر حاضر لیفت سینه به دلیل نتایج بسیار عالی و رضایت بخشی که در اختیار بانوان گذاشته است توانسته است محبوبیت قابل توجهی را بدست آورد. لیفت سینه به بالا کشیده شدن سینه های شل و آویزان کمک شایانی می کند و موجب می شود تا آن ها در موقعیتی مناسب و نرمال قرار گیرند. لیفت سبب جوان تر و شاداب تر شدن سینه ها می شود.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آیا لیفت سینه در تغییر سایز سینه ها اثرگذار است؟

بانوان باید به این نکته دقت کنند که لیفت، تنها افتادگی و بد حالتی سینه ها را برطرف می کند و نقشی در تغییر سایز سینه ها ندارد. افرادی که علاقه مندند تا در کنار لیفت سینه سایز آن ها را کوچک تر یا بزرگ تر نمایند حتما باید با پزشک خود مشورت کنند تا در انتخاب روش مناسب جهت دستیابی به هر دو هدف تصمیم مناسب را اتخاذ کنند.

breast-lifting-and-brest-size.jpg

لیفت سینه با چه روش هایی انجام می شود؟

خوشبختانه روش های مختلفی برای انجام لیفت سینه وجود دارد. برای انجام این فرآیند پزشکان هم از روش های جراحی و هم از روش های غیرجراحی استفاده می کنند. در روش های جراحی که از قرار دادن انواع پروتز سینه درون بافت پستان استفاده می شود، لیفتینگ سینه نیز در کنار آن خود به خود انجام می شود و شکل و فرم بسیار زیبایی را به سینه ها می دهد. این روش برای افرادی که سینه های کوچکی دارند نتایج فوق العاده ای را نشان می دهد. اما روش دیگر لیفت سینه برش پوست اضافه است که پزشک برای هر بیمار روش برش خاص خود را پیشنهاد می دهد تا با کمترین اسکار و برش بهترین نتیجه را از جراحی لیفت سینه بگیرد.
در روش های غیرجراحی می توان به لیفت سینه با لیزر، لیفت سینه با نخ و لیفت سینه با دستگاه اشاره کرد. این روش ها معمولا موقتی است و نتایج فوق العاده ای را نشان نمی دهند و نباید توقع داشته باشید که با روش غیر جراحی معجزه صورت بگیرد.

نتایج حاصل از لیفت سینه

یکی از مسائلی که برای بانوان در انجام لیفتینگ سینه از اهمیت بالایی برخوردار است، نتایج حاصل از آن می باشد. علم پزشکی در طول زمان پیشرفت های زیادی کرده است و امروزه شاهد این موضوع هستیم که در فواصل زمانی بسیار کوتاه تکنیک های جدید تر و بهتری ارائه داده می شود.
ماندگاری نتایج جراحی سینه و لیفت سینه با روش های جدید بسیار طولانی شده است و این امکان را به فرد می دهد تا سینه هایش تا چندین سال در یک فرم متناسب نگه داشته شود. در این میان ورزش و تغذیه و داشتن سبک زندگی سالم نقش قابل توجهی در ماندگاری اثرات حاصل از لیفت دارد.
شرایط لازم برای انجام لیفت سینه
• بانوانی که قصد انجام لیفت سینه دارند، باید در سلامت کامل جسمی و روحی باشند.
• قصد بارداری و شیردهی نداشته باشند.
• اجتناب از مصرف مواد الکی و دخانیات
• تعادل وزنی داشته باشند و بیش از حد چاق نباشند.
• سینه ها حجم و شکل مناسب خود را از دست داده و دارای حالت نرمال نباشند.

دوران نقاهت لیفت سینه چقدر است؟

دوران نقاهت لیفت سینه بستگی به روش انجام آن دارد. در روش های جراحی مسلما دوران نقاهت کمی را به دنبال خواهد داشت اما اگر از روش های غیرجراحی استفاده شود نیازی به گذراندن دوران نقاهت نخواهد بود. در واقع شیوه های غیرجراحی به عنوان روش هایی سرپایی و کم تهاجمی بکار برده می شوند تا فرد پس از لیفت با عارضه خاصی مواجه نشود و امکان بازگشت به فعالیت های روزانه سریعا برای او حاصل شود.

لیفت سینه را در کدام کلینیک انجام دهیم؟

انجام لیفت سینه در یک مرکز تخصصی و توسط بهترین جراح سینه که بتوانند این فرآیند را با جدیدترین و کم خطرترین شیوه های روز پزشکی برای بیمار انجام دهند اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. بسیاری از متخصصان دیگر از روش های قدیمی استفاده نمی کنند و سعی در بکارگیری مدرن ترین تکنیک ها دارند.

نتایج حاصل از لیفت با این متد ها نیز بسیار رضایت بخش بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. تخصص و مهارت یک پزشک نیز در بکارگیری شیوه های نوین از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین نباید از مراجعه به یک متخصص جراحی خوب که به روز و مدرن کار می کند ، غافل شد.

breast-lifting-center.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر