موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

نیم سی سی ژل لب چقدر است

نیم سی سی ژل لب چقدر است

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 19:31

چند سی سی ژل برای لب نیاز است ؟

من ۲۰سال سن دارم و تا به حال هیچ درمان زیبایی نداشته ام ولی تصمیم دارم کارهایی انجام دهم. متوجه شدم که لب بالایی من شروع به افتادگی کرده به همین دلیل می­خواهم ابتدا از لب هایم شروع کنم. آیا فکر می­کنید برای کل لبم ۲ سی­ سی ژل کافی است؟ (من اطلاعات زیادی ندارم ولی به نظر می­رسد اغلب افراد از یک سی­ سی راضی نبودند.) اگر درمورد شیو­ه­ های زیبایی دیگر که می­تواند برای من مفید باشد پیشنهادی دارید، خوشحال می­شوم بشنوم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پاسخ پزشک ۱ :

– ممنون بابت سوال و عکس. فکر می­کنم با توجه به شکل و سایز لب شما زمان مناسبی برای تزریق باشد. من تزریق یک سی­ سی را برای لب بالا و پایین شما توصیه می­کنم. اگر بعد از این درمان همچنان می­خواهید که لبهای شما برجسته­ تر شود، می­توانید ژل بیشتری تزریق کنید تا به ظاهر دلخواهتان برسید. شما یک عدم تقارن در گونه و ناحیه فک پایین دارید که می­توانید با استفاده از بوتاکس و ژل اصلاح کنید. دقت کنید که برای به حداکثر رساندن نتایج، حتماً به جراح پلاستیک معتبر مراجعه کنید.

پاسخ پزشک ۲ :  تزریق ژل

من فکر نمی­کنم که لب بالایی شما همان­گونه که گفتید دچار افتادگی شده، به خصوص اینکه تنها ۲۰ سال دارید. به شما توصیه می کنم که در انجام چندین عمل­ زیبایی روی صورت کمی مراقب باشید. از آنجایی که از نظر من لب­های شما خوب به نظر می­رسد، تنها تزریق ژل لب یک سی­ سی را به شما پیشنهاد می­کنم.

پاسخ پزشک ۳ : برجسته کردن لب با فیلرها (ژوویدرم، رستیلن، ولبلا)، نخ­های لیفتینگ PDO Nova، چربی، ایمپلنت

شا یک تغییر خوب با ژل لب خواهید داشت. اغلب پزشکان با تزریق یک سی­ سی شروع می­کنند. این فیلرها (ژوویدرم، رستیلن، ولبلا) برای ایجاد یک لب زیبا و متقارن مناسب هستند. از نخ­ های Nova می­توان برای بالا بردن و ظاهر لب استفاده کرد. ایمپلنت­ ها یا چربی می­توانند جایگزین خوبی باشند. توصیه می­کنم یک ارزیابی دقیق با یک متخصص انجام دهید تا به نتایج مورد نظرتان برسید.

پاسخ پزشک ۴ : چند سی­سی برای پروتز لب نیاز است؟

در اغلب موارد، من توصیه می­کنم که تنها با تزریق یک سی­سی ژل شروع کنید، به خصوص اگر بار اول شما باشد. برخی بیماران نیاز به تزریق بیشتری دارند. اما بهتر است به تدریج تزریق انجام شود تا به حجم نهایی دلخواه خود برسید. یک ترکیب محبوب دیگر، تزریق همزمان یک سی­ سی ژوویدرم اولترا برای افزایش حجم و یک سی­ سی ولبلا برای پرکردن خطوط باریک اطراف دهان است.

پاسخ پزشک ۵ : چه مقدار پرکننده لب نیاز دارم؟  

من همیشه توصیه می­کنم برای تزریق لب با یک سی­ سی شروع کنید و وقتی تورم و کبودی برطرف شد، در جلسات بعدی مقدار بیشتری تزریق کنید. هدف من طبیعی بودن ظاهر لب است و همیشه فیلرهای رستیلن را ترجیح می­دهم.

پاسخ پزشک ۶ : فیلرهای لب

در دراز مدت، اگر فکر می­کنید که طول بین بینی و لبتان بسیار زیاد است فیلرها پاسخگو و مناسب نیستند. برای این مشکل روش­های بالابردن لب مناسب­تر است. اگر می­خواهید از لب­های خود به لب­های کایلی جنر برسید تقریباً تزریق ۶ الی ۸ سی­ سی طی چند ماه نیاز است. من به دلایل روانی و فیزیولوژیک، در اولین جلسه بیش از یک سی­ سی استفاده نمی­کنم. شما جذاب هستید و تنها ۲۰ سال دارید، بهتر است برای عمل­های زیبایی عجله نکنید.

پاسخ پزشک ۷ : به نظر شما من به چند سی­سی ژل پرکننده نیاز دارم؟

با توجه به عکس شما، اگر تنها نگرانی شما لب بالایی باشد فکر می­کنم که تزریق تنها یک سی­ سی کافی است. شما می­توانید ابتدا با یک سی­ سی شروع کنید و در صورت لزوم مقدار بیشتری تزریق کنید.

پاسخ پزشک ۸ : چند سی­ سی ژل نیاز است؟

من فکر می­کنم از قبل این برداشت را دارید که یک سی­ سی ممکن است کافی نباشد. برای ۲ سی­ سی برنامه ریزی کنید اما به تدریج پیش بروید، مخصوصاً که این بار اول شما است. ابتدا یک سی­ سی تزریق کنید، و ببینید ظاهر لب شما چطور می­شود. اگر لازم بود دوباره یک سی­ سی دیگر تزریق کنید.

پاسخ پزشک ۹ : آیا می­خواهید لبهایتان را به طور کامل تزریق کنید؟

شما باید با یک سی­ سی شروع کنید. و سپس اگر لب­های برجسته­ تر خواستید، می­توانید مقدار بیشتری تزریق کنید. افراد با هم متفاوت هستند و شما نمی­توانید همانطور که دیگران ترجیح می­دهند پیش بروید.

پاسخ پزشک ۱۰ : پروتز لب

تصویر شما به وضوح شکل لب­ها را نشان می­دهد. از آنجایی که گودی و فرورفتگی بالای لب شما برجسته است، تزریق لب شما باید بر روی افزایش حجم به جای تغییر شکل متمرکز شود.

من با نظر شما در مورد حجم مورد نیاز برای لب­هایتان، برای افزایش حجم موافق هستم. ۲ سی­سی مقدار مناسب و قابل قبولی خواهد بود.

گاهی اوقات ما ترجیح می­دهیم در مرحله اول  ۱٫۵ سی سی تزریق کنیم و بعد از ۶ الی ۸ هفته ۰٫۵ سی­سی دیگر اضافه کنیم.

به طور خلاصه برنامه من برای شما تزریق ۰٫۷ سی­سی در لب بالایی و ۰٫۸ سی­سی در لب پایینی، و ۲ ماه پس از تزریق اولیه ۰٫۵ سی­سی  برای بالا بردن لب است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: gloriacenter.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر