موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مراحل کشیدن خط چشم گربه ای

مراحل کشیدن خط چشم گربه ای

نویسنده : معین | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 18:22

کشیدن خط چشم گربه ای به ساده ترین روش – آرایش چشم گربه ای، یکی از محبوب ترین آرایش های چشمی این دهه می باشد که خانم ها و آرایشگران به آن علاقه ی زیادی دارند. ولی کشیدن آن به نحوی مشکل است که اکثرا از انجام اینکار خودداری می کنند. این آرایش، به نحوی چشم را درشتتر و زیباتر جلوه می دهد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر روش درست کشیدن این نوع آرایش چشم را به خوبی فرا بگیرید، در کمتر از یک دقیقه می توانید این آرایش را به سرعت انجام دهید.

یکی از وسایلی که این نوع آرایش را ساده تر کرده است، استفاده از مایع خط چشم مشکی می باشد. این مایع، به راحتی بالای چشم شما را پر کرده و زیبایی خوبی به شما می دهد.

در این مقاله سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه با چند حرکت می توانید یک خط چشم جذاب بکشید

مرحله اول

با استفاده از یک قلم موی خط چشم آغشته به مایه خط چشم، با زاویه از گوشه خارجی چشم خود و بالای مژه ها، یک خط چشم نازک به سمت داخل چشم بکشید. همزمان می توانید یک خط چشم در زیر پلک های زیرین خود نیز بکشید.

یکی از روشهای شروع این نوع آرایش، این است که به صورت ضربه ای ابتدا خطوط را بکشید و بعد آنها را به هم وصل کنید.

orig.jpg

مرحله اول

مرحله دوم

در این مرحله، یک خط ضخیم تر باز هم از داخل چشم به سمت گوشه ی بیرونی چشم بکشید این لایه باید در ابتدا نازک و به سمت بیرون ضخیم تر گردد.

orig-1.jpg

مرحله دوم

مرحله سوم

در این مرحله باید قسمت بیرونی خط چشم را بکشید. با قلم خط چشم یک خط با انحنا به سمت انتهای ابروهای خود بکشید. این کار را انجام دهید، اگر خطایی در کشیدن نوک خط ایجاد شد، آن را با پاک کننده های مخصوص نوک تیز کنید.

orig-2.jpg

مرحله سوم

نکته

اگر شما در کشیدن این نوع خط، مبتدی هستید، می توانید ابتدا نقاطی را به صورت راهنما بر روی چشم خود بگذارید و سپس خط را بر روی آن بکشید تا اشتباهتان کمتر بشود.

orig-3.jpg

نکته ی مهمی که باید حتما در نظر داشته باشید، تمرین کردن است. این نوع خط چشم، شاید در ابتدا برایتان مشکل باشد ولی با کشیدن مرتب آن می توانید به خط چشم مورد نظر خود دست پیدا کنید. و حتی برای دیگران هم بکشید.

برای تکمیل این نوع آرایش، می توانید از ریمل برای مژه های پائین و بالای خود استفاده کنید. اگر می خواهید از رژ لب استفاده کنید، توصیه می کنیم که رژ لب شما کم رنگ و براق باشد، زیرا به این نوع آرایش بیشتر می آید.

نکته

برای اینکه بتوانید در ابتدا درصد خطای خود را در کشیدن این نوع خط کاهش دهید، بهتر است از خط چشم مدادی استفاده کنید که هم کار با آن راحتتر و هم پاک کردن آن راحتتر است.

666-1.png10.png

دسته بندی مطالب: آرایش و زیبایی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر