موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

مدل ابرو برای بینی بزرگ

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 02 تیر 1400 ساعت 16:46

تشخیص هماهنگی اعضای صورت

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

lkY2TRf3.jpg

برای اینکه متوجه شوید چه فرم ابروئی با صورت شما هماهنگ است. باید بدانید چه اعضائی از صورتتان واقعاً به هماهنگی نیازمندند.

آیا دارای اعضای ظریف و یا اعضای زمختی در چهره خود هستید؟ بعضی از خانم ها تمام اعضای صورتشان هم اندازه هستند و هیچ کدام از اعضای چهره شان خارج از آن اندازه نیست. اگر این مسئله درباره شما نیز صدق می کند می توانید فوراً به مرحله سوم بروید. خیلی از خانم ها اغلب دارای یک یا دو عضو برجسته تر در صورت خود هستند که با سایر اعضای صورتشان متفاوت است. مثل چشم ها، بینی، لب و یا چانه، برای اینکه معین کنید کدام یک از اعضای صورت شما به هماهنگی با ابرو نیاز دارد. باید تمام اعضای چهره تان را ارزیابی کنید. اگر قرار است زمانی وجود داشته باشد تا با خودتان کاملاً صادق باشید تا ببینید چگونه به نظر می آئید آن زمان هم اکنون است.

به خاطر داشته باشید در واقع هیچ مشخصه بدی در چهره وجود ندارد مسئله ای که وجود دارد ارزیابی غلط آنهاست.آیا مسئله ای دارید؟ دوستی صمیمی را برای اینکه به شما کمک کند در نظر بگیرید می توانید به او قول بدهید که همین کار را برای او انجام خواهید داد. در قسمت بعدی این کتاب به کمک یکدیگر بازسازی ابرو را برای هم انجام دهید.

آماده اید ؟ حالا دوباره موهایتان را پشت سرتان جمع کنید. خود را صادقانه در آینه نگاه کنید. در اولین نگاه متوجه کدامیک از اعضای صورت خود می شوید؟ بینی تان؟ لب هایتان؟ چانه تان؟ درست است این احتمالاً همان عضوی است که دیگران نیز در اولین نگاه متوجه آن می شوند. در نتیجه بقیه اعضای صورتتان به نظرشان نمی  آید. برای مثال یک بینی برجسته می تواند به آسانی حواس بیننده را از چشم های کوچک، دوست داشتنی شما منحرف کند . در اینجا صحبت از این است که با این عضو و اعضای بارز دیگر صورتتان چه کار باید بکنید. 

1- چشم های درشت

YOYU5Dw6.png

چشمان درشت در صورت، مسلماً چیزهای با ارزشی هستند و حتماً به ابروان مشخصی که با آنها هماهنگ باشند نیاز دارند. اگر ابروان شما نازک و به رنگ روشن هستند. چشم هایتان خیلی درشت تر به نظر خواهند رسید و چهره تان را تحت الشعاع قرار می دهند. این مسئله زمانی که شما آنها را آرایش می کنید. بیشتر مشهود می شود. برای مشخص تر کردن ابروانتان رنگ را قوی تر و غلیظ تر کنید. احتمالاً این کار را در زیر خط ابرو نتیجه بهتری خواهد داشت. چون هر چه ابروان به چشم هایتان نزدیک تر باشد مشخص تر به نظر می رسد. شما می توانید به وسیله آرایش لب هایتان با روژی خوشرنگ ابروانتان را بهتر جلوه دهید این کار چهره شما را با عضوی برجسته در ناحیه پایین صورتتان بیشتر متعادل می کند.

مهم است که روی چشم هایتان زیاد کار کنید ولی نه به قیمت نادیده گرفتن بقیه اعضای صورتتان.

2- چشم های بادامی

VoLvcMZ4.png

زیبائی فرم چشم گربه ای را می توان به وسیله فرم ابروانی صحیح مشخص تر کرد.

فرم ابروی گرد باعث می شود که چشم ها گردتر به نظر آیند. در حالی که فرم ابروی زاویه دار توجه بیننده را به قسمت بالایی صورت جلب می کند و زیبایی چشم ها را نشان می دهد. زنان آسیائی با چشمانی بادامی اغلب دارای اعضای ظریف دیگری متناسب با چشم هایشان در صورت هستند و باید دقت کنند که فرم ابروانشان سایر اعضای چهره شان را تحت الشعاع قرار ندهند. ابروان باریک را می توان مشکی پر رنگ کرد  اما اگر ابروان شما کلفت هستند باید سعی کنید برای هماهنگی اعضای ظریف چهره تان آنها را کمی روشن تر کنید.

3- بینی بزرگ و برجسته

L7KhYpFn.jpg

اگر بینی شما طوری است که به طور معمول توجه بیننده را به خود جلب می کند، می توانید از فرم ابروانتان برای منحرف کردن توجه بیننده از روی بینی تان استفاده کنید.

برای مثال –ابروی صاف یا هر مدل ابروئی که خیلی روشن و ظریف باشد نمی تواند توجه را از بینی بزرگ منحرف کند. اما ابروان با قوسی زیاد توجه بیننده را به آرامی از سوی بینی بر می گرداند و شما می توانید به وسیله ضخیم و پر رنگ کردن ابروانتان به این فرآیند کمک کنید. این مسئله نه تنها به هماهنگی اعضای چهره کمک می کند بلکه چشمان شما را درشت تر جلوه می دهد و توجه دیگران را به خود جلب می کند و نتیجه کلی حیرت آور خواهد بود. برای مثال باربارا استرایسند مسلماً دارای بینی بزرگی است . اما فرم ابروان زاویه دار و کلفتش توجه را از بینی بزرگ او بر می گرداند. مثلا هر کسی می داند که مطمئناً باربارا استرایسند بینی بزرگی دارد. جراحی پلاستیک می تواند دماغ او را کوچک کند. اما ابروان او ( همراه با آرایش قشنگی که ر وی چشمانش دراد) کمک می کند تا بینی بزرگش با سایر اعضای چهره اش هماهنگ شوند. چنین تغییر شکلی برای ما که دارای بینی بزرگی هستیم نیز امکان پذیر است. فقط نگاه کنید و ببینید که فرم صحیحی ابرو در بهتر شدن و یا بدتر شدن اعضای صورت چقدر می تواند موثر واقع شود.

4- گونه های استخوانی برجسته

P1fLNpL9.jpg

گرچه مانکن های حرفه ای با چهره های متفاوت و مختلفی وجود دارند. ولی به نظر می رسد همگی در یک چیز شبیه هم هستند. گونه های استخوانی زیبا.

استخوان های برجسته گونه، زیبائی خاصی به هر صورتی می دهد البته شما می توانید  آنها را با روژگونه مناسب کمرنگ کنید. ولی اگر شما واقعاً دارای چنین گونه هایی هستید به شما می گوئیم که به آنها ببالید. جالب  آنکه یکی از بهترین راهها داشتن ابروانی با قوس بلند زاویه دار و دمی متمایل به سمت پایین است که نظر بیننده را به چیزهای دیگر مانند استخوان های گونه جلب می کند.

5- چانه تیز و یا لب های کلفت   

 Y3aPZdNB.jpg         

چانه تیز و لب های کلفت هر دو اثر مساوی روی چهره دارند. این دو توجه را از چشم ها دور می کنند و به طرف پایین صورت متمرکز می سازند. و باز هم هدف هماهنگی ملایمی به چانه تیز بدهند.  ابروان گرد قادرند بخوبی برای به تعادل در آوردن لبهای بزرگ موثر واقع شوند.

مطالب مرتبط

چگونه مدل ابروی مناسب خود را انتخاب کنید

 انتخاب فریم عینک مناسب چهره و هماهنگ با مدل ابرو

برای انتخاب دائم زیباترین فرم ابروانتان تصمیم بگیرید

چگونه ابروانتان را شکل دهید، رنگ کنید، و آنها را بازسازی کنید(بخش اول)

گرد آوری و تنظیم: نایس کلوب

nicecloob.com

برگرفته از کتاب ابروان زیبا،راهنمای شکل دادن به ابرو و نگهداری از آن،نانسی پارکر/نانسی گالیش،ترجمه هما سید احمدی

برچسب ها:ابرو ، ابروها ، ابروان زیبا ، ابروهای زیبا ، مدل ابرو ، شکل ابرو ، مدل مناسب ابرو،ابرو برداشتن ، ابرو پیوسته ،مدل ابرو جدید ، مدل ابرو 2013 ، مدل ابرو دخترانه ، مدل ابروی پهن ،مدل ابروی جدید ،مدل ابرو سال ، مدل ابرو کوتاه ، مدل ابرو ها، انواع شکل ابرو،ابروان پرپشت،  ابرو های زیبا ، ابرو پیوسته ، برداشتن ابرو ، مدل صورت ، آرایش مدل صورت ، مدل ابرو صورت بیضی، مدل ابرو برای صورت بیضی ، مدل ابرو برای صورت کشیده ، مدل ابرو برای صورت گرد ، بهترین فرم ابرو، مدل های مختلف ابرو ، ابرو مناسب صورت ، آرایش چشم و ابرو ، زیباترین مدل ابرو، مدل ابرو +فرم صورت ، جذابترین مدل ابرو،هماهنگی اعضاء صورت با مدل ابرو،هماهنگی ابرو با اعضاء صورت،هماهنگی ابرو با چشم ها ،بهترین انتخاب مدل ابرو،

برچسب ها:


مطالب دیگر:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر