موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

موم خشابی اطلس

موم خشابی اطلس

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 اسفند 1399 ساعت 22:03

موم خشابی اطلس

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اسم اپیلاسیون این روزها به‌قدری در بین افراد مختلف رایج شده است که روش اصلی و اول رفعموهایزائد در بین خانم‌ها و حتی آقایان شده است. اپیلاسیون به روشمومداغ هم، نوع بیشتر استفاده‌شده در بین روش‌هایمتنوعاپیلاسیون می‌باشد.

خیلی از شرکت‌ها و کارخانه‌های متنوع، فعالیت خود را فقط به تولید و عرضه محصولاتمربوطبهاپیلاسیون، هم قبل از اپیلاسیون و هم بعد از آن اختصاص داده‌اند و در روند تولیدات خود، رضایت مشتری و کیفیت مطلوب محصولات را هم در نظر می‌گیرند تا از رونق کسب‌وکارشان کم نشود.

در ایران هم بسیاری از شرکت‌ها با برندهای مختلف، مشغول تولید و عرضه محصولاتمختلفاپیلاسیون در بین هم‌وطنان عزیز هستند و گاهی بخشی از تولیدات خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کنند.

یکی از این شرکت‌های معتبر و خوش‌نام ایرانی، شرکتایرانیاطلسنگینآریا تحت نامتجاریاطلس، می‌باشد که از سال 1380 محصولاتی مثل موم، وکس، پداپیلاسیون، ژلقبلوبعدازاپیلاسیون و... را تولید می‌کند.

شرکتاطلسایران، با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و به‌روز جهان، گسترش تحقیقات و پژوهش در زمینه تولید محصولات مرتبط با اپیلاسیون و دریافت استانداردهای مختلف جهانی، همچنان در تلاش است تا بتواند با افزایش بهره‌وری و تنوع محصولاتی که تولید می‌کند، بهبودی در فرایند کسب‌وکار خود ایجاد نماید و از همین رو توانسته است با کیفیتبسیارمطلوب محصولاتش، مصرف‌کنندگان و مشتریان زیادی را برای خود جذب و جلب کند.

یکی از انواعموم‌هایی که اطلس تولید می‌کند، مومازنوعرولی یا خشابی و با نام مومخشابیاطلس یا مومرولیاطلس می‌باشد که با عصاره‌های مختلف و متنوع زیتون، عسل، آلوئهورا، طلا، نقره و زغال تولید و روانه بازار می‌شود.

اطلس، در ترکیبات موم خشابی تولید خود، از مواد کاملاًخامطبیعی استفاده کرده است که هیچقندی در این ترکیب مشاهده نمی‌شود.

شرکتبزرگایرانیاطلس در معرفی مومخشابیAtlas، آورده است که قدرتچسبندگی این موم‌ها نسبت به موم‌های معمولی، 5برابر است و این یعنی، رفع کامل موهای زائد از سمت ریشه که با کیفیت مطلوبی هم انجام می‌شود.

ویژگی مهم دیگری که در مومخشابیاطلس وجود دارد، سازگار بودن آن با هرنوعپوستی می‌باشد. علاوه بر این وقتی از موماطلس خشابی استفاده کرده باشید، بعدازآن التهاب و تحریکات احتمالی روی پوست به‌شدت کاهش می‌یابد.

خواص مومخشابی زیتوناطلس

یکی از انواعموم‌هایخشابیتولیدیاطلس، مومخشابیزیتوناطلس می‌باشد که ماده اصلی استفاده‌شده در ترکیب آن، عصاره زیتون و روغن‌زیتون طبیعی هست.

حس خوب نشاط و شادابی، لطافت و نرمی بسیار زیاد که بعد از استفاده از مومرولیزیتوناطلس برای پوست شما حاصل می‌شود، ناشی از وجود روغن‌زیتون در این موم می‌باشد.

خواص آنتی‌اکسیدانی به همراه ویتامینE موجود در روغن‌زیتون، باعث می‌شود تا هرگونه آلودگی روی پوست حذف شود، رادیکال‌های آزاد و فرآیند اکسیداسیون هم ایجاد نشود. همین ویژگی مهم در مومزیتونخشابیاطلس، از پیری زودرس و چین‌وچروک روی پوست هم می‌کاهد.

استفاده از روغن‌زیتون در مومخشابیعصارهزیتوناطلس برای جلوگیری از خشک شدن پوست و نرمنگه‌داشتن آن، اثری فوق‌العاده و عالی دارد. بنابراین علاوه بر این‌که از یک ماده طبیعی در جهت موزدایی و ایجاد لطافت و نرمی پوست، استفاده می‌کنید، از اثرات سوء و بد به‌کارگیری انواع مختلف لوازم‌آرایشی شیمیایی جهت نرمی پوست نیز در امان می‌مانید.

عصارهزیتون موجود در مومخشابی اطلس زیتون، مانع از ایجاد سرطان پوستی و باعث کاهش تحریک پوست بعد از استفادهازموم می‌شود.

خواص مومخشابی عسلاطلس

شاید اتفاق افتاده باشد که برای درمان بعضی از بیماری‌ها یا کم کردن دردی، از عسل استفاده کرده‌اید. بیشترین اثری که مومخشابیعسلاطلس روی پوست می‌گذارد، همین خاصیتضددردبودن آن و کاهشدرد هنگام استفاده از موم است. در حقیقت ماده اصلی استفاده‌شده در ترکیب مومعسلخشابیاطلس، عصاره عسل و مومزنبورعسل می‌باشد که غیر از کاهش درد، اثرات بسیار مفید دیگری نیز برای پوست دارد.

هر نوع پوستی که داشته باشید، حساس یا معمولی، خشک یا چرب می‌توانید از مومعسلاطلس به‌راحتی استفاده کنید. چون، استفاده از مومرولیعسلاطلس برای هر نوع پوستی ممانعت ایجاد نمی‌کند و حتی برای پوست‌های حساس نیز مناسب و سازگار است.

بعد از استفاده از مومخشابیعسلAtlas، پوست بدن، دارای نرمی و لطافتبیشتری می‌شود. علاوه بر این‌ها استفاده از عسل در این موم، چون بهترین آنتی‌اکسیدان‌ها را در خود دارد؛ باعث کاهشچین‌وچروک پوست، مرطوب نمودن و آب‌رسانیطبیعی به پوست و پاک‌سازی آن به بهترین شکل می‌شود.

تحریک‌های احتمالی پوست هم بعد از به کار بردن مومعسلاطلس به دلیل خواص بی‌نظیری که در عصارهعسل وجود دارد، بسیار کاهش می‌یابد.

خواص موم خشابی با عصاره نقره و طلا اطلس

دو ترکیب خیلی مهم دیگر در بین موم‌هایخشابیتولیدیاطلس وجود دارد. یکی از آن‌ها مومخشابیباعصارهطلا و دیگری مومخشابیباعصارهنقرهاطلس می‌باشد.

روغنآرگان و ترکیبات کاملاًطبیعی در تولید و ساخت مومخشابیطلاییاطلس و مومخشابینقره‌ایاطلس استفاده‌شده است.

ترکیباتی که در عصارهنقره‌ای و طلاییمومخشابیاطلس به‌کاربرده شده است، موجب افزایشلطافت و نرمیپوست و جلوگیریازخشکی آن می‌شود.

استفاده از مومطلاییخشابیاطلس و مومنقره‌ایخشابیAtlas، هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و ضمن ضعیف کردن ریشه موهای زائد، یک لایه‌بردارقوی و شفاف کننده پوست نیز می‌باشد که از بروز موهای زیرپوستی هم پیشگیری می‌کند.

خواص موم خشابی آلوئه ورااطلس

این روزها با گسترش دانش و آگاهی، آلوئه‌ورا یا آلوورا به همراه خواص بسیار مفیدی که برای پوست و مو دارد، بر کسی پوشیده نیست.

به همین خاطر از این گیاه مهم در ساخت نوعی از موم‌هایخشابیاطلس با نام مومخشابیآلوئهورااطلس نیز استفاده‌شده است و عصارهآلوئهورا، ماده اصلی ساخته‌شده در مومآلوئهورااطلس می‌باشد.

آلوئه‌ورا را برگ‌هایدراز، درشت و گوشتی به همراه تیغه‌هایی در لبه‌های برگ‌هایش دارد و به آن صبرزرد و گیاهجاودانگی و ملکه هم می‌گویند. از عصاره داخل این برگ‌ها به‌عنوان ژلآلوئهورا که هم در عطاری‌ها و هم در داروخانه‌ها یافت می‌شود جهت مصارف مختلف بهره‌برداری می‌شود.

اگر از آلوئهورا برای انواع عارضه‌های پوستی و درمانی مثل بهبودزخم، عفونت و سوختگی یا ازبینبردنلکه‌هایمختلفسطحپوست استفاده کرده‌اید، جالب است بدانید، اثری که موماطلسآلوئهورا، بعد از زدودن موهای زائد روی پوست می‌گذارد، ناشی از وجود عصارهبسیارمفیدآلوئهورا می‌باشد.

این ژل و عصارهآلوئهورا ویتامین‌های E و C و ویتامین‌های گروه B که شامل B1، B2 و B6 هستند را در خود دارد و از این بابت باعث نرم‌ترشدن، افزایشلطافت، خنکیبیشتر و کاهشتحریک‌هایپوستی احتمالی بعد از استفاده از موماطلسآلوئهورا می‌شود.

خواص موم خشابی زغالی اطلس

یکی دیگر از انواع موم‌هایخشابیاطلس که نام جالبی هم دارد، مومخشابیزغالاطلس می‌باشد و در ترکیب این موم از ماده‌ای به نام زغالفعال به‌عنوان ماده اصلی، استفاده‌شده است.

چیزی که در مرحله اول از شنیدن و دیدن نام زغال به ذهنتان می‌رسد، با زغالفعالی که در مومرولیزغالاطلس استفاده می‌شود، فرق دارد.

زغالفعالی که در مومزغالاطلس هست، یک نوع زغال جهت مصرف در صنعت پزشکی و درمانی و زیبایی می‌باشد.

سیاه بودن رنگ مومخشابیاطلسزغال، برخلاف ظاهرش اثر بسیار زیادی در درخشندگی، روشن کردن و شفافساختنپوست می‌شود.

چربی‌های اضافه‌ای که روی پوست وجود دارد، مخصوصاً برای افرادی که پوست چرب دارند به‌واسطه به‌کارگیری مومزغالاطلس، جذب موم می‌شوند و ضمن این‌که موهای زائد بدن از بین می‌رود، سلول‌های مرده سطح پوست هم به‌خوبی حذف می‌شود.

در حقیقت می‌توان گفت، مومرولیزغالاطلس، میزان چربی روی پوست را به حد متعادل می‌رساند و از بروز جوش و آکنه هم جلوگیری می‌کند.

پاک‌سازی و لایه‌برداریسطح پوست و درنتیجه کوچک کردن منافذ پوست هم توسط مومخشابیزغالAtlas باکیفیت مطلوبی انجام می‌شود.

روش استفاده از موم خشابی اطلس

ازآنجایی‌که مومخشابیاطلس از نوع موم‌هایگرم می‌باشد، نیاز است قبل از به کارگیری، با استفاده از دستگاه‌هایمخصوصمومگرم‌کنخشابی، به حالت رقیق‌شده تبدیل شود و بعدازاینکه به دمای مناسبی جهت استفاده روی پوست رسید، می‌توانید با استفاده از غلطک مخصوصی که روی خود موم خشابی تعبیه شده  لایه‌نازکی از آن در حد لایه کاغذ، در جهت رویش موها روی پوست بکشید، سپس با استفاده از پد، پارچه یا سلفونمخصوصاپیلاسیون روی این لایه را تا حدی فشار دهید که به‌خوبی به سطح موم بچسبد و درنهایت این پد یا پارچه را در خلاف جهت رویش مو در یک حرکت خیلی سریع و آنی بردارید و شاهد نتیجه بسیار مطلوب این موم روی پوست باشید.

فروشگاهاینترنتیبیوتیکالا، تجربه خریداینترنتی موم خشابی اطلس را همراه با تضمیناصالت،کیفیتکالا و امنیت کامل به شما مشتریان محترم، پیشنهاد می‌کند.  


مجوز بهداشت :1286320142063214
 

  • وزن 100 گرم
  • سازنده اطلس
  • نوع وکس موبر
  • سایر امکانات ضد حساسیت و باکتری
  • مشخصه‌ی اصلی موم گرم
  • مناسب برای سالن های زیبایی و استفاده شخصی
تخفیف براساس تعداد خریدمیزان تخفیفمیزان سود شما از خرید
5 عدد و بیشتر 4,000 تومان20,000 تومان
15 عدد و بیشتر 5,000 تومان75,000 تومان
30 عدد و بیشتر 6,000 تومان180,000 تومان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: beautikala.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر