موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

رنگ كردن ابرو بعد از هاشور

رنگ كردن ابرو بعد از هاشور

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 06 بهمن 1400 ساعت 11:51


پس از انجام میکروبلیدینگ یا همان آرایش نیمه دائمی ابرو، یکسری مراقبت هایی را لازم دارد. انجام و زمان رنگ کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ ابرو هم از مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ  است.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت های پس از میکروبلیدینگ باعث می‌شود که نتیجه نهایی کار، مطلوب باشد و از مشکلاتی مثل عفونت جلوگیری شود. برای اینکه با مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ آشنا شوید، بهتر است درباره میکروبلیدینگ بیشتر بدانید. میکروبلیدینگ ابرو روشی برای زیباتر شدن ابرو است. روشی است دستی که با سوزن هایی مخصوص، رنگ را به لایه زیرین پوست انتقال می دهد. پیگمنت ها وارد لایه زیرین پوست می شود و خطوط نازکی مثل تارهای ابرو ایجاد می کند.

برای افزایش ماندگاری ابرو  و به عقب انداختن ترمیم میکروبلیدینگ ابرو باید از عواملی که باعث خارج شدن رنگ‌ها از میان لایه‌های پوست می‌شود، اجتناب نمود.

حدود 14 روز بعد از میکروبلیدینگ زمان می برد تا پوست ملتهب ترمیم شود. پیگمنت ها کم رنگ شوند و رنگشان طبیعی شود. مراقبت بعد از میکرو تا 14 روز زمان می برد.

%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-1.jpeg

فیبروز ابرو

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ

  • بعد از انجام کار میکروبلیدینگ ابرو به هیچ وجه آن را لمس نکنید. تا 10 روز از لمس کردن آن جلوگیری شود.
  • اولین قدم برای مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو، دوری از رطوبت است. حداقل تا سه روز از رسیدن رطوبت به محل انجام میکروبلیدینگ جلوگیری شود. هر چه قدر این بازه زمانی طولانی تر باشد، ماندگاری ابرو بیشتر است. تنها رطوبتی که تا 3 روزبعد از انجام کار به ابرو می رسد، 2 یا 3 ساعت بعد از انجام آن است که با یک گاز استریل و یا یک گوش پاک کن پماد و رنگ اضافی از روی ابرو پاک می کنیم.
  • ابروها بعد از انجام کار دست کاری نکنید. پوسته شدن ابرو طبیعی است. آنها را با دست نکنید. بهتر است پروسه طبیعی خود را حفظ کند و بگذراند.
  • انجام هرگونه وکس، بند و استفاده از موچین در ناحیه انجام کار ممنوع می باشد.
  • تا یک مدت، حدود دو هفته به هیچ وجه از لوازم آرایشی استفاده نکنید. استفاده از لوازم آرایشی باعث کند شدن روند ترمیم ابرو می شود. رنگ کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ ابرو از کارهای آرایشی محسوب می شود. بهتراست تا زمان اجازه کاربر این کار را انجام ندهید.
  • بعد از انجام هاشور ابرو به هیچ وجه از وازلین استفاده نکنید. از محصولات ضد آکنه و ضد پیری پوست هم استفاده نشود.

%D8%A7%D8%B1%D8%BA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86.jpeg

میکروبلیدینگ ابرو

نرسیدن رطوبت به محل انجام کار میکرو ابرو

  1. تا جایی که امکان دارد از حمام پربخار جلوگیری کنید. مراقب باشید که رطوبت به موها نرسد.
  2. بهتر است که از دستمال‌های جاذب که در آنها مواد آرایشی به کار نرفته برای پوست‌های معمولی ۳ بار در روز و برای پوست‌های چرب ۶ بار در روز روی ابروها استفاده کنید. ده روز ابتدایی بعد از میکروبلیدینگ باید این کار را انجام دهید تا آلودگی‌ها، رنگ‌ها و چربی‌های ابرو و اطراف آن را پاک کنید.
  3. تا چند هفته به استخر و سونا نروید تا ماندگاری بیشتر شود. تعریق ماندگاری میکروبلیدینگ را کاهش می دهد.

اگر به هر دلیلی بعد از انجام میکرو ابرو ناراضی بودید این نکته را بدانید که رنگ نهایی و کار نهایی بعد از 2 هفته و بیشتر بعد از انجام ترمیم مشخص می شود. بهتر است تا نتیجه نهایی صبور باشید.

رنگ کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ را تا مشاهده نتیجه اصلی کار به تعویق اندازید. به طور کلی مراقبت های بعد از میکرو ابرو به صورت زیر خلاصه می شود.

عوامل موثر در ماندگاری ابرو

  • مهارت تاتو کار
  • فشار دست مناسب
  • نوع رنگ
  • نوع پوست
  • ترمیم به موقع ابرو
  • عدم برخورد با آب بعد از انجام فیبروز ابرو
  • چرب کردن محل با پماد های توصیه شده
  • بعد از هاشور از خاراندن ابرو جلوگیری کنید.
  • انتخاب مرکز میکروبلیدینگ سالن ارغوان در اندرزگو

سوالات متداول درباره رنگ کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ

1آیا ترمیم ابرو باعث بهتر شدن هاشور ابرو می شود؟

با ترمیم ابرو به صورت سالانه می‌توانید ابروهای طبیعی‌تر و با تراکم بیشتر داشته باشید.

2آیا تغییر رنگ هاشور ابرو امکان دارد؟

در روش های قدیمی این امکان وجود نداشت. ولی با روش نوین میکرو ابرو این کار امکان دارد. کلیه رنگ های مشکی با فرمول خاصی قابل تغییر است.

3برای مشخص شدن رنگ هاشور ابرو چه زمانی نیاز است؟

معمولا بعد از دو تا سه هفته رنگ اصلی هاشور ابرو مشخص می شود.

رنگ کردن ابرو بعد از هاشور ابرو

ولی اگر رنگ ابرویتان را به هر دلیلی دوست داشتید که تغییر دهید، بهتر است که بعد از زمان توصیه شده توسط کاربر باشد و ماهی یکبار هم انجام شود. رنگ کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ زمانی انجام می شود که از رنگ نهایی ابرویتان راضی نیستید و یا ابروهای طبیعی خودتان تغییر رنگ داده اند. انجام ابروی شما در مرکز میکروبلیدینگ ابرو ارغوان با اطمینان و رعایت استفاده از ابزار استاندارد با پرسنلی مجرب و حرفه ای انجام می شود.

%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%BA%D9%88%D8%A7%D9%86.jpeg

میکرو ابرو

ماندگاری رنگ در میکروبلیدینگ ابرو

اگر درباره رنگهای میکرو ابرو تردید دارید، این را بدانید که کیفیت رنگ‌های برندهای معتبر به گونه‌ای است که به هیچ عنوان به مرور به قرمزی، سبزی و خاکستری متمایل نخواهد شد. بلکه به مرور کم رنگ می‌شوند و در انتها رنگ‌ها محو می‌شوند. در صورت استفاده میکروبلیدینگ کار از رنگ های طبیعی ماندگاری آن افزایش می یابد. در رنگ های غیر استاندارد شاید به دلیل سرب بالا ماندگاری افزایش یابد ولی اثراتی منفی برای پوست و سلامتی را دارد.

در میکروبلیدینگ ابرو هرچه ابرو تیره تر باشد ماندگاری آن هم بیشتر می شود. اگر بعد از انجام میکرو ابرو از رنگ ابرویتان ناراضی بودید، تا زمان مشخصی صبور باشید تا نتیجه نهایی را ببینید. رنگ کردن ابرو بعد از میکروبلیدینگ ، جزو کارهای آرایشی حساب می شود و حداقل تا دو هفته جایز نیست. اگر هم ابرو نیاز به ترمیم دارد تا زمان بعد از ترمیم ابرو منتظر باشید تا نتیجه کار را ببینید. ترمیم ابرو به اندازه جلسه اول انجام کار بسیار مهم است.




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر