موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

روغن کرچک برای مژه

روغن کرچک برای مژه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 11:19

رشد مژه با روغن کرچک

رشد مژه با روغن کرچک موضوعی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد. از تاثیر مو در زیبایینمی توان چشم پوشی کرد. تقریبا می توان به جرئت گفت همه ی بانوان به داشتن مژه های بلند و حجیم علاقه دارند به همین علت همواره شاهد خانم های بسیاری هستیم که به دنبال روش های تقویت مژه و پر پشت کردن آن ها هستند. روش های درمانی گیاهی یکی از موثر ترین و بی خطر ترین روش های تقویت مژه می باشند. حتما شما نیز از خواص معجزه ساز روغن های گیاهی و به خصوص روغن کرچک برای رشد مو و مژه خبر دارید. البته بسیاری از افراد روش کاشت مژه طبیعی قابل رشد را انتخاب می کنند.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پس اگر شما عزیزان نیز در پی یافتن راهی برای مقاوم کردم ریشه های مژه ها و تقویت آن ها می باشید پیشنهاد می کنیم که حتما در اولین فرصت به نزدیک ترین و البته معتبر ترین عطاری و مرکر فروش روغن های گیاهی مراجعه کنید و با خرید روغن کرچک با کیفیت رشد مژه های خود را تضمین کنید! استفاده از روش رشد مژه با روغن کرچک یکی از ماندگار ترین روش های رشد و بلند تر کردن مژه ها است.

دلایل ریزش مژه

ریزش مژه ها می تواند علت های متفاوتی داشته باشد از جمله:

  • ریزش وراثتی و ژنتیکی
  • التهاب لبه ی پلک( بلفاریت)
  • بیماری های مختلف مثل بیماری خود ایمنی، بیماری های داخلی و غدد ها مثل غده ی تیروئید، وجود تومور در لبه ی پلک ها
  • استفاده کردن از بعضی دارو ها
  • نا مناسب بودن رژیم تغذیه ای و کم شدن میزان پروتئین، آهن، بیوتین و …
  • مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و استعمال دخانیات مثل سیگار
  • فشار روانی و استرس زیاد
  • و …

روش های حجیم کردن مژه ها

امروزه بانوان به راه های مختلفی برلی پر پشت نشان دادن مژه ها روی می آورند:

استفاده از ریمل ها، استفاده از مژه های مصنوعی، اکستنشن یا کاشت مژه و …

همان طور که می دانید ریمل و مژه های مصنوعی روش های موقتی هستند که استفاده ی مداوم از آن ها احتمال التهاب و آسیب به مژه ها و پلک ها را بالا می برد. این موارد روش درمانی نیستند و منحصرا روش های ارایشی موقت محسوب می شوند. اکستنشن مژه نیز یکی از روش های حجیم کردن مژه ها است اما این روش به هزینه ی بالا تری نیاز دارد و برخی افراد به انجام آن تنایل ندارد.

 توصیه ی ما به شما امتحان روش شگفت انگیز استفاده از این روغن است. روغن کرچک مثل سایر روغن های های گیاهی با ویتامین ها و خاصیت هایی که دارد می تواند تاثیر خارق العاده ای در افزایش روند رشد مژه ها و پر پشت تر کردن آن ها دارد. در طب سنتی و گیاهی نیز بر روی این روش تاکید بسیاری شده است.

رشد مژه با روغن کرچک

یکی از مزایای این روش ماندگار تر بودن آن نسبت به سایر روش های حجیم کردن مژه ها می باشد. هم چنین شما می توانید استفاده از روغن را تا مدت طولانی ادامه دهید و درگیر هیچ عارضه ای در قسمت چشم و پلک و نژه ها نشوید. روغن کرچک حاوی ویتامین های A ،C ،B6، کلسیم، آهن و اسید ریسینولئیک است که برای تقویت مژه ها فوق العاده است. هم چنین روغن کرچک می تواند از طریق رطوبت بخشیدن به مژه ها آن ها را سالم و شاداب و در مقابل شکنندگی ها مقاوم کند به عنوان یک ضد التهاب و ضد میکروب فوق العاده و قوی برای چشم ها و مژه ها به شمار می آید. بنابراین شما میتوانید درخشندگی و سلامت و نیز رشد مژه با روغن کرچک را برای خود به ارمغان بیاورید.

روش استفاده

برای رشد مژه با روغن کرچک بهتر است بدین شکل عمل کنید:

دو تا سه قطره از روغن کرچک( روغن کرچک سیاه جامائیکا بهترین نوع است) را روی مقداری پنبه آغشته کنید و سپس مژه ها را با کمک پنبه مالش دهید. ( می توانید از یک برس مژه ی تمیز به جای پنبه استفاده کنید) اجازه دهید روغن تا صبح بماند تا زمان جذب آن افزایش یابد.

نکات مهم در رشد مژه با روغن کرچک:

  • قبل از استفاده مژه ها را از ریمل و ارایش چشم تمیز کنید.
  • در هنگام شب قبل از خوابیدن استفاده کنید و ان را تا صبح نگه دارید.
  • پس از بیدار شدن با آب ولرم آن را به ارامی بشویید.
  • این کار را هر روز انجام دهید تا نتیجه را سریع تر بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: modernclinique.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر