موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

بالا كشيدن سينه با ليزر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 13:09

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ل

لیفت سینه موجب برطرف شدن افتادگی و شل‌شدگی سینه‌ها می‌شود و همچنین مشکل عدم تقارن سینه‌ها را برطرف می‌کند و ظاهری جوان و زیبا به سینه‌ها می‌بخشد. در صورتی که حجم سینه‌های شما بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک است، ممکن است انجام جراحی کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه ,همراه با لیفت سینه به منظور رفع افتادگی سینه به شما توصیه شود.

در خانه‌ی پوست ایران، زنان بسیاری تاکنون عمل لیفت سینه (ماستوپکسی) بدون جراحی را انجام داده‌اند و با هیچ مشکل خاصی مواجه نشده و به نتایج رضایت‌بخشی دست یافته‌اند. در صورتی که شما از حالت افتادگی سینه‌های خود ناراضی هستید، می‌توانید با انجام لیفت سینه حالت شل‌شدگی سینه‌های خود را برطرف کنید و همچنین فرم سینه‌ها و سفت بودن آن را بهبود دهید. انجام این کار موجب رضایت شما از بدنتان و افزایش اعتماد به نفس شما می‌شود. با انجام لیفت سینه :

  • فرم، برجستگی و تقارن سینه‌های شما بهبود پیدا می‌کند.
  • سینه‌های شما ظاهر جوانتری پیدا می‌کند.
  • شما ظاهر بسیار جذابتری در لباس‌های خود خواهید داشت و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های لیفت سینه و یا برای تعیین وقت قبلی جهت مشاوره با متخصصین ما می‌توانید از طریق شماره‌ ۲۲۹۱۹۹۱۵ و ۲۲۲۵۴۶۲۷ با ما تماس حاصل فرمایید.

در خانه پوست این روش را می‌توان با روش‌های دیگری مانند پروتز سینه  و لیفت با نخ ترکیب کرد تا بتوان سینه‌ها را با ایجاد کمترین جای زخم لیفت داد. اما در این روش‌ها، لازم است برشی در سینه ایجاد شود. هر چقدر که این برش کوچک و محل آن پنهان باشد در هر حال این برش باید ایجاد شود. این روش‌ها برای بیمارانی مناسب هستند که میزان افتادگی سینه‌ی آن‌ها کم است و نیازی به انجام پروسه‌هایی که با برش‌های بسیار بزرگ انجام می‌شود، ندارند.

درمان افتادگی سینه چه زمانی لازم است؟ 

زنانی که از شکل ظاهری سینه‌ها و وضعیت قرارگیری آن‌ها ناراضی هستند، می‌توانند از روش لیفت سینه استفاده کنند. افتادگی سینه در اثر عوامل مختلفی ایجاد می‌شود. تعدادی از این عوامل در این قسمت شرح داده خواهند شد.

  • کاهش وزن 

یکی از شایع‌ترین تأثیرات کاهش وزن، ایجاد پوست اضافی در برخی از قسمت‌های بدن از جمله سینه‌ها می‌باشد.

در صورتی که کاهش وزن باعث ایجاد پوست اضافی و افتادگی سینه‌های شما شده است، با لیفت سینه می‌توانید پوست اضافی را برداشته و در عین حال افتادگی سینه را رفع کنید.

  • شیردهی 

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از روش لیفت سینه، افتادگی سینه پس از دوران شیردهی است.

کودک به مدت ۹ ماه در بدن مادر قرار دارد و پس از آن از شیر مادر تغذیه می‌کند. پس از بارداری و شیردهی، سینه بسیاری از زنان دچار افتادگی می‌شود.

  • افزایش سن

یکی از دلایل اصلی افتادگی سینه که قابل کنترل نمی‌باشد، افزایش سن است. سالخوردگی یک روند طبیعی است و در اثر این روند، پوست استحکام و انعطاف‌پذیری خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل سینه‌ها دچار افتادگی می‌شوند. افزایش سن قابل کنترل نمی‌باشد ولی جهت بهبود شکل ظاهری سینه‌ها می‌توان از روش  لیفت سینه استفاده کرد.

محافظت نکردن از سینه‌ها 

در هنگام تمارین ورزشی، امکان دارد سینه‌ها تا اندازه ۲۱ سانتی‌متر به سمت بالا و پایین و یا چپ و راست حرکت کنند. این مورد خصوصاً در مورد زنانی که سینه‌های بزرگی دارند صادق است. تمارین سنگین یا حرکات ورزشی مداوم بدون محافظت کافی از سینه‌ها، باعث فرسوده شدن بافت سینه شده و در نهایت منجر به افتادگی سینه می‌شوند. این حالت می‌تواند دردناک نیز باشد. لیفت سینه، باعث رفع افتادگی و بهبود شکل ظاهری سینه‌ها می‌شود.

کاندیدای مناسب برای ماستوپکسی یا لیفت سینه

در صورت رعایت موارد زیر، شخص کاندیدای مناسبی برای لیفت سینه می‌باشد :

  • حفظ سلامت جسمانی و عدم مصرف سیگار
  • داشتن انتظارات واقع‌بینانه از عمل لیفت سینه
  • آگاهی از این مطلب که جراح پلاستیک نمی‌تواند نتیجه لیفت سینه را تضمین کند
  • در نظر گرفتن خطرات ناشی از جراحی پلاستیک
  • رعایت تمامی نکات توصیه شده از جانب پزشک در ارتباط با دوره پس از جراحی

همچنین زنان بایستی در نظر داشته باشند که لیفت سینه نباید به عنوان روشی جهت کاهش وزن استفاده شود.

مشاهده نمونه کارهای جراحی

جلسه‌ی ابتدایی مشاوره با پزشک

طی جلسه‌ی مشاوره با پزشک، شما می‌توانید خواسته‌ها و انتظارات خود از انجام لیفت سینه به منظور درمان افتادگی سینه با پزشک در میان بگذارید. پزشک متخصص در ابتدا سینه‌های شما را به دقت ارزیابی می‌کند و سپس تعیین می‌کند انجام لیفت سینه چه مزایا و نتایجی می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد و این که انجام چه عملی بیشتر از همه برای شما مناسب است. بسیار مهم است که در طول جلسه‌ی مشاوره کاملا با پزشک خود صادق و بی‌پرده صحبت کنید.

پزشک متخصص سینه‌ها را بررسی می‌کند و اندازه‌گیری‌های لازم را انجام داده و برای ثبت در پرونده‌ی پزشکی، از سینه‌ها عکس می‌گیرد. مواردی که پزشک در ارزیابی سینه‌ها در نظر می‌گیرد عبارتند از:

  • اندازه و فرم فعلی سینه‌های شما
  • اندازه و فرمی که شما انتظار دارید داشته باشید.
  • کیفیت و میزان بافت موجود در سینه‌ها
  • کیفیت پوست سینه
  • موقعیت نوک سینه و ‌هاله‌ی دور آن

چگونه برای انجام درمان افتادگی سینه آماده شوم؟

قبل از انجام لیفت سینه، پزشک متخصص از شما می‌خواهد که کارهای زیر را انجام دهید:

  • حداقل ۶ هفته قبل از انجام جراحی، کشیدن سیگار را ترک کنید.
  • از خوردن آسپرین، داروهای ضدالتهاب خاص و برخی داروهای گیاهی که موجب افزایش خونریزی می‌شود، خودداری کنید.

لیفت سینه عملی است که معمولا به صورت سرپایی انجام می‌شود، به این معنا که لازم نیست شب را در بیمارستان بمانید. حتما از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا بعد از جراحی، یک نفر شما را تا خانه همراهی کند و حداقل یک شب را در کنار شما بماند.

انواع روش‌های لیفت سینه (ماستوپکسی)

  • لیفت سینه بدون پروتز

در این روش برای بهبود فرم و برجستگی سینه‌ها از بافت طبیعی سینه‌ها استفاده می‌شود و در سینه‌ها پروتز کاشته نمی شود. در این تکنیک، پوست اضافه‌ی سینه برداشته می‌شود و افتادگی بافت‌های داخلی نیز اصلاح می‌شوند.

  • لیفت سینه با لیزر

لیفت سینه با لیزر در واقع به صورت ترکیبی با جراحی لیفت سینه انجام می‌شود. در هنگام انجام لیفت سینه (ماستوپکسی) با لیزر، جراح با کمک انرژی لیزر بافت‌ها را لیفت می‌دهد و به نوعی یک سینه‌بند داخلی در سینه‌ها ایجاد می‌کند. در واقع این روش یک روش جایگزین برای جراحی لیفت سینه نیست بلکه روشی برای بهبود دادن نتایج این جراحی است.

در جراحی لیزری سینه، تاثیری که با لیزر بر بافت سینه ایجاد می‌شود، اثری مشابه با پوشیدن سینه‌بند دارد و این کار نتایج لیفت سینه را به خوبی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این انرژی لیزر همیشه موجب تحریک بافت‌های بدن به تولید کلاژن بیشتر می‌شود که این موضوع نیز موجب پشتیبانی هرچه بیشتر از بافت‌های سینه می‌شود. شما می‌توانید به تصاویر قبل و بعد جراحی لیفت سینه با لیزر نگاهی بیاندازید تا ببینید که آیا واقعا تغییرات چشمگیری بعد از جراحی مشاهده می‌شود یا خیر.

تهیه سینه‌بند جدید

بسیاری از متخصصین بر سر این موضوع اتفاق نظر دارند که یکی از بهترین راه‌های جایگزین برای جراحی لیفت سینه، پوشیدن یک سینه‌بند است که سایز آن کاملا مناسب و استاندارد باشد. پوشیدن سینه‌بند با سایز نامناسب اشتباهی است که بسیاری از زنان مرتکب می‌شوند و می‌تواند ظاهر سینه‌ها را تغییر دهد. در صورتی که سینه‌بند شما به اندازه کافی از سینه‌ها پشتیبانی نکند، سینه‌های شما مرتبا حرکت می‌کنند و تکان می‌خورند و این موضوع موجب کشیده‌شدن و شل‌شدن بافت‌های همبند در سینه می‌شود و نهایتا سینه‌ها حالت افتاده پیدا می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به یک متخصص اندازه‌های خود را به‌طور دقیق بررسی کنید و بدانید و یک سینه‌بند استاندارد با اندازه‌ی مناسب تهیه کنید و این کار تاثیر بسزایی بر ظاهر سینه‌های شما خواهد داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر