موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

کرم حجم دهنده صورت

کرم حجم دهنده صورت

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 04 اسفند 1399 ساعت 12:41

پر بودن صورت و گونه ها از جمله عواملی هستند که در زیبایی و جوان نشان دادن شما بیشترین تاثیر را دارند و از آنجایی که صورتی لاغر و گونه های افتاده باعث می شود فرد پیرتر به نظر برسد بخاطر همین، بیشتر خانم ها به دنبال داشتن صورتی چاق و خوش فرم هستند. اگر قصد تهیه این کرم از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی را دارید با ما در زیبابست همراه باشید تا شما را با ویژگی های کرم مروارید والنسی آشنا کنیم.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با کرم پر کننده صورت والنسی در کم تر از یک ماه به صورت تان حجم و فرم دهید

کرم چاقی صورت والنسی با قابلیت لیفت قوی و حجم دهندگی صورت بهترین روش برای حجم گرفتن طبیعی صورت و گونه ها بدون نیاز به عمل جراحی می باشد که در عرض چند هفته با داشتن ترکیبات گیاهی دریایی با تاثیراتی که روی عضلات صورت می گذارد علاوه بر حجم گرفتن یکدست صورت تان باعث حفظ حالت ارتجاعی و درمان افتادگی پوست می شود.

این کرم حجم دهنده صورت برای خانم ها یا آقایانی که صورتی لاغر و استخوانی دارند و علاقمند به پر شدن صورت شان بدون تزریق ژل و چربی هستند بهترین انتخاب است چون بصورت کاملا طبیعی بدون اینکه هیچ خطر و آسیبی برای پوست تان داشته باشد شما را در کمتر از یک ماه به نتیجه ی دلخواه می رساند.

با نحوه عملکرد کرم چاق کننده صورت والنسی بیشتر آشنا شویم

کرم چاق کننده صورت والنسی به عنوان محصول تخصصی در زمینه بهداشت پوست بصورت یک لایه بردار ملایم بدون دانه های ریز شن روی پوست عمل می کند به گونه ای که بعد از پاک کردن منافذ پوست از سلول های مرده و چربی های اضافی وارد سلول های پوستی می شود و با تاثیراتی که روی رنگدانه ها و عضلات پوست می گذارد باعث می شود پوست تان علاوه بر روشن تر شدن حجم و فرم بگیرد.

طریقه مصرف کرم مروارید والنسی چگونه است؟

بهتر است برای تاثیرگذاری بهتر و جذب سریع تر، قبل از استفاده پوست تان را به خوبی بشویید. مقداری از کرم را روی پوست به آرامی بمالید تا لایه ای نرم و درخشان روی پوست ایجاد شود. لازم است روزانه دوبار اینکار را انجام دهید.

شما می توانید این کرم را فقط برای پرتر کردن یک ناحیه مثلا گونه ها، گردن و یا گودی زیر چشم استفاده کنید و یا اگر تمایل دارید کل صورت به یک میزان حجم بگیرد می توانید روی همه ی قسمت صورت کرم را بزنید. برای مشاهده اولین نتایج باید حداقل 2 تا سه هفته از کرم بصورت مداوم استفاده کنید.

چون کرم مروارید والنسی تاثیرگذاری فوری و لحظه ای ندارد و به مرور تاثیر میگذارد باعث نامتقارن شدن صورت تان نخواهد شد.

بررسی ترکیبات و عوارض احتمالی استفاده از کرم حجم دهنده صورت والنسی روی پوست

کرم مروارید والنسی به عنوان یک محصول درجه یک و با کیفیت در ساختارش از پودر مروارید، گلیسیرین BP و ویتامین E استفاده کرده که با استفاده از ترکیبات پرو ویتامینه و مواد معدنی نه تنها در احیای سلول های جدید پوستی بلکه میزان کلاژن را برای سفت شدن پوست افزایش می دهد همینطور با حذف چربی و آلودگی در از بین بردن لک، جوش های گونه و پیشانی بسیار موثر عمل می کند.

کرم حجم دهنده صورت با داشتن تاییدیه وزارت بهداشت و طبیعی بودن ترکیباتش بصورت یک محصول قدرتمند برای مراقبت پوست شناخته شده که با اثرگذاری دائمی و بدون بازگشت نه تنها هیچ عوارضی چه در زمان استفاده و چه در آینده برای تان ایجاد نمی کند بلکه از پوست تان در مقابل عوامل محیطی محافظت می کند.

خرید کرم حجم دهنده صورت مروارید والنسی با بهترین قیمت از زیبابست

ما در زیبابست سعی کرده ایم روشی مطمئن و بدون عوارض را برای چاق کردن صورت و گونه ها در اختیارتان قرار دهیم. شما می توانید کرم چاقی صورت مروارید را به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات برند والنسی با بهترین قیمت از زیبابست، بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی تهیه کنید.

همینطور می توانید این محصول را بصورت تلفنی (02128428833) و یا خرید آنلاین سفارش دهید و 1 تا سه روز بعد تحویل بگیرید.

مشخصات فنی
برند

والنسی

حجم

60g

کد بهداشت

5731607270767729

تاریخ انقضا محصول

2024/01

سایر ویژگی ها
جنسیت

آقایان, خانم ها

کارکرد

حجم دهنده صورت

نوع پوست

انواع پوست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: zibabest.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر