موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

قرص فولیکوژن داروکده

نویسنده : حسین رمضانی | زمان انتشار : 22 دی 1399 ساعت 13:41

اطلاعات کاربردی محصول

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اطلاعات کاربردی

  • با فرمولاسیون پیوسته رهش حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلف

روزانه یک عدد قرص، ترجیحا صبح به همراه یک لیوان آب مصرف شود.

  • پیشگیری و درمان ریزش مو ناشی از رژیم غذایی نامناسب یا سوء تغذیه بهبود رویش و سلامت مو پیشگیری و درمان سوء تغذیه ناشی از مصرف داروهای دیگر و یا رژیم غذایی نامناسب تحریک و بهبود عملکرد سلولی فولیکول های مو از طریق تامین ویتامین ها و مواد معدنی

  • توجه داشته باشید که این مکمل بصورت پیوسته رهش است، بنابراین قرص را بصورت کامل بلعیده و از نصف کردن، خرد کردن یا جویدن آن اجتناب کنید. - در موارد زیر از مصرف قرص فولیکوژن خودداری نمایید : 1. اگر به هر یک از مواد تشکیل دهنده این مکمل ، حساسیت دارید . 2. اگر مبتلا به هایپرکلسمی میباشید . 3. اگر مبتلا به هایپر کلسیوری می باشید . 4. اگر هایپرویتامینوزیس D در شما تشخیص داده شده است . 5. اگر مبتلا به سنگ کلیه یا هر نوع مشکل دیگر کلیوی می باشید .

    قرص فولیکوژن را با احتیاط مصرف نمایید، اگر: - احتمال تشکیل سنگ کلیه کلسیمی در شما وجود دارد. - مشکل دفع کلسیم و فسفات از طریق کلیه ها را دارید . - کاهش دفع کلسیم از طریق کلیه ها می تواند باعث افزایش غلظت کلسیم در خون شود (هایپرکلسمی). بنابراین سطح کلسیم خون و ادارا در مصرف طولانی مدت باید تحت نظر قرار گیرد. - اگر با داروهای مدر (افزایش دهنده حجم ادرار مانند بنزوتیادیازین ها) تحت درمان هستید . - میزان تحرک شما محدود است، چرا که خطر هایپرکلسمی و هایپر کلسیوری وجود دارد . - مبتلا به سارکوئیدوز می باشید . - مبتلا به عدم تعادل هورمون پاراتیروئید می باشید، چرا که در این حالت خطر افزایش تبدیل ویتامین D به فرم فعال آن وجود دارد. در چنین موردی، سطح کلسیم خون و ادرار باید توسط پزشک بررسی شود. - مبتلا به بیماری قلبی هستید. - مبتلا به اختلالات الکترولیت هستید. اگر از داروهایی استفاده می نمایید که حاوی ویتامین D یا سلنیوم می باشند ( مانند بیشتر مکمل های رژیمی-غذایی کلسیم یا سایر مکمل ها) دوز ویتامین D و سلنیوم مصرفی به همراه قرص فولیکوژن باید در نظر گرفته شود. بارداری و شیردهی: در صورت بارداری و شیردهی، تصمیم برای باردار شدن و یا احتمال بارداری، قبل از مصرف قرص فولیکوژن با پزشک و یا داروساز خود مشورت نمایید.

ترکیبات ( هر 1 قرص )

عنوان مقدار نیاز روزانه

L-Methionine

250 mg

L-cystine

50 mg

(Zinc (as Oxide

15 mg

136 %

Folic acid

1 mg

417 %

(Copper (as gluconate

1 mg

111 %

Biotin

0.25 mg

833 %

Vitamin D3

1000 IU

125 %

Vitamin B5

9 mg

180 %

Vitamin B6

2 mg

117 %

Vitamin E

8.33 IU

50 %

Selenium

0.05 mg

91 %

نمایش کامل

  • نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است
  • مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

امتیاز دهی

3.9/5

امتیاز کاربران (6 کاربر)

3.5/5

ارزیابی کارشناسی (6 کارشناس)

امتیاز کلی یک محصول ، حاصل مجموع امتیازهای کاربران ، کارشناسان و سهم بازار می باشد که بر اساس الگوریتمهای دقیق محاسبه و ارائه می شود .

شما هم به این محصول امتیاز دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر