موضوعات وبسایت : زیبایی، پزشکی و سلامت
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی
تست شخیصت شناسی

زیباترین ابرو مردانه

زیباترین ابرو مردانه

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 اسفند 1400 ساعت 14:39

امروزه بیشتر آقایان تمایل دارند تا ابرو های نامرتب خود را مرتب کنند و با مرتب کردن ابرو هایشان تغییرات زیادی را چهره شان ایجاد نمایند. در تصاویر ادامه این مطلب انواع مدل ابرو مردانه با جدیدترین متد های روز آرایشی دنیا را مشاهده خواهید کرد.

تست شخیصت شناسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برخی از آقایان تمایل دارند که تغییراتی را در ابروهای خود ایجاد کنند اگر شما هم از آن دسته از آقایانی هستید که می خواهید با مرتب کردن ابروهای خود زیبایی و جذابیت بیشتر را به خودتان هدیه دهید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با جدیدترین مدل ابروی مردانه آشنا سازیم.

بهترین مدل ها برای برداشتن ابروهای آقایان و پسران جوان مدل ابرو های پهن هستند. هیچوقت ابروهای خود را با مدل ابروهای نازک و باریک زنانه مرتب نکنید زیرا چهره طبیعی مردانه خود را از دست می دهید. انواع متنوع مدل ابرو مناسب پسران و مردان را در این مطلب از آرایش و زیبایی مجله آرگا مشاهده خواهید کرد.

Mens-eyebrows-model-1.jpg

  • bolej.gif
  • 100x300.gif

مدل ابرو مردانه جدید

امروزه بیشتر دامادهای ایرانی برای ایجاد تغییر و تحول در چهره شان ابروهای خود را مرتب می کنند بهتر است که فرم اصلی ابروهای خود را عوض نکنید و هرگز از مدل ابروهای زنانه برای برداشتن ابروهای خود استفاده نکنید زیرا جذابیت چهره مردانه خود را با این مدل ابروها از دست می دهید.

Mens-eyebrows-model-2.jpg  Mens-eyebrows-model-5.jpg  Mens-eyebrows-model-9.jpgMens-eyebrows-model-11.jpgMens-eyebrows-model-12.jpgMens-eyebrows-model-16.jpgMens-eyebrows-model-18.jpgMens-eyebrows-model-21.jpgMens-eyebrows-model-23.jpgMens-eyebrows-model-24.jpg

مدل ابروی پسرانه و مردانه اروپایی

با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مد امروزه بیشتر آقایان حالت و فرم طبیعی ابرو های خود را ترجیح می دهند تغییر دهند و از انواع مدلهای متنوع ابرو برای مرتب کردن ابرو های خود استفاده می کنند. مدلهای ارائه داده شده در ادامه این مطلب می توانند ایده خوبی برای مرتب کردن ابرو های مردانه شما باشند.

Mens-eyebrows-model-3.jpgMens-eyebrows-model-4.jpgMens-eyebrows-model-6.jpg

مدل هاشور ابرو مناسب آقایان

Mens-eyebrows-model-8.jpgMens-eyebrows-model-10.jpgMens-eyebrows-model-13.jpgMens-eyebrows-model-14.jpgMens-eyebrows-model-15.jpgMens-eyebrows-model-17.jpgMens-eyebrows-model-20.jpgMens-eyebrows-model-25.jpgMens-eyebrows-model-26.jpg

انواع متنوع مدل ابروی مناسب آقایان و مدل های ابروی پسرانه با جدیدترین متد های آرایشی روز را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های زیبا و جذاب ابروها به بخش مدل ابرو مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

برچسب : مدل ابرو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر